שאלת 300 ש"ח: איזו מדפסת עדיפה:  cannon או hp? - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלת 300 ש"ח: איזו מדפסת עדיפה:  cannon או hp?


pssheba

Recommended Posts

שלום,
היתה לי משולבת cannon mx300 שלא עשתה לי בעיות לאורך 7 שנים למרות שפעמיים נפלה מידי על הריצפה.
היום, בלי ליפול, החלה להשמיע קולות פרפור והבנתי שבא קיצה. בשמחה הייתי קונה שוב cannon mx300 אך היכן ?!
בחנות הציעו לי cannon mx 445 או משהו דומה אך האירו עיני בדבר המצאות מדפסת שמחירה זהה אך מחיר הדיו שלה הוא כדי מחצית והותירו אותי לבד עם ההתלבטות: מה עדיף: cannon אן .
מישהו יוכל לעזור לי בבחירת המדפסת ? לא איכפת לי לקנות בחנות עתיקות את ה mx300 אך כנראה שאין אזי, החלטה בין קנון ל בהחלט יכולה להיות צעד קדימה.
תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חולק איתך דור.

יש לי כבר מדפסת מספר שנים והמחסניות דיו מפסיקות לעבוד בדיוק ברגע שכל הדיו במחסנית מתרוקן ולא לפני (ואני תמיד בודק את זה, מוציא את המחסנית ומנער אותה קלות ולא שומע שום נוזל שנשאר). מה שאתה מתאר לא קרה לי מעולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של 4Minute

אני חולק איתך דור.

יש לי כבר מדפסת HP מספר שנים והמחסניות דיו מפסיקות לעבוד בדיוק ברגע שכל הדיו במחסנית מתרוקן ולא לפני (ואני תמיד בודק את זה, מוציא את המחסנית ומנער אותה קלות ולא שומע שום נוזל שנשאר). מה שאתה מתאר לא קרה לי מעולם.

אין אפשרות לשמוע את הדיו בתוך המחסנית בעת הניעור שלה. מדפסת ה-Canon iP5300 שלי ממשיכה להדפיס גם כאשר אחת ממחסניות הדיו התרוקנה (יש במחסנית חלון שמאפשר לראות את כמות הדיו שנשארה במחסנית). במדפסות אין שום דרך לראות באופן ויזואלי כמה דיו יש במחסנית, ואני כבר נתקלתי במספר רב של פעמים במחסניות של שפשוט הפסיקו מרצונן להדפיס. גם לרובן יש תאריך תפוגה שמוטבע שבו הן מפסיקות להדפיס. שמעתי גם על מקרים שמדפסות מתחילות לרוקן את הדיו שבמחסניות שלהן כאשר תאריך התפוגה שלהן פג, כדי לדמות מחסנית ריקה.

תקרא בקישור הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יכול רק להגיד שממש קל למלא את המחסניות דיו הפשוטות של עם מזרק ודיו חלופי.

אני ממלא 10-15 פעם לפני שאני שולח לחנות מילוי שתמלא (הם גם מנקים לפני). זה המון הדפסות בין ביקור לביקור בחנות מילוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה לבעלי התשובה :-). מצאתי ב ksp canon mx 495 במחיר 50 ש"ח פחות ממחירי המבצע בשאר החנויות, קפצתי על המציאה והמדפסת בביתי.

כעת אינני יודע איך לחבר אותה לרשת האלחוטית ב wifi 9_9. יש הוראות יצרן בחבילה אך אני נדרש ללחוץ על מקש wps בראוטר ואין כזה מקש 9_9 בראוטר שלי (vtech של "בזק").

העליתי את הבעיה בפורום תמיכה אך מכיוון שממילא רציתי להודיע כיצד הסתיימו התלבטויותי, חשבתי שזה המקום גם לחלוק את תיסכולי 9_9

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של dor123

למה לא קנית מדפסת עם חיבור USB שאיננו דורש הגדרה מסובכת לחיבו?

בכל מדפסת יש חיבור , גם במדפסת שהוא קנה. זאת גם הדרך לפיתרון למי שאין WPS.

מחברים את המדפסת באופן זמני ב-, מתקינים את התוכנה שהגיעה איתה (או שמורידים אותה מהאתר שלהם), היא מעבירה את נתוני הרשת למדפסת וזהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Milford Cubicle

בכל מדפסת יש חיבור USB, גם במדפסת שהוא קנה. זאת גם הדרך לפיתרון למי שאין WPS.

מחברים את המדפסת באופן זמני ב-USB, מתקינים את התוכנה שהגיעה איתה (או שמורידים אותה מהאתר שלהם), היא מעבירה את נתוני הרשת למדפסת וזהו.

בדיוק כך הצלחתי בחיבור. תודה. נסיונותי לחלץ מ ksp או canon הסבר דומה לזה שנתת היו שבעה מדורי גהינום . נראה ששתי החברות הללו נוצרו למטרה אחת בלבד: להתעלל בלקוחות !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של dor123

למה לא קנית מדפסת עם חיבור USB שאיננו דורש הגדרה מסובכת לחיבו?

רק משום שקנון מוכרת אלחוטית ללא כבל התפתיתי לחשוב שאין צורך בכבל למדפסת "אל-כבל". מתברר שמדובר בהטעיה כי ללא כבל אי אפשר להתקין את ה "אל כבל"!

לא קניתי כי כך הגיע לידי החבילה  !

בביתי ערימת כבלי מדפסות ממדפסות ישנות שהיו ברשותי ואין לי צורך לקנות. היה לי רק צורך לדעת שאי אפשר להתקין אלחוטית ללא חוט ואת המידע הזה לא קיבלתי מהיצרן או הספק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...