אינטל מכריזה: הייצור ב-10 ננומטר מתקדם לפי התוכניות, כולל דור ההמשך - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אינטל מכריזה: הייצור ב-10 ננומטר מתקדם לפי התוכניות, כולל דור ההמשך


Recommended Posts

מה זה נותן לנו ? כלום.... מעבד ששטח העיבוד שלו עבור הוא בקושי 10% מכלל שטח המעבד. כל השאר השטח פתוחים לא שימושיים לנו :-) . הגיע הזמן לפתח מעבד 20 נומרטור עם 100% ניצול שטח של Cores בלי כל השטויות מסביב . ואולי נקבל מכפלה של כח עיבוד ללא תוספת עלות. כי באמת זה מה שצריך לעניין אותנו .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח Ygor Rosenstein

בסוף השנה כבר נתקדם לתהליך ייצור ב10nm - , תחילת 2015 ברור שהם עומדים בלוח הזמנים, כי הדור ה10 ננומטר נדחה אינדפינטלי. בעוד שאינטל לא השיקו עדיין דור מעבדים של 10ננומטר שהם מדברים עליו כבר שנתיים הכריזו על תהליך ייצור ב7 ננומטר בדור הבא של זן. אינטל בשוק הבייתי. ךםך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח Eli Cohen-Nehemia

ההכרזה של היא יפה ושאפתנית, אך בינתיים לא מגובה בשום דבר. אגב, גם כאן "הגודל לא קובע", לפחות לא לגמרי: אינו דומה 10nm של חברה א' ל-10nm של חברה ב'. נחכה ונראה מה תהייה צפיפות הטרנזיסטורים על הפרוסה של , ומתי זה יקרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח Ygor Rosenstein

כן. הניגון הקלאסי של "לאינטל יש יותר חסכונית". נשמע כאילו שילמו לך להגיד את זה. כי זה ערמה של שטויות. אינטל לא יכולה להוציא לשוק דור שהם הכריזו עליו לפני יותר משנתיים. זה לא משנה מה הם ידחפו שם, זה עדיין יישאר 10 ננומטר. זה ייקרה בחצי האחרון של 2018. אתה פשוט אומר את זה כי זה מה שכולם אומרים. אבל כולם רוצים שתשלם על שבבים של . "נראה איך זה יהיה פרוס". זה יהיה פרוס כמו 7 1800 ואינטל יהיה פרוס כמו 6950x. זה גם יעלה בהתאם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את בעד מה? הבנת בכלל מה הוא אמר? גם כן בחור שקרא קצת דברים בפורומים בחו"ל ומגיע לכאן לשפוך את המידע שלו, נו באמת. תמצאי חברים באינטל כאלו שעובדים על ה 10 ננומטר מזה 3 שנים ותשאלי אותם שאלות מעניינות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברוך הבא לחיים, זה קורה עם כל חברה ובכל פינה ובכל מקום, או שאתה עיוור למעשה ובוחר סלקטיבית על מה להתלונן? לא יודע אם אתה יודע אבל ככה עובדת הכלכלה חביבי, עשו את הסוויצ' הזה לפני מספר עשורים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשורה התחתונה - מתי מגיע הדור הבא של מעבדי המובייל ומתי הדור הבא של המעבדים השולחניים ומה יהיה שם ? זה מה שמעניין, ספקולציות על מוצרים שלא ברור מה הם ומי הם.... בזבוז זמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...