פורסם 2017 ביוני 118 שנים אשליה. שלחתי כרטיס אוטובוס אומלל בדואר לישראל לפני שלושה חודשים. מעולם לא הגיע. דואר ישראל חייב לי 32 פאונד- 30 על הכרטיס אוטובוס שלעולם לא אקבל עליו החזר, ו2 על המשלוח.
פורסם 2017 ביוני 118 שנים כמות התגובות בת'רד הזה היא תעודת עניות לדואר ישראל. נערך 2017 ביוני 118 שנים על-ידי ag43
פורסם 2017 ביוני 118 שנים הבעיה היא שלא רק הדואר נראה ככה. פחות או יותר כל מעניקי השירות מטעם המדינה (וגם לא מעט גופים פרטיים) מתנהלים אותו הדבר. אני אעצור פה. שיהיה לכם שבוע נעים.
פורסם 2017 ביוני 118 שנים ציטוט של ag43 כמות התגובות בת'רד הזה היא תעודת עניות לדואר ישראל. נכון יותר יהיה לומר מהות התגובות ..... או בעצם, אוי לזה ואבוי לזה !
פורסם 2017 ביוני 118 שנים ציטוט של yw1971 אם מרכז החלוקה ייתר את הסניפים המקומיים - אולי. אבל זה אומר סילוק לא מעט עובדים = וועדים ועוד. אתגר רציני. זה לא קשור לסניפים מקומיים, זה מרכז שמחלק את כל החבילות שמגיעות מנתב"ג לאיזורים השונים ומשם לסניפים עצמם. זה מרכז מיון, לא מרכז "חלוקה" (ללקוחות)..
פורסם 2017 ביוני 118 שנים אשליה רצינית... עכשיו אספתי חבילה שנישלחה לפני שבוע חבילה צריכה להיוצ כמו מכתב שתוך טרץ לפחות 3 ימים. אני לא מאמין שהחברה תצליח גם לאור העובדה שעכשיו בסניף שלי היו מלא אנשים ורק אשנב אחד עובד הבחירה הייתה לבד ...אמרתם מהפחכה? אני חושב שהיתהפחתם סתם .
פורסם 2017 ביוני 118 שנים ציטוט של OvO הם בהחלט עובדים בLIFO. דוגמא עדכנית. חבר מהעבודה הזמין משקפיים מzenni, ועדיין לא קיבל אותם כבר חודשיים + (לפי המעקב החבילה תקועה במודיעין). לפני שבועיים וחצי, התלוננו לzenni שחבר שלי לא קיבל עדיין את החבילה, ושלחו לו זוג נוסף בחינם ובזריזות. הוא קיבל את החבילה לפני יומיים. הווה אומר תוך כשבועיים שזה די מרשים. אם הם יתאפסו על עצמם (והלוואי ואני טועה בגיחוך שלי בהודעה הראשונה) כולנו נרוויח מזה. עד אז אני נשאר עם הגיחוך, חובת ההוכחה היא עליהם לא עלינו. כל הכבוד ל-ZENNI. הנה חברה שנוהגת נכון.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.