עזרה בקניית מחשב , לגיימינג קל + שימוש ביתי עד 4K - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בקניית מחשב , לגיימינג קל + שימוש ביתי עד 4K


AriLupuss

Recommended Posts

מחשב נייד לגיימר ממוצוע-קל 

 

1. מה התקציב המקסימאלי? 4000

א) האם לנצל את כל התקציב או לנסות ולחסוך? לנסות לחסוך

ב) במידת הצורך - עד כמה ניתן לחרוג מהתקציב? +100 לא יותר

2. מה שימושי המחשב (לדוגמא: משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD וכדומה)? גיימר קל . משחקים ידועים וחדשים כמו 4  שירוצו מהר ובאיכות הגבוהה ביותר , ושימוש ביתי במחשב : עבודה על תוכנות וצפייה בסרטים.

א) במידה והמחשב מיועד לתוכנות עיקריות ספציפיות, יש לרשום אותן ואופן שימוש (מזדמן/תדיר/כבד/פרנסה). אין משהו ספציפי

ב) במידה והמחשב מיועד לגיימינג, יש לציין: 

-אילו משחקים לדוגמא ישוחקו על המחשב. משחקי גוף ראשון - DOOM 4 , ובסגנון 

-מהי הרזולוציה הטבעית (מקסימאלית) של המסך שיחובר למחשב (ניתן לציין גם גודל מסך). אני לא בטוח , סומך עליכם שתצרפו לי למפרט מסך טוב ומתאים לדרישות שימושי המחשב שכתובות למעלה.

-לאילו הגדרות גרפיות מיועד המחשב (נמוכות/בינוניות/גבוהות)? לא מבין בזה, אם הכוונה היא שהמחשב צריך הגדרות גרפיות גבוהות כדי להריץ משחקים טובים של הזמן הקרוב, אז גבוהות.

3. האם יש צורך בציוד הקפי (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ועוד)? אם כן, ניתן לרשום גם העדפות לדגמים. כן נדרש מקלדת , ומסך 

4. האם יש רכיב שאין צורך לכלול במפרט? לא 

5. עד כמה חשוב השקט בסולם של 1 עד 8 (8 = יש לנסות ולהקפיד על השקט)? שיהיה שקט עד כמה שניתן, אין ילדים בבית אבל חשוב לי השקט. מקסימום ננקה מאווררים פעם בחצי שנה.

6. האם מתוכנן אוברקלוק (OC)? אם כן איזה (קל, בינוני, כבד)? לא, ממש לא מתוכנן. לא מבין בזה ולא מוכן להשקיע כסף על זה . גם הבנתי שזה לא אפקטיבי לגיימניג.

7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? המחשב יורכב בחנות אז אני אדרוש מהם .

8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים.  אין העדפה לחנות ספציפית למרות שאשמח לקבל הצעה לחנות מומלצת, אני גר באיזור עפולה . עמק יזרעאל.

9. מתי מתוכננת קניית המחשב? נגיד שמחר (:   אלא אם כן מישהו חושב שממש שווה לי לחכות .

10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן? (לדוגמא תמיכה בהתקנים/חיבורים כגון FW/RAID/USB3/ESATA, חיבורי האודיו מרובים/חיבור אופטי, דרישה לחומרה ספציפית וכדומה). לא ממש. מן הסתם שיהיה חיבור לכל דבר נפוץ ושכיח במארז שתבחרו.

11. האם חשוב לשמור על אופק שדרוג המחשב? האם מתוכנן שדרוג מאסיבי של המחשב בעתיד? אני חושב שכן כי אם אני יוכל נגיד עוד 5 שנים לשפר אותו בקנייה של כרטיס מסך או משהו בסגנון מבלי לקנות מחשב חדש לגמרי , אז כן . אבל מבלי שהערה זו תגרום למישהו לחשוב שזו סיבה לשים במפרט העכשווי רכיב בינוני .

12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: לא אין 

 

 

 

תודה רבה! אשמח אם תעזרו לי 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...