נייד עבור סוג של פדנט במחיר של עד 4,000 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נייד עבור סוג של פדנט במחיר של עד 4,000


chinadroid4you

Recommended Posts

שלום לכם. אני מעוניין לרכוש רציני אחרי שנמאס לי מכל מיני מחשבים מיושנים שהתעסקתי. למזלי הרב יש לי כבר מחשב נייח נורמלי כבר שנתיים, כך שרוב העבודה תהיה עליו, אבל עדיין רוצה שהמחשב הנייד יהיה כזה שמכבד את עצמו. מחפש משהו עם איכות חומרים טובה, עם מהירות עבודה טובה ובקיצור בסטנדרט טוב.

1. מה התקציב המקסימאלי?

4000

א) האם לנצל את כל התקציב או לנסות ולחסוך?

תמורה לכסף. צריך לנצל אז לנצל, לא כדאי לנצל אז לא לנצל.

ב) במידת הצורך - עד כמה ניתן לחרוג מהתקציב?

כמה שנראה נכון כל עוד זה יצדיק וייתן תמורה טובה לכסף.

2. מה שימושי המחשב (לדוגמא: משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD וכדומה)?

אפשר להגיד שאני עומד להשתמש בו בעיקר לגלישה, עבודה משרדית ותכני HD. אבל רוצה את היכולת להעמיס עליו קצת בעתיד ובעיקר חשוב לי שהכול יעבוד בצורה חלקה. 

א) במידה והמחשב מיועד לתוכנות עיקריות ספציפיות, יש לרשום אותן ואופן שימוש (מזדמן/תדיר/כבד/פרנסה).

פוטושופ, Audacity ואולי כמה תוכנות של המרת קבצים, תוכנות של צריבת דרך המחשב (אבל זה ממש לא משהו שאמורים להשקיע עבורו במחשב חזק).

ב) במידה והמחשב מיועד לגיימינג, יש לציין:

-אילו משחקים לדוגמא ישוחקו על המחשב.

-מהי הרזולוציה הטבעית (מקסימאלית) של המסך שיחובר למחשב (ניתן לציין גם גודל מסך).

-לאילו הגדרות גרפיות מיועד המחשב (נמוכות/בינוניות/גבוהות)?

אם אפשר לקבל בתקציב הזה יכולות גיימינג מסוימות זה כמובן יהיה נחמד. אבל כמו שאמרתי, יש לי מחשב שמיועד לזה וגם ככה בניידות על הדרך יש לי את ה-GPD X-D שלי.. אז אין שום טעם לייעד את המחשב הזה לגיימינג. אבל אם אפשר אז למה לא?

3. האם יש צורך בציוד הקפי (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ועוד)? אם כן, ניתן לרשום גם  העדפות לדגמים.

אין צורך בציוד היקפי.

4. האם יש רכיב שאין צורך לכלול במפרט?

5. עד כמה חשוב השקט בסולם של 1 עד 8 (8 = יש לנסות ולהקפיד על השקט)?

חשוב זה ..

6. האם מתוכנן אוברקלוק (OC)? אם כן איזה (קל, בינוני, כבד)?

לא

7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות?

לא

8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים.

לא כל-כך משנה לי, מעדיף מרשת כמו KSP/IVORY/TMS. מדובר במחשב נייד כך שזה לא הכי רלוונטי. גם לא אכפת לי לרכוש את המחשב מ- (אם כי, פחות מתלהב לרכוש דרכם דבר כזה, אפילו שהאחריות טובה.. פשוט לא משתגע להתחיל להתעסק עם מדבקות/חריטה של עברית).

9. מתי מתוכננת קניית המחשב?

בקרוב

10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן? (לדוגמא תמיכה בהתקנים/חיבורים כגון FW/RAID/USB3/ESATA, חיבורי האודיו מרובים/חיבור אופטי, דרישה לחומרה ספציפית וכדומה).

לא רואה שום סיבה לרכוש מחשב ללא זיכרון

11. האם חשוב לשמור על אופק שדרוג המחשב? האם מתוכנן שדרוג מאסיבי של המחשב בעתיד?

12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות:

מאוד חשוב לי דברים שאי אפשר לגלות אותם ישירות לפי מפרט טכני בלבד. אני מסוג האנשים שמסקרים בעצמם מוצרים טכנולוגים (אומרים שאני לא רע בזה). אני מאוד מסתמך על סיקורים ברשת ועל חוות דעת אישיות בעצמי. ככה שדברים כמו איכות חומרים, איכות בנייה, שמע טוב, צירים נורמלים... בקיצור דברים שמתפקדים טוב לא רק על הנייר אלא גם בשטח... מסוג הדברים שמאוד חשוב לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בסופו של דבר בחרתי את המחשב לבד, כנראה שזה היה הגיוני שאני אחליט בעצמי כי הדרישות שלי היו מאוד מאוד ספציפיות. מי שרוצה לדעת מה המחשב שבחרתי (ולקבל גם פירוט עליו), אני אשמח לפרסם כאן. (אני זה אותו משתמש שפתח את האשכול).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של carmy

היי,

גם אני זקוק למחשב נייד בנוסף לנייח שלי כך שאני בהחלט אשמח לדעת איזה נייד נבחר ומה דעתך עליו

 
 
 

הלכתי על E470. בסופו של דבר החלטתי על המחשב הזה ממש בעצמי, אחרי שבחנתי את כל הדגמים אחד אחרי השני, אני חייב לציין שגם כל דגם הסתכלתי ברשת האם יש לו סקירה והרבה מחשבים נפסלו על סמך דברים מסוימים שנרשמו בסקירות השונות. 

האמת, חלום מבחנתי לרכוש , במשך שנים רציתי מחשב בסגנון הזה בגלל הצורת תפעול שלו והעמידות, סוף סוף הצלחתי לרכוש אחד ובמחיר די טוב עם מפרט די טוב לטעמי. 

המחשב הזה עומד לעזור לי גם במענה לתשובות ובכלל ניהול כל הדברים שקשורים לערוץ הקטן שלי ב- (יש לי ערוץ שעוסק בגאדג'טים וטכנולוגיה..). אני רוב הזמן על הדרך עכשיו, למרות שיש לי נייח די טוב, אני חייב נורמלי וזה עומד לעזור לי בדברים כמו: הפקת תוכן באמצעות כתיבה ועריכה/להתכתב/לעשות כל מה שאנשים נורמלים עושים עם מחשב כמו גלישה וכד', כל זה כאמור.. גם שאני על הדרך. 

ועכשיו תכלס, הרשמים הראשונים:

- המחשב לדעתי בגודל מצוין, אפילו שהוא מעט גדול לקטגורית ה-14 אינץ'.

- איכות הבנייה מדהימה, מרגיש סולידי (מלשון יציבות) ביותר, המחשב בנוי מפלסטיק חזק ויציב, לא מהמחשבים האלו שהמסגרת מסביב למסך שלהם שברירית כמיטב מסורת האולטרה-בוקים של הרבה מהמתחרות. מחשב שמשדר עבודה ועסקים אם תרצו.

-הסוללה מתבררת כמצויינת. כבר משתמש במחשב הזה יומיים בערך ואני לא מרגיש שום מצוקת . באמת שאני מצליח למשוך הרבה שעות עבודה עם המחשב הזה, גם בזכות צריכה לא בזבזנית ואני חייב להוסיף ולציין שגם בזכות המסך anti-glare אני גם לא נזקק לבהירות גבוהה בתוך מבנים מה שעוזר למשוך אפילו עוד יותר חיי .

-המקלדת מצוינת, גדולה ומרווחת, היא נותנת פידבק טוב בכל לחיצה על כפתור ולא מרעישה בכלל. ה-TouchPad מעולה ומגיב בצורה חדה וחלקה. במחשבים של לדורותיהם, יש גם את כפתור ה-TrackPoint שהוא בעצם אפשרות נוספת להשתמש בעכבר וגם את כפתור ה-Scroll שעובד ביחד עם ה-TrackPoint. כאן אני מוצא חווית שימוש מצוינת שאין בהרבה (נטו בגלל הבחירה בצורת העבודה הזאת). אני חושב שמי שמכיר את המחשבים הניידים מהסדרה הזאת, יודע שאין מה לפרט הרבה בסעיף הזה, המחשבים האלו תמיד היו הכי טובים בכל מה שקשור להקלדה ולפעולת העכבר.
- המחשב מאוד מאוד מהיר, הביצועים מצויינים. אבל כאן באמת שאין מה להתפלא, כי אני הלכתי על מעבד i7-7500U, עם זכרון RAM בנפח 8GB, עם דיסק קשיח SSD בנפח 256GB (של SANDISK). גם לא שומעים אותו עובד, אין רעש של מאוורר. חשוב לציין שיש כאן גם כרטיס גרפי ייעודי מסוג NVIDIA 9404X 2GB, למרות זאת אני חייב לציין ולהדגיש לכל מי שחושב שזה אומר שהמחשב מותאם באיזה שהיא צורה לגיימינג זאת טעות ואני לא ממליץ לשחק משחקים כבדים עם כזה, ההמלצה להתרחק מגיימינג כמובן נכונה וכוללת כל עם מפרט טכני כזה ואפילו מפרטים מעט טובים יותר. המחשב פשוט מתאמץ יותר מידי כשזה מגיע למשחקים ואני באמת לא רואה שום צורך להשתמש במחשב בסגנון כזה למשחקים. 
- אהבתי את העניין שאפשר להוריד את המסך עד שהוא שטוח לגמרי, הכוונה היא לזווית של 180 מעלות, אין לי מושג בשביל מה אני צריך את זה... אבל הביטחון שהצירים כל-כך טובים ושאפשר לקפל את המחשב הזה עד לזווית הזאת נותנת לי סוג של שקט נפשי ממנו בכל הקשור לבנייה שלו.
-המסך מצוין, יש כאן מסך FHD בגודל 14 אינץ'. הבהירות מספקת לדעתי, מחוץ למבנה כבר קשה להשתמש בו ושמש ישירה תפריע, אבל באזור מוצל זה מספיק מעל ומעבר. בתור מסך מצאתי בו מסך די טוב, עם אחלה זויות צפייה וצבעים מאוזנים כראוי. 
-חיישן טביעת אצבע עובד בסדר.
-חיבור מצוין לרשת אלחוטית! קבלתי מהירות חיבור טובה מאוד וגם יש חיבור ל-LAN שזה תמיד שימושי. 

 

*אני יודע שבתקציב הזה יכולתי לקבל מחשב עם מאיץ גרפי חזק יותר/יותר נפח (בעיקר באמצעות כונן HDD)/מסך גדול יותר וכו'. אבל מי שמכיר אותי, יודע שאני לא רוכש דברים רק על סמך המפרט הטכני, אל אמסתכל על עוד המון דברים נוספים שבדרך כלל פחות מעניינים את האחרים (למרות שזה הדברים שהם בתכלס הכי חשובים שיש).

אפשר לרכוש את המחשב מכאן, חנות טובה, אמינה וזולה (מחיר זול מ-IVORY למשל):

http://www.orpc.co.il/items/1190729

 

חשוב לציין שלא חייבים ללכת על המפרט שאני הלכתי, אפשר למשל לרכוש את הדגם הזה בפחות כסף ועדיין לקבל מחשב מאוד חזק (אותו מחשב רק עם מעבד I5-7200U ובלי מאיץ גרפי נפרד שגם ככה לא ממש מצאתי בו שימושי):

https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=21235

כמובן שיש עוד המון אפשרויות ומחשבים שאפשר לקחת בחשבון, אבל בסופו של דבר הלכתי על זה. הוספתי גם מספר שצלמתי של המחשב. 
 

לסיום הדברים, מי שרוצה לראות מידע נוסף ומלא (כולל בדיקות 'מדעיות') על המחשב הזה, אני ממליץ לעבור על הסקירה באתר הזה, יכול לחתום פחות או יותר על כל מילה שם. באופן כללי האתר הזה עזר לי גם לבדוק מחשבים נוספים ולהחליט (כמובן שנעזרתי גם באתרים נוספים):
https://www.notebookcheck.net/Lenovo-ThinkPad-E470-Core-i5-GeForce-940MX-Notebook-Review.189999.0.html

 

IMG_20170404_151248.jpg

IMG_20170404_151259(1).jpg

IMG_20170404_153433.jpg

IMG_20170404_153450.jpg

IMG_20170404_153501.jpg

IMG_20170404_153513(1).jpg

IMG_20170404_154945.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^^^

יפה שנתת כאן מיני סקירה וגם קישורים רלוונתיים. :)

יחד עם זאת, ראוי להזכיר כאן לגולשים שאמנם ה - THINKPAD

מתנוסס בגאון על הנייד הזה, אבל בסה"כ סדרה E היא רמת הכניסה

של הסיגמנט הזה, והיא רחוקה למדי במאפיינים מסדרת ה - T "המקורית" של המותג.

כמובן שכל " הטוב " הזה בא עם מחיר בהתאם.

 

בסופו של דבר, טוב שהינך מרוצה מהמוצר, זה מה ש( הכי ) חשוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של askme

^^^^^

יפה שנתת כאן מיני סקירה וגם קישורים רלוונתיים. :)

יחד עם זאת, ראוי להזכיר כאן לגולשים שאמנם ה - THINKPAD

מתנוסס בגאון על הנייד הזה, אבל בסה"כ סדרה E היא רמת הכניסה

של הסיגמנט הזה, והיא רחוקה למדי במאפיינים מסדרת ה - T "המקורית" של המותג.

כמובן שכל " הטוב " הזה בא עם מחיר בהתאם.

 

בסופו של דבר, טוב שהינך מרוצה מהמוצר, זה מה ש( הכי ) חשוב.

 
 

קודם כל תודה רבה. אני תמיד לעזור ואוהב להביע את הדעות שלי. המיני סקירה במקור בשביל הפייסבוק, אבל ערכתי אותה קצת ופרסמתי גם כאן, עזרו לי המון כאן בעבר אז זה הזמן שלי להחזיר איך שהוא... :) 

לגבי מה שאמרת על סדרת המוצר. צודק לחלוטין. ההבדלים באים לידי ביטוי בהמון פרמטרים, כמו למשל איכות חומרים ובנייה, איך שהמקלדת מגיבה ועוד ועוד... זה כמובן על קצה המזלג. טוב מאוד שציינת את זה.

חשוב וראוי לציין שכל מה שרשמתי מדבר כאן ספציפית על המחשב הזה ומנקודת המבט של הדרישות שלי ממחשב נייד, בהתאם למסגרת התקציב שהגדרתי מראש. כפי שציינתי, זה נועד להיות על תקן משני, כי הנייח שלי מספיק חזק והוא יהיה שם בשביל לבצע את המשימות הקשות באמת. גם המשתמש שהגבתי לו, שהתעניין בבחירה שלי, מעיד שהוא מחפש בתור (סוג של) משני לנייח טוב. זאת הסיבה שגם ל'קינוח' הצעתי את הדגם היותר חלש, כי להערכתי הוא גם אמור להספיק בשביל התקן הזה ואפילו זה שאני רכשתי לדעתי הוא סוג של OVER-KILL לדרישות שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...