דור כרטיסי המסך החדש של NVIDIA יגיע עם תהליך ייצור חדש? - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דור כרטיסי המסך החדש של NVIDIA יגיע עם תהליך ייצור חדש?


yonatan.mendelson

Recommended Posts

המילה הכי חשובה היא מישוריים!!!!! לNVIDIA כבר יש יש את החזקה מזה זמן! וברגע שהבינו שניתן להמציא עוד שלב הנדסי *מישורי* שיעלה (במעט) על זה הקיים כרגע ... ובכך למכור עוד תוספת ביצועים קטנה תמורת מחיר מופקע... אז למה לא? הרי חברות וחברים כמוני שיתלוננו על כך יזכו לתגובות של "אבל מה... זו חדשה... ברור שזה עדיין לא מושלם....".. אולי אני לא מבינה כלום מהחים אבל לי זה נשמע כמו "הרבה מאותו דבר + מעט ממשהו חדש + עוד המון שאנחנו לא צריכים". ואפילו אקצין ואהמר שאם מה שכתוב בידיעה הזו אכן יצא מאיזה מפעל.... אני מהמרת ששמה לא יהיה . אבל תמיד יכול להיות שאני טועה ואכן הצליחו להפיק באופן מישורי כמות ביצועים נדיבה (ולא עוד סחיטה של איזו נישה) שתהיה שווה את הכסף. אז לי נראה שלא בדור הזה אלא קרוב יותר לשנת 2019. ואת החזקה המלאה.... רק בתחילת 2020 (פברואר מרץ) נקווה ש יתנו בראש לNVIDIA ואז הכל בטל!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של 1stcowgirl

המילה הכי חשובה היא מישוריים!!!!! לNVIDIA כבר יש יש את Volta החזקה מזה זמן! וברגע שהבינו שניתן להמציא עוד שלב הנדסי *מישורי* שיעלה (במעט) על זה הקיים כרגע ... ובכך למכור עוד תוספת ביצועים קטנה תמורת מחיר מופקע... אז למה לא? הרי חברות וחברים כמוני שיתלוננו על כך יזכו לתגובות של "אבל מה... זו טכנולוגיה חדשה... ברור שזה עדיין לא מושלם....".. אולי אני לא מבינה כלום מהחים אבל לי זה נשמע כמו "הרבה מאותו דבר + מעט ממשהו חדש + עוד המון שאנחנו לא צריכים". ואפילו אקצין ואהמר שאם מה שכתוב בידיעה הזו אכן יצא מאיזה מפעל.... אני מהמרת ששמה לא יהיה Volta. אבל תמיד יכול להיות שאני טועה ואכן הצליחו להפיק באופן מישורי כמות ביצועים נדיבה (ולא עוד סחיטה של איזו נישה) שתהיה שווה את הכסף. אז לי נראה שלא בדור הזה אלא קרוב יותר לשנת 2019. ואת Volta החזקה המלאה.... רק בתחילת 2020 (פברואר מרץ) נקווה ש AMD יתנו בראש לNVIDIA ואז הכל בטל!

יש לי תחושה טובה. מחכה שamd ימשיכו ללחוץ. ויעיפו את הירוקים מהמפה. נמאס מהם ומכל העדר שרץ וקונה כל שנה כרטיס כי צריך. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את מספר הפעמים ש AMD/ATI ניצחה את אינטל/NV אפשר לספור על יד אחת+-

הם בטח שלא יעיפו אותם מהמים ועוד שאר ביטויים ססגוניים,  אנחנו צריכים להודות על זה שהם עדיין מתחרים (בערך) בהם בכלל.

 

נ.ב 

1stcowgirl הבדל בין מישורי לשבב "3d" הוא הרבה יותר קטן ממה שאת חושבת ואם הם קראו לו "12NM" זה אומר שהוא צפוף יותר מ"16NM" וזה לא משנה שהוא מישורי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של עידן פ.

את מספר הפעמים ש AMD/ATI ניצחה את אינטל/NV אפשר לספור על יד אחת+-

הם בטח שלא יעיפו אותם מהמים ועוד שאר ביטויים ססגוניים,  אנחנו צריכים להודות על זה שהם עדיין מתחרים (בערך) בהם בכלל.

 

נ.ב 

1stcowgirl הבדל בין שבב מישורי לשבב "3d" הוא הרבה יותר קטן ממה שאת חושבת ואם הם קראו לו "12NM" זה אומר שהוא צפוף יותר מ"16NM" וזה לא משנה שהוא מישורי.

מה שאני רוצה להגיד ולא שיש לי מניות באחת החברות אני פשוט בעד שוק תחרותי. ולא כמו שקיבלנו כאן בכמה השנים האחרונות. מוכרים את אותו הדבר ביותר כסף. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כולם בעד שוק תחרותי...

דווקה בשוק כרטיסי המסך NV הפתיעה מאוד ועשתה אחלה עבודה בלי הרבה תחרות ובלי התקדמות בטכנולוגית הייצור, ניגוד גמור לאינטל שהתקדמה בטכנולוגית היצור אבל עשתה כלום ברמת הארכיטקטורה.

 

עיקר הבעיה היתה התקיעה ב28NM ולמרות זאת קיבלנות את המקסוול באותו 28nm של הקפלר אבל יעיל וחזק בהרבה... 

מה שכן, סביר שזה היה מגיע (ואולי עדיין יגיע..) לקצה מסווים ללא תחרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...