dell inspiron 7559 בעיית תפעול ותגובה של מערכת. - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

dell inspiron 7559 בעיית תפעול ותגובה של מערכת.


am1tb3nhamo

Recommended Posts

שבת שלום לכולם, 

רכשתי לפני כשלושה חודשים לכל היותר מחשב נייד מדגם INSPIRON 7559 על הנייר מחשב די חזק עם נתונים מרשימים. 

לא הגבלתי את עצמי (שווי הקניה 5K). מחשב בשווי כזה אמור לעבוד חלק עם תגובה מהירה לפעולות במערכת. חקרתי את נושא הSSD והבנתי שהם האידיאליים היום לתפעול מהיר של המחשב.

פניתי ל Dell התקנתי מה שכביכול היה אמור לפתור את הבעיה, עידכנתי לפי הדרישה של הטכנאי מטעמם. בכל מקרה לא עזר דבר. הטכנאי אמר לי תן למערכת להסתדר ותפנה אלינו בעוד כחודש. 

התקשרתי שוב, לא עזר שום דבר. אני אתאר בפניכם את הבעיה תנסו אולי לייעץ לעזור מה שאפשר. הבעיה היא שהמחשב איטי בצורה לא מובנת(חשבתי שאקבל את המחשב המושלם עכשווי זמני תגובה מהירים) הכל מרוח העכבר זז באיטיות רבה, כשאני פותח את ההתחל בתחתית המסך ועם מצביע העכבר זז לכיוון שולחן העבודה הכל נעשה איטי יותר וכבד. משהו מתסכל שאני לא מבין מה לעשות. פניתי שוב לDELL בדקנו בדיקת חומרה ודיאגנוסטיקה ומה שצריך. בסופו של דבר אמרו לי לנסות להתקין מערכת הפעלה חדשה כשאני מערכת ההפעלה לא הותקנה כמו שצריך כך גם הפיצ'רים של המסך מגע וכו'. 

מה כדאי לי לעשות? אני מיואש כבר. כל העידכונים של והתקנות שאיתם המחשב מגיע מאטים את המחשב? להיפטר מהם? עזרה בבקשה! 

תודה מראש !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לך

 

זה כבר עניין יותר צרכני מאשר טכני.

קורה.

 

על פניו, קיבלת מוצר פגום, עובדה שגם ב - הודו שיש בעיה,

אחרת לא היו מציעים לך פתרונות כאלה ואחרים.

 

שורה תחתונה - אל תשבור את הראש.

תדרוש החלפת המחשב או זיכוי מלא.

תהפוך שולחנות ואם תתקל בסירוב תפנה למדור צרכנות בעיתון

( כמו "ממון" בידיעות אחרונות ).

כמובן שתתעד כל התנהלות מול וגם תסביר להם במפורש

שזה לא ישאר רק ביניכם ותעלה את העניין לרשתות חברתיות.

DELL נהנים מהילה של חברה של מוצרים טובים ושירות לא רע,

יש להם הרבה מה להפסיד.

 

בהצלחה. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. יש כלים בחלומות כדי לאתר הסיבות לאיטיות.

2. העדכון האוטומטי האחרון לכרטיס המסך של גרם אצלי לאיטיות מורגשת בכל הפעולות. חזרתי לדרייבר הקודם דרך מנהל ההתקנים מבלי לחקור את הסיבה  והכל תקין עכשיו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

היי זה שוב אני, אז לאחר פירמוט וזמן עבודה ממושך (כמה חודשים ספורים) שבהם עדיין יש תקיעות ועדיין המחשב לא רץ חלק (דאבל קליק על המחשב שלי בשולחן עבודה והתגובה של המחשב רק לאחר2 שניות וגם כשזה קורה זה מרוח כזה ולא חלק). רק מנסים למרוח ומפנים אותי לטכנאים חסרי מושג שלא באמת יודעים איך לעזור לי לטפל בבעיה. 
ברור לי שהמחשב לא תקין וזאת הבנתי עוד בימים הספורים שעברו לאחר הקנייה פשוט האמנתי שזה אולי בגלל שהוא חדש אז אמורים להיות כל מיני עידכונים כאלה ואחרים למחשב ושזה "יסתדר" בעתיד. וכן בתמימותי חשבתי שכך באמת יהיה. לצערי זה לא קרה ולאחר שיחות ופניות לטכנאים פרטיים לא בדיוק יודעים מה התקלה, חנויות מחשבים עונים לי בצורה קלה מבחינתם וחלקם רק בשביל למכור, "זה כנראה תתקין והכל ירוץ מהר זה עולם אחר". רציתי לרכוש אמרתי יכול להיות שבאמת זו הבעיה וזהו, אך משיחות עם אנשים וחברים שבאמת דואגים לבעיה ומעומק הלב אמרו לי שהבעיה היא אחרת. כי הרי זה לא הגיוני, מחשבים שנרכשו ע"י חברה מהאקדמיה נקנו מחשבים ב1500-2000 ש"ח והפעילות של המחשב ממה שאני רואה הכל חלק ורץ נקי בלי אף דיליי או תקיעות מוזרות. אני מאוד מתוסכל מהמצב ולא יודע מה לעשות ! צריך עזרה, המחשב נרכש ב כ-5,000 שקלים ולא ייתכן שאני אמצא את עצמי מתעסק בו כל השנה ומייחס לו יותר מדי חשיבות במקום ללמוד ולהתעסק במה שחשוב באמת, חשבתי שאם אקנה מחשב יקר לא אתעסק איתו יותר מדי אז חשבתי :(. מבקש עזרתכם בנושא ומניסיונכם האישי בתחום ! מודה מראש

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...