ag43 פורסם 2017 בינואר 25 מחבר Share פורסם 2017 בינואר 25 ככה זה כשקונים מסינים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
djelectric פורסם 2017 בינואר 26 Share פורסם 2017 בינואר 26 אני הזמנתי SSD מאמאזון גרמניה לפני 50 יום, בינתיים עדיין ממתין לראות מה קורה עם זה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2017 בינואר 26 מחבר Share פורסם 2017 בינואר 26 דרך הדואר?? אמזון לא זיכו אותך או שלחו חדש? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
none77 פורסם 2017 בינואר 26 Share פורסם 2017 בינואר 26 הזמנתי משהו מאוסטרליה ב16/11. יצאתי טמבל שלא דרשתי מebay כסף חזרה אחרי 30 יום עכשיו כבר מאוחר. המוכר כרגע מגיב, יש מספר מעקב רשום Despatched process through facility. הבחור העלה שאילתה לדואר שמופיעה במעקב. הראשון היה ב29/11 השני ב19/01. כרגע אני ממתין, יכול להיות שהוא גם יציע החזר או ישלח מחדש. אם זה לא מגיע, והוא לא מוכן לשלוח אני תובע את הדואר בארץ, באוסטרליה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2017 בינואר 26 Share פורסם 2017 בינואר 26 אתה לא יכול לתבוע את הדואר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
none77 פורסם 2017 בינואר 26 Share פורסם 2017 בינואר 26 http://lib.cet.ac.il/pages/item.asp?item=18404 http://ktanot.co.il/?p=1210 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
wizi פורסם 2017 בינואר 27 Share פורסם 2017 בינואר 27 בדיוק כמותכם. שתי חבילות קטנות אחת מהן SSD, פוףףףף... התאדו. ועכשיו עוד חבילה קטנה שגם אמורה היתה כבר להגיע ו.. וואלה. לא הגיעה. דואר ישראל זאת זוועה. עושים שואה לדברי דואר כנראה .. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2017 בינואר 27 מחבר Share פורסם 2017 בינואר 27 ציטוט של none77 http://lib.cet.ac.il/pages/item.asp?item=18404 http://ktanot.co.il/?p=1210 רק השולח (המוכר) יכול לתבוע את הדואר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Guy950 פורסם 2017 בינואר 28 Share פורסם 2017 בינואר 28 מה שאירוני בכל הסיפור הזה שבירושלים הדואר הפסיק לתפקד באופן מוחלט, וברוב חודשי 2016 אפילו דואר רגיל לא קיבלתי. פעם בחודש - חודשיים הייתי מקבל בוכטה של מכתבים שלא קיבלתי בזמנים רגילים. בנוסף שגם דואר ישראל איבדו לי לא מעט חבילות רשומות שנעלמו לחלוטין, קיצר אין תקווה בעיניי. ביום הרווקים הסיני הזמנתי 8 חבילות, 2 מתוכן הזמנתי בדואר שליחים שבהמשך הסתבר שמדובר בGCX ושאר החבילות נשלחו בדואר רגיל. החבילות הללו לא היו שוות תוספת תשלום למשלוחים יותר 'איכותיים', ואם הן לא היו מגיעות הייתי פונה למוכרים. אז מה אירוני פה? ששת החבילות שהזמנתי בדואר הרגיל הגיעו לפני שתי החבילות האחרות, שלהזכירכם הוספתי להן תשלום למשלוח. יותר מזה, החבילות בדואר הרגיל הגיעו תוך חודש מיום ההזמנה ובחברת השליחים GCX הייתי צריך לאיים עליהם בתביעה מוחלטת בשביל לקבל את החבילות שלי. נדהמתי באופן מוחלט שאשכרה קיימת חברת שליחויות שלוקחת מדואר ישראל בקלות את התואר - חברת השליחויות המחורבנת ביותר בתבל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אור כהן פורסם 2017 בינואר 28 Share פורסם 2017 בינואר 28 היום פאיפאל סגרו לי קייס אחרי שחבילה לא הגיעה חודשיים. המוכר אפילו לא סיפק מספר מעקב תקין, ופייפאל פשוט פסקו לטובתו. מה לעזאזל? למה אני צריך להיות אחראי על כך שהמוכר לא שולח במספר מעקב רשום? זו מדיניות חדשה של פאיפאל? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MiniMizer פורסם 2017 בינואר 28 Share פורסם 2017 בינואר 28 לפעמים כשמשעמם לי אני נכנס לפייסבוק של דואר ישראל וקורא תגובות של אנשים לפוסטים שלהם - תענוג צרוף. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yw1971 פורסם 2017 בינואר 30 Share פורסם 2017 בינואר 30 בחודשים האחרונים שמתי לב להאטה משמעותית במהירות הגעת המשלוחים; מה שלפני שנה היה לוקח שבועיים-שלושה, מתארך לאחרונה ל-4 שבועות ויותר (חבילה מגרמניה גם לא הגיעה מאז אמצע דצמבר). אפילו מעלי אקספרס - 4 שבועות. אם נשווה ל-2015 - אמאזון + דואר שליחים (רכב שמתקשר שתרד) - שבוע ויומיים. אולי 'בית המיון' החדש שנפתח במודיעין, עדיין לא משפר את המצב - http://www.iplma.org.il/article/חדשות-הארגון/דואר-ישראל-יקים-במודיעין-בית-מיון-לטיפול-בחבילות-04-04-2016/ קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2017 בינואר 31 מחבר Share פורסם 2017 בינואר 31 בדיוק היתה עכשיו כתבה קורעת לב עם חברות הבלדרות למינהן שמתלוננות על זה שהדואר לא עוצר כל חבילה. הנציג של DHL ממש קרע לי את הלב. מעניין שהכתב לא חשב לשאול את החברות האלו על הכופר שהם דורשים כדי לשחרר את החבילה שלך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yw1971 פורסם 2017 בפברואר 1 Share פורסם 2017 בפברואר 1 ציטוט של Asafb25 מציע לך להתקשר לשירות לקוחות של פייפל, תסביר את המצב. אני קיבלתי מוצר שבור, רציתי להחזיר ושלחתי בדואר רשום לסין. ב17track קיבלתי חיווי שהמוצר נאסף שם, ופייפל לא החזירו לי את הכסף. התקשר לשירות לקוחות והעניין סודר תודה על הטיפ. מטריד לשמוע שהם מנסים להתחמחק מהתשלום (אם המוכר לא מדווח שקיבל - שווה לו כנראה). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אור כהן פורסם 2017 בפברואר 2 Share פורסם 2017 בפברואר 2 ציטוט של Asafb25 מציע לך להתקשר לשירות לקוחות של פייפל, תסביר את המצב. אני קיבלתי מוצר שבור, רציתי להחזיר ושלחתי בדואר רשום לסין. ב17track קיבלתי חיווי שהמוצר נאסף שם, ופייפל לא החזירו לי את הכסף. התקשר לשירות לקוחות והעניין סודר אז ככה. אחרי שהקייס נסגר לרעתי - משום מה היה כתוב כי התבצעה משיכה מחשבון הפאיפאל לכרטיס האשראי בסך של המוצר שאבד. לא הבנתי מהי משמעות הדבר - הרי הקייס נסגר לרעתי. ערערתי על ההחלטה (באמצעות שינוי הסיבה) ובהמלצתך התקשרתי לפאיפאל. מסתבר ששירות הלקוחות של ישראל יושב בבולגריה - דיברה איתי אישה נחמדה דוברת עברית והיא גם ניסתה להבין איזו תקלת מערכת גרמה לתופעה המוזרה - שמצד אחד יש החזר, ומצד שני כתוב שאין. היא אמרה לי כי בוודאות ההחזר נשלח אלי - וכל מה שנשאר לעשות הוא להמתין ולראות האם למוכר מגיע פיצוי - כך שהיא ביקשה שלא אסגור את הקייס עדיין, אבל מבחינתי הוא חסר משמעות כעת. מוזר, לא ידעתי שיש שירות לקוחות בעברית לפאיפאל. תודה על העצה! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.