ag43 פורסם 2017 בפברואר 2 מחבר Share פורסם 2017 בפברואר 2 יש שירות לקוחות לפייפל? זה חדש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2017 בפברואר 13 Share פורסם 2017 בפברואר 13 לפני כשבוע הגעתי לאסוף דואר. הושטתי לנציגה את הטופס. נדרשתי להוסיף תעודת זהות (תזכרו את הפרט הזה) והתחלתי לחכות. היא מצידה התחילה להוציא לי חבילה אחרי חבילה אחרי חבילה. בסוף היו מולי כשמונה חבילות שבכלל לא הזמנתי. מזלו של הבנאדם ששמו הופיע על גבי כל החבילות שהם נפלו על בנאדם ישר - ציינתי לה שאלה לא חבילות שלי, לקחה אותם חזרה והביאה לי את החבילה שיועדה לי רק אחרי שבדקה ואכן ראתה שהייתה טעות. עכשיו נשאלת השאלה. בשביל מה צריך תעודת זהות? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Boris_yo פורסם 2017 בפברואר 15 Share פורסם 2017 בפברואר 15 האם שירות הודעת SMS לנמען עובד לכם? זה אמור לאפשר מעקב פנימי במדינה לדואר וחבילות ולדעתי זה ימנע איבוד. לא צריך לחכות לפתקי התרעה שמגיעים אחרי זמן רב או בכלל לא מגיעים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
דרובו פורסם 2017 בפברואר 15 Share פורסם 2017 בפברואר 15 ציטוט של Boris_yo האם שירות הודעת SMS לנמען עובד לכם? בהתחלה, לפני כשנה, לא עבד. עובד מעולה כיום. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Boris_yo פורסם 2017 בפברואר 15 Share פורסם 2017 בפברואר 15 ציטוט של דרובו בהתחלה, לפני כשנה, לא עבד. עובד מעולה כיום. כל עוד מוכר לא ישכח לרשום מספר על חבילה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2017 בפברואר 15 מחבר Share פורסם 2017 בפברואר 15 אצלי זה עובד. בהתחשב בזה שהדוור מגיע במקרה הטוב פעם בשבוע זה פשוט חיוני. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
דרובו פורסם 2017 בפברואר 15 Share פורסם 2017 בפברואר 15 ציטוט של Boris_yo כל עוד מוכר לא ישכח לרשום מספר על חבילה? לא בטוח, אבל בזמן האחרון עבד בכל המקרים, כולל מספרי ***YY, כולל עבור נמענים אחרים בכתובת שלא בטוח מה כתבו, כולל לאחרונה הודעת "דבר הדואר היה גדול מדי ויועבר לסניף" וכולל אישור איסוף. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
דרובו פורסם 2017 בפברואר 15 Share פורסם 2017 בפברואר 15 הסתכלתי במה שעוד קיים, ואין לי ראייה שזה עבד ללא המספר. אנחנו שמים את המספר תמיד, ונראה שהמוכרים מצרפים אותו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אור כהן 3 פורסם 2017 בפברואר 16 Share פורסם 2017 בפברואר 16 אצלי זה עובד - פשוט לפעמים ההודעות לא עוזרות יותר מידי (החבילה בדרך לסניף הדואר - 4 ימים אחרי היא עדיין לא בסניף). פשוט תדאגו לרשום במשלוח את מספר הטלפון - הדואר מעדיף לעבוד איתם ולא עם פתקים. בד"כ המידע ישלח בSMS. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2017 במרץ 6 מחבר Share פורסם 2017 במרץ 6 שוקל לפתוח ת'רד מקביל לIPARCEL. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Boris_yo פורסם 2017 במרץ 6 Share פורסם 2017 במרץ 6 ציטוט של ag43 שוקל לפתוח ת'רד מקביל לIPARCEL. נכנסתי לאתר שלהם אבל שירות שלהם מיועד למוכרים דווקא. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2017 במרץ 6 מחבר Share פורסם 2017 במרץ 6 המשלוח הזול של אמזון נעשה הרבה פעמים דרכם. אני כרגע באמצע סאגה של ביזיון שירותי שלעומתו דואר ישראל נראה כשיא היעילות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tendo פורסם 2017 במרץ 7 Share פורסם 2017 במרץ 7 נפלאות הדואר במקרה שלי: יום שלישי בצהריים, אני מקבל שיחה ממספר לא ידוע: הוא: "שלום, אני מדבר עם בן..?" אני: כן, עם מי יש לי הכבוד? הוא: שמי יוסי, תקשיב, כנראה שקיבלתי חבילה שלך בטעות- שמו לי אותה בדואר אני: ואוו... זה חדש לי... למזלי הבחור היה גר 2 דקות ממני אז קפצתי לאסוף ממנו והודתי לו מאוד על היושר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Boris_yo פורסם 2017 במרץ 19 Share פורסם 2017 במרץ 19 ציטוט של ag43 שוקל לפתוח ת'רד מקביל לIPARCEL. פתחת שרשור חדש? מה אם עלות משלוח של iParcel על ידי אמזון עולה על $75? הם מנהלים תהליך שחרור אחרי שאני משלם להם עמלת שירות? ציטוט של ag43 אני כרגע באמצע סאגה של ביזיון שירותי שלעומתו דואר ישראל נראה כשיא היעילות. איך הסאגה איתם? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2017 במרץ 20 Share פורסם 2017 במרץ 20 וואי iParcel... שזה UPS. אני ממש ממש לא מבין את שיטת המשלוח שלהם. ב-18 לחודש המוצר יצא מגרמניה. עבר מבריטניה לטורקיה בתוך שעות ספורות, וכבר היה בערב בארץ. ב-19 בבוקר כבר שוחרר מהמכס והיה בלוד, עבר לבאר שבע. ומשם התחילו הבעיות. קיבלתי הודעת SMS שהשליח אמור לבוא בין שעה תשע לאחד. דאגתי לעדכן אותם בכל האמצעים, בין אם זה אתר שלהם, מוקד - שאני לא בבית. בשעה 12:30 אני מקבל צלצול מהשליח והוא טוען שאף אחד לא נמצא בבית. אני אומר לו "בטח שאף אחד לא יהיה בבית, אתם דאגתם להתקשר, לשאול מתי אפשר לבוא?" - "עכשיו זה לא הנושא" הוא עונה לי. ככה כל פעם. למזלי, בפעמים קודמות השליח נפל על יום שכן הייתי בבית. אבל זו שיטת iParcel. לשלוח שליח ולקוות לטוב. אני לא מבין איך הם מצליחים לעבוד בשיטה הזאת. לא חבל להם על השליחים? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.