המופע של NVIDIA: עיבוד מפלצתי, HDR והטכנולוגיה שתוכל להחליף את כרטיסי המסך - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המופע של NVIDIA: עיבוד מפלצתי, HDR והטכנולוגיה שתוכל להחליף את כרטיסי המסך


yonatan.mendelson

Recommended Posts

שירות ה- Now - אחד הדברים הכי מטומטמים ששמעתי 25$ ? ל- 20 שעות ? כי אין להם כסף למחשב ? דבילי ויקר . וגם הם צריכים לקנות את המשחק , כי אין להם כסף למחשב . מנכל נווידיה כריזמטי אבל לא אמין . כל דבר היום כדי למכור אותו מספרים על אף מוצר לא באמת מכיל זאת ! סלוגן חדש למכור רובוטים מטומטמים בתערוכה , אבל שמשלמים ל- יחצנים הם פתאום הדבר הכי מעניין ? כמובן במחירים מושחתים כדי ל ממן יחצנים .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממליץ לכתב למתן את הציפיות שלו, כי "יחליף את כרטיסי המסך" זה לא, ותחליף משתלם לצרכנים שאין להם כסףלא מעוניינים להשקיע כסף על חומרה כשזו זה וודאי לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה לקטול את הGEFORCE NOW?

זו אופציה נהדרת לאנשים שרוצים לחכות ליציאת כרטיס חדש או לירידת מחירי כרטיסים קיימים, ואחר כך לגלות שממילא לא נשאר להם כסף לקניית הכרטיס.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה יכול להתאים למשתמשי מערכות הפעלה אחרות שהמשחקים לא נתמכים בהם. אני לא יודע מה אחוז התאימות של משחקים לMAC, אבל זה גם יכול להיות קהל יעד. במחיר שפוי כמובן..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם ממש לא מבינים מה הסיפור של Now מה...? בתיאור אמנם כתוב שמיליארד לא מוכנים אבל מהמחיר מבינים שזה מיועד לפלח אחר לגמרי! למי? אוקי כנראה אין להרבה מיכם ילדים...... אז נאמר שאנחנו נוסעים ל 3-4 ימים לחול או כל נסיעה או פרידה מהבית לכמה ימים, על פי המחיר יוצא משהו כמו 100$ ל 4ימים. אז 100$ ותוסיפו איזה מעפן .... וקבלתם שקט מהילד ל 4 ימים! ולשם בדיוק הולכת Now! - בקשר ל 1080TI...... גם את זה אתם לא רואים...? הירוקה והאדומה משחקות מי ימצמץ ראשון! הרי אם 1080TI יתומחר בנאמר 900$, וה מנצח את 1080TI ומתומחר ב 750$...... אז אתם מבינים מה הבעיה לא? בעבר הירוקה הייתה מגלה את הקלפים בחודש מרץ.... אז נראה לי שיש עוד זמן במידה והאדומה לא תחשוף את ה "אס"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חוץ מהרכבים החכמים לא ראינו פה כלום. GEFORCE NOW זה חרטא, אין פה שום חידוש, יש כיום מספיק שירותי ענן שמדברים עליהם מ2003 עם שירותים כמו ONLIVE, סוני קנתה אותם ומנסה לפתח את PLAYSTATION NOW אבל בכל המקרים שהציעו שירותים דומים זה תמיד היה במחיר יקר ולא משתלם, שזמין רק לחלק מאוד ספציפי בעולם כי הקמת שרתים יעודיים לזה יקרה בטירוף. לא חידשו בזה כלום. לגבי NVIDIA SHIELD באמת תעשו לי טובה, עוד MINI PC שלא מוכן להשקיע במערכת הפעלה משלו אז מסתמך על אנדרואיד כושל. אני מניח שהתמיכה לזה לא תהיה משהו ולא יצאו לזה משחקים אקסקלוסיביים כמו לסוני או אקס בוקס. הפתרון היחיד שהם יכלו לספק זה משהו בדמות STEAM MACHINE זול יחסית עם ביצועים טובים שמריץ ווינדווס או STEAM OS או . מעשית מה שקיבלנו זה משהו בין מחשב לקונסולה שלא בטוח איפה הוא, אז הוא שם מערכת הפעלה של אנדואיד מה שהופך אותו לטאבלט עם שלט. לגבי הבטחת האלף משחקים, אני די בטוח ש900 מהם יהיו משחקי כמו קנדי קראש וחבריו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...