הצצה אל העתיד? קוביית העיבוד המפלצתית של AMD - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הצצה אל העתיד? קוביית העיבוד המפלצתית של AMD


yonatan.mendelson

Recommended Posts

יופי לכל החישובים 50 מיליארד , 159.9 מיליארד אבל מה אנחנו הלקוחות נקבל לא הבנתי ? המרה ל- איכותי ? 16BIT צבעים ? המרה של סטריאו ל- 5.1 ? המרה של סרט 8BIT ל- 12 BIT ? מה שווה כל הסיפורים על חישובים באם אף אחד לא יכול לבדוק את זה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנת כי אתה לא הלקוח, זה לא כרטיס לצרכנים ביתיים, כמו הטסלה של נוידיה זה כרטיסים לשרתים שעושים עיבוד מידע big data, בעיקר לאלגוריתמים של לימוד מכונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מרשים בכלל! אלק קובייה! לי זכור טוב מאד איך בAMD אוהבים לעשות REBRAND .... והREBRAND הזה הוא כמו הקוביה הזו, "נוסיף עוד ליבות, נרחיב את רוחב הפס.... ונקבל סוס עבודה (שיבוא על חשבון כמה דברים אחרים)" בקיצור ובלי לחרטט אפ'חד..... היה טוב אם הייתה מפסיקה לדבר ומציעה לרכישה מוצרים יותר טובים מNVIDIA ו . אולי הפעם זה יקרה ... נחכה ונראה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של 1stcowgirl

לא מרשים בכלל! אלק קובייה! לי זכור טוב מאד איך בAMD אוהבים לעשות REBRAND .... והREBRAND הזה הוא כמו הקוביה הזו, "נוסיף עוד ליבות, נרחיב את רוחב הפס.... ונקבל סוס עבודה (שיבוא על חשבון כמה דברים אחרים)" בקיצור ובלי לחרטט אפ'חד..... היה טוב אם AMD הייתה מפסיקה לדבר ומציעה לרכישה מוצרים יותר טובים מNVIDIA ו Intel. אולי הפעם זה יקרה ... נחכה ונראה.

 

איך REBRAND?

זה שונה לגמרי, שונה לגמרי שטרם נראה בעולם ה-GPU וגם שיטת ייצור שונה לחלוטין.

זה נקרא מוצר חדש, לא REBRAND ולא נעל בית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...