Gears of War 4 \ DX12 Unreal Engine 4 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Gears of War 4 \ DX12 Unreal Engine 4


coch

Recommended Posts

אהלן לכולם. נתחיל מהדברים הכלליים יותר שאני ידבר עליהם, כרגיל בימים שאני עובד מהבית יש לי זמן

לשעשועים ומצאתי משהו שאני חושב שיעניין לא מעט חברים פה. המשחק החדש נבדק באחד האתרים ונתקלתי במשהו מאוד

מגניב ( לא כי NV ראשונים בבנצ'ים  :)  ) אלא בגלל שבעצם היה לנו פה כמה ויכוחים על עניין אופטימיזציה ועל עניין המגבלות

של ושל NV בכל מה שקשור לחומרה\דרייבר וכו' וכו' בכל מיני דיונים שונים.

 

מה שבעצם מעניין במשחק הזה - זה שהוא עובד על DX12 במנוע האחרון של אנריל ואפשר לראות כל מיני ציטוטים מאוד מעניינים

וכו'.

 

לינק ראשי -  http://www.gamersnexus.net/game-bench/2628-gears-of-war-4-gpu-benchmark-on-pc

 

עכשיו אני שם פה ציטוט מעניין : UE4 has a lot of low level optimizations in place for NV GPUs, much like Frostbite 3 and Oxide's Nitrous engine has for GCN.

 

ניתן לראות מהבדיקות - אתם מוזמנים לגשת לבנצ'ים שם, שכרטיסי NV מפציצים. המשחק עובד אך ורק על WIN10 Ann Update ומה שמדהים זה ש 970GTX עוקף ב 1080P

Fury X כנ"ל עוקף\משתווה לו ב 1440P. יש דיווחים על ידי האתר שגם אחרי עדכון דרייבר שיצא אתמול בלילה\היום ע"י אין כ"כ שינוי בביצועים לעומת הדרייבר הקודם.

 

אני מבקש גם לקחת בחשבון ש UE4 זה לא מנוע של פראיירים. זה DX12 מלא, אפשר לראות גרפיקה וביצועים וזה פשוט נראה מדהים.

למשל תקלטו שבהגדרות גבוהות עד גבוהות מאוד - 470 יכול להראות פריימים יציבים על 1440P !! חתיכת מנוע !! אנחנו מדברים על גרפיקה מאוד מודרנית וגבוהה.

 

אז מה אתם חושבים על כל עניין ה DX12 והויכוחים שבעצם ישלטו ללא עוררין בגלל מגבלות חומרתיות של NV ? מה אתם חושבים על הציטוט שלקחתי משם ?

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב בדיוק מה שחשבתי קודם, מי שחושב שAMD הולכת להדהים את העולם פתאום משום מקום כנראה לוקה קצת בפאנבוייזם.
ויותר לעניין אני שמח לראות עוד ביקורות על משחקי DX12(זה ממש לא המשחק הראשון שNV לוקחת) למרות שברור שעכשיו כל מה שידברו עליו זה ..
עוד נקודה מעניינת שגורמת לי מאד לאהוב את הביקורת שלהם היא ההתייחסות ל1% low ו0.1% low שמראה כמה הביצועים חלקים ושם נופלת בצורה ברוטאלית פשוט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני ימתין לעוד תוצאות מאחר וגם לי התוצאות היו על גבול המוזרות ( 970 עוקף Fury X ).

 

אבל גם בלינק של PCworld מה שרואים פה זה 480 זהה בביצועים ל 970 ( ב DX12 על Ultra ). שעדיין.. זה איפשהו מעלה סימן

שאלה לגבי DX12 ומגבלות החומרה של NV כפי שטוענים כאלה ואחרים. המשחק על Ultra נראה מדהים ורץ מדהים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יאמר לזכותם שהם הורידו את הכתבה והודיעו שהייתה בעיה והם חוזרים על הבדיקות.

גם ה- 1060 לא בדיוק עובר את ה- 480 והכרטיסים לא מסודרים מהחזק לחלש מה שמבלבל אם ההפרשים קטנים...

עדיף לא להתייחס לגרפים האלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של urib

אתה עדיין קונה את זה...

RX480 דור חדש, GTX970 דור קודם.

 

אולי לא הבנת אותי נכון. אני מודע לזה.. אני בספק עם מגבלות החומרה של NV יהיו מכשול במשחקי DX12

כפי שחלק טוענים. זה מעלה סימן שאלה שרואים משחק שנראה ככה עם DX12 ( הוא נראה מדהים פשוט על Ultra ).

ה 1070 שלי רחוק בביצועים מכל כרטיס רדאון נוכחי, הבדל גדול מאוד במינימום פריימים בעיקר לטובת כרטיסי NV.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של HuGeMouTh

יאמר לזכותם שהם הורידו את הכתבה והודיעו שהייתה בעיה והם חוזרים על הבדיקות.

גם ה- 1060 לא בדיוק עובר את ה- 480 והכרטיסים לא מסודרים מהחזק לחלש מה שמבלבל אם ההפרשים קטנים...

עדיף לא להתייחס לגרפים האלה.

 

מצוין שהם הורידו את הגרפים כי 970 עוקף Fury X זה טוב מכדי להיות אמיתי. היה לי סקפטיות שפירסמתי את הדיון.

הגרפים של Pcworld ? גם שם יכול להיות סטיות, אבל גם אם זה מדוייק אפשר לראות אפס יתרון ( במקרה הטוב ) ל במשחק

שמבוסס על אחד המנועים הכי מוצלחים שיש. אני פשוט מחכה לגרפים של Guru3d שזה מבחינתי האתר הכי אמין לרוב.

 

ובשביל הדיון - זה דומה מאוד למה שהיה עם דום. אנשים חייבים להבין שאין יתרון בלשחק עם 200 פריימים. הדרך הנכונה והיחידה

לשחק זה עם vsync.. היחידים שיכולים להנות מזה הם אנשים עם מסכי 144 - וגם שם זה מצריך כרטיסים חזקים יותר בשביל לשמור

על פריימים כאלה. זה הורג אותי שאנשים מהללים ביצועים אבל לא קולטים ש 235 פריימים מקסימליים ו 40 מינמליים עבור API א',

ו 40 מינימליים ו 150 מקסימליים עבור API ב' - זה לא משנה. זה למה אמרתי לך בזמנו ש עברו תעדוף מסוים :)

זה מזכיר קצת את זה כאן עם מספרי DX12.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי אומר שאם rx 480 באמת משתווה ל- gtx 1060 אז יש יתרון ל- . ה- 1060 יקר יותר והראה ביצועים עדיפים באופן כמעט גורף.

בקשר ל- fury, המשחק משתמש ביותר מ- 4gb של vram אז אפשר לצפות ל- min fps נוראי. המשחק גם עושה סקיילינג לזיכרון אז הייתי בודק טוב טוב את האיכות תמונה בפועל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של HuGeMouTh

הייתי אומר שאם rx 480 באמת משתווה ל- gtx 1060 אז יש יתרון ל- AMD. ה- 1060 יקר יותר והראה ביצועים עדיפים באופן כמעט גורף.

בקשר ל- fury, המשחק משתמש ביותר מ- 4gb של vram אז אפשר לצפות ל- min fps נוראי. המשחק גם עושה סקיילינג לזיכרון אז הייתי בודק טוב טוב את האיכות תמונה בפועל.

איפה ה1060 יותר יקר מהRX480?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בבקשה לא לצטט כל הזמן הודעות שלמות, זה מקשה על הקריאה.

מחיר מומלץ ל- 480: 230 דולר

מחיר מומלץ ל- 1060: 250 דולר

את ה- 480 קשה למצוא מתחת ל- 240 דולר, את ה- 1060 אפשר למצוא במחיר המומלץ אבל הדגמים המומלצים עולים יותר.

רק בארץ המצב הפוך, אין הגיון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני דווקא רואה את זה הפוך, איפה שהכרטיסי רדאון אמורים לתת בראש הם ממוצעים ולא יותר מזה.

1060 בלינק הבא עומד בערך 10% מעל 480.

 

http://wccftech.com/gears-war-4-performance-review/

 

Async Compute - on

 

עוד מקור.. להסתכל על הפריימים בריצפה על Ultra 1080P.

בעצם 980 מגיע כמעט ל 20 פריימים יותר ( מינימליים.. זה המון... ) מ 480.. איזה נותן פייט..

המשחק עצמו ( מנוע\פיתוח מה שבא לכם ) יחסית להגדרות ולגרפיקה מראה פריימים מדהימים פשוט.. זה המשחק הראשון שאפשר

להגיד על DX12 - איזה יופי של ביצועים ואיכות.

 

שימו לב לגרף בלינק הזה.. Fury X כמעט זהה ל 980, 480 מפגר הרבה מאחורי 980 - אבל מראה פריימים יפים מאוד.

אנחנו מדברים על מקסימום הגדרות.

 

בלי קשר - שני החברות מראות פריימים יפים מאוד במשחק הזה והוא חתיכת משחק גרפי שמפעילים הכול.

מצד שני כן.. זה DX12 מלא ואני לא רואה יתרון ל כרגע. לפחות לא במשחק הזה.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...