פורסם 2016 ביולי 159 שנים זה לא רק Vulkan, לארכיטקטורת Async יש יתרון חומרתי ב-DX12. אנוידיה לא לקחה זאת בחשבון, או שפשוט השתן עלה לה לראש... בכל מקרה אם AMD לא יפשלו הפעם, הדור של DX12 שייך להם. נערך 2016 ביולי 159 שנים על-ידי urib
פורסם 2016 ביולי 159 שנים NVIDIA לא חלשה בתחום, היא חלשה בדום. הגיע הזמן להפסיק להתיחס למקרים בודדים ולזרוק אותם על השוק כולו. DX12 אותו דבר. "AMD חזקה מאוד ב-DX12". לא, היא חזקה במשחקים (נטולי תקציב פיתוח לרוב) שקיבלו חיזוק מ-AMD (כלכלי, פיתוחי) כדי שיקנו את המשחק שלהם, או בכלל ידעו על קיומו. ASHES הוא דוגמא נהדרת לכך. מי משחק פה ASHES? שיעלה תמונה מסטים, רוצה לראות כמה הוא השקיע במשחק 10\10 הזה. טומב ריידר הוא משחק DX12, ושם תנחשו מה, R5 240 לא חזק מ-GTX 1080
פורסם 2016 ביולי 159 שנים אין ספק שלפי התוצאות פה בבנצ'מרק DX12 החדש, הארכיטקטורה GCN של AMD מציגה שיפור משמעותי יותר מאשר "פסקל". בכל מקרה, אולי ככה אנוידיה יורידו קצת את המחיר ההזוי של סדרת "פסקל".
פורסם 2016 ביולי 159 שנים אני מקבל את מה שאתה אומר, כנראה ההבדל הוא באמת רק בDOOM. למשל ב The Talos Principle רואים שגם NV מראים גיינים גדולים מהVULKAN לעומת OPENGL. GTX980TI מראה 30% !! שיפור מ102FPS ל134FPS. אז אני פשוט מניח שDOOM ספציפית הוא יותר AMD ORIENTED. נערך 2016 ביולי 159 שנים על-ידי shapin
פורסם 2016 ביולי 159 שנים מחבר ציטוט של coch זה ברור לגמרי שכרגע זה יראה יתרון לכרטיסי AMD. אם זה יהיה סטנדרט ? אני לא חושב. גם mantle שהיה חדש לגמרי ודיברו שזה הולך לכיוון כזה וכזה.. כמה משחקים כבר ראיתם מאז שעבדו עם זה או שהראו יתרון מטורף שמצריך שיקול לקניית כרטיס מ AMD ? אני מחכה רק לדבר אחד שבשוק הזה יכול להיות משהו זעזוע מטורף.. וזה שחקן שלישי. קצת נאיבי אבל אולי מתישהו.. ביום מן הימים. הכי קרובים לזה מבחינת יכולת טכנולוגית ניסיון ופייפליין זה APPLE ו INTEL. רוב הסיכויים שAPPLE ישארו בשבבים של המובייל. ואינטל ילכו בעקבותיהם וימציאו שבב שיחליף את האטום. ואולי גם שבב שיחליך את האדרנו. NVIDIA בנתה שם מאוד חזק, וגם ברמה הטכנולוגית, לחברה עם מעט ניסיון יהיה קשה לעמוד איתה יותר מ 5 סבבים. היא מנחיתה על המתחרות שלה פיצ'רים וביצועי שבב שקשה מאוד להגיע אליהם. הסיכוי היחידי שתראה שחקן שלישי זה אם חברה גדולה מאוד כמו IBM ירימו מחלקה שכל המטרה שלה לייצר כרטיס מסך עם 12 ליבות או משו שיודע להתמודד עם VR (שצריך לרנדר 4 פעמים), וכבר המוצר הראשון שלה יהיה שובר שוק, ואז אולי תראה כניסה כלשהיא. לא תראה חברה נכנסת ראש בראש עם אנוידיה על מוצר שדומה למה שכרגע קיים.
פורסם 2016 ביולי 159 שנים ציטוט של Yoram_gini הכי קרובים לזה מבחינת יכולת טכנולוגית ניסיון ופייפליין זה Apple ו INTEL. רוב הסיכויים שAPPLE ישארו בשבבים של המובייל. ואינטל ילכו בעקבותיהם וימציאו שבב שיחליף את האטום. ואולי גם שבב שיחליך את האדרנו. NVIDIA בנתה שם מאוד חזק, וגם ברמה הטכנולוגית, לחברה עם מעט ניסיון יהיה קשה לעמוד איתה יותר מ 5 סבבים. היא מנחיתה על המתחרות שלה פיצ'רים וביצועי שבב שקשה מאוד להגיע אליהם. הסיכוי היחידי שתראה שחקן שלישי זה אם חברה גדולה מאוד כמו IBM ירימו מחלקה שכל המטרה שלה לייצר כרטיס מסך עם 12 ליבות או משו שיודע להתמודד עם VR (שצריך לרנדר 4 פעמים), וכבר המוצר הראשון שלה יהיה שובר שוק, ואז אולי תראה כניסה כלשהיא. לא תראה חברה נכנסת ראש בראש עם אנוידיה על מוצר שדומה למה שכרגע קיים. לדעתי לא נראה שחקן שלישי בשוק כרטיסי המסך לצד NVIDIA ו-AMD. אפילו חברה ענקית כמו INTEL לא תכנס לשוק כי הם יודעים שאם הם יחליטו להכנס, יש להם בערך 15 שנה של מחקר ופיתוח להשלים ובנוסף השוק הוא קטן מאוד (4 מיליארד דולר בערך) לעומת שוק המעבדים ש-INTEL נמצאת בו. וגם אם הם יצליחו להדביק פערים עם NVIDIA ו-AMD אחרי כמה שנים של פיתוח וכמה מיליארדים של הוצאות, כמה מהשוק של ה-4 מיליארד הזה הם יתפסו? 30% גג? לא שווה להם את ההשקעה בכלל. נערך 2016 ביולי 159 שנים על-ידי zippoxer
פורסם 2016 ביולי 159 שנים להגיד שTOMB RAIDER יהיה לטובת NVIDIA זה כמו להגיד שBATTLEFIELD 4 היה לטובת AMD.... בפערים בהבדלים של 30 FPS ויותר על כרטיסים שמבחינה ביצועית שווים זה פשוט בגלל העדפה של החברה המפתחת לטובת NVIDIA או AMD. קצת מעצבן שמי שמשלם על זה הם משתמשים של חברה אחרת בלי שום סיבה מוצדקת.
פורסם 2016 ביולי 169 שנים אין שום בעיה עם TR, או שאין למשחק כלי בדיקה אמין או ש TECHPOWERUP לא בדקו את הכרטיס של AMD עם הגירסה האחרונה של המשחק. נערך 2016 ביולי 169 שנים על-ידי HuGeMouTh
פורסם 2016 ביולי 169 שנים אם VULKAN יהפוך לסטנדרט, ומשחקים שמבוססים עליו יראו בקביעות יתרון לכרטיסים של AMD, אנווידיה קצת "שוכחת" שלא הכל מסתכם ביעילות.
פורסם 2016 ביולי 169 שנים המנועים הגדולים בעולם הם אלו שיחליטו. נראה איך יוניטי ואנריל יחליטו להתמודד עם המצב. נכון לעכשיו יש מוכנות ויש מענה חיובי, אבל משהו מספר לי שבכל זאת רוב הכותרים ורוב האולפנים שירצו לפתח יעשו זאת ב-DX12 על פני וולקן.
פורסם 2016 ביולי 169 שנים ציטוט של djelectric המנועים הגדולים בעולם הם אלו שיחליטו. נראה איך יוניטי ואנריל יחליטו להתמודד עם המצב. נכון לעכשיו יש מוכנות ויש מענה חיובי, אבל משהו מספר לי שבכל זאת רוב הכותרים ורוב האולפנים שירצו לפתח יעשו זאת ב-DX12 על פני וולקן. זה מה שהראש אומר. הלוואי ויהיו עוד ועוד אופציות בשוק הזה. חלק מהמשחקים הכי טובים שאי פעם שיחקתי הגיעו מחברות קטנות שנעלמו לחלוטין, וחבל. נערך 2016 ביולי 169 שנים על-ידי coch
פורסם 2016 ביולי 169 שנים ציטוט של djelectric המנועים הגדולים בעולם הם אלו שיחליטו. נראה איך יוניטי ואנריל יחליטו להתמודד עם המצב. נכון לעכשיו יש מוכנות ויש מענה חיובי, אבל משהו מספר לי שבכל זאת רוב הכותרים ורוב האולפנים שירצו לפתח יעשו זאת ב-DX12 על פני וולקן. unreal זה אחד המנועים הראשונים שתומכים ב vulkan
פורסם 2016 ביולי 169 שנים לא דיברתי על תמיכה, יש תמיכה. אני מדבר על הרצון של מפתחות שמשתמשות במנועים וכמה קל יהיה להן ליצור משחק בוולקן כאקסטרא ל-DX12.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.