פורסם 2016 ביוני 109 שנים שלום לכולם, התקנתי מעבד ולוח אם חדש. פרמטתי את המחשב, התקנתי דרייברים, והגעתי לדרייבר של הכרטיס מסך (R9 280X) הורדתי את הדרייבר הכי מעודכן מהאתר של AMD, ושאני לוחץ על ההתקנה אני מקבל את ההודעה הבאה: תודה רבה על העזרה, שתהיה שבת שלום וחג שמח אנשים יקרים!
פורסם 2016 ביוני 119 שנים איזה חלונות התקנת ? האם ההתקנה לא התקינה אוטומטית דרייבר לכרטיס המסך ? זה כרטיס מסך חיצוני או מובנה בלוח ? נערך 2016 ביוני 119 שנים על-ידי Ivan
פורסם 2016 ביוני 119 שנים בדוק האם תוכל לקבל support מ- AMD ממחלקת התמיכה שלהם במייל, שלח להם תיאור מדוקדק מה בדיוק עשית ומה המערכות השונות חומרתית ותוכנתית, והמתן לחזרתם אליך עם מייל תשובה. במקביל נסה לחפש חומר ברשת (בגוגל) עם מקרה דומה לשלך, וקריאה מה האחרים עשו במקרה שכזה, אולי הצליחו הם לפתור את העניין והם מסבירים איך. כמו כן כנס לעמוד התמיכה שלהם בנושא, בלינק הבא: http://support.amd.com/en-us/kb-articles/Pages/AMDGraphicsSoftwareandDriversFAQ.aspx אולי תמצא שם מענה למקרה כשלך. נוסף לעיל יש פורום תמיכה של AMD בלינק הבא: https://community.amd.com/community/support-forums/graphics נערך 2016 ביוני 119 שנים על-ידי nec_000
פורסם 2016 ביוני 129 שנים ציטוט של dorbar123 שלום לכולם, התקנתי מעבד ולוח אם חדש. פרמטתי את המחשב, התקנתי דרייברים, והגעתי לדרייבר של הכרטיס מסך (R9 280X) הורדתי את הדרייבר הכי מעודכן מהאתר של AMD, ושאני לוחץ על ההתקנה אני מקבל את ההודעה הבאה: תודה רבה על העזרה, שתהיה שבת שלום וחג שמח אנשים יקרים! גם לי זה קרה היום שלא נתן לי לעדכן ובסוף הצלחתי תמחק את כל הדרייבר דרך ה DDU שנית תן לוינדוס לזהות ולהתקין את הדרייבר .שתיים תוריד מפה http://support.amd.com/en-us/kb-articles/Pages/AMD-Radeon-Software-Crimson-Edition-16.1.1-Hotfix-Release-Notes.aspx את הקובץ המתאים למערת שמותקנת אצלך 32BIT או 64 BIT מפה לשם אחרי שתסיים תוכל גם לעדכן לגירסה האחרונה אצלי מותקן 15.3.2 התוכנה הדרייבר עצמו 16.15.2211-160321A-301173C
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.