צריך עזרה בפתירת בעיית ניתוקים בראוטר - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך עזרה בפתירת בעיית ניתוקים בראוטר


Nachum987

Recommended Posts

שלום לכולם,

אני גר ברומניה ושם יש לי ראוטר מדגם TP-LINK TL-WR841N.

במהלך היום יום אני חווה המון ניתוקים של השידור האלחוטי והם נפתרים רק בעת הפעלה מחדש של הראוטר או בשימושי קווי-חיבור ישיר למחשב .

הניתוקים מתקיימים בעיקר, אך לא רק, שאני יוצר עומס מסויים על הרשת, ז"א שאני מפעיל את תוכנת הטורנט, מוריד קבצים גדולים וכו'.

 

אשמח לעזרה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שיבושים ברשת האלחוטית יכולים להיגרם מפעולתם של רשתות אלחוטיות אחרות באותו תדר ובאותו ערוץ, כמו גם שבתדר 2.4GHz יש הרבה הפרעות כמו מכשירי או מיקרוגל.

 

אני מציע לך להוריד את התוכנה inssider והיא תציג לך בצורה גרפית ונוחה את כל הרשותות האלחוטיות שפועלות באזור שלך ובאיזה ערות (channel) הן פועלות.

לפי הנתונים שתקבל, עדיף שתעביר את הרשת האלחוטית שלך לערוץ הכי "ריק" - בד"כ 1 או 6 או 11.

 

בנוסף, תשקול לקנות ראוטר בתקן AC שעושה שימוש בתדר 5GHz, שנחשב לתדר "פנוי" יותר ומהיר יותר אך פחות עמיד למכשולים ולכן משתרע על פני טווח קטן יותר.

 

לבסוף, כדי לשלול שהבעיה נמצאת במתאם האלחטי בנייד שלך, האם הבעיה קורית גם בשימוש בטלפון? או במחשב אחר? אם לא, כנראה שהנייד הספציפי הוא הבעיה, ונסה לעדכן driver.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה לכולם על התגובות.

הבעיה של הקריסה נובעת רק מהראוטר, מכיוון שאם ישנה קריסה שכזאת, אז גם כל שאר המכשירים המחוברים לראוטר מפסיקים לקבל DATA. בדקתי את זה עם מספר פלאפונים ומחשבים .

הדרך היחידה שאני יכול להתגבר על הבעיה, היא רק אם אני מחבר את התשתית ישירות למחשב שלי, בלי התיווך של הראוטר, שם לא חוויתי אף פעם ניתוקים והדרך השניה היא לבצע הפעלה מחדש של הראוטר עד הקריסה הבאה.

אני אנסה להחליף ערוץ בראוטר, אולי זה יפתור את הבעיה, אעדכן אם עזר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...