user1552 פורסם 2016 בינואר 15 Share פורסם 2016 בינואר 15 שלום לכולם, יש לי בעיה בווינדוס 10. הבעיה היא כזאת: כל פעם שאני מפעיל את המחשב בפעם הראשונה זה מה שמופיע. כלומר אני צריך לעשות הפעלה מחדש ורק בפעם השנייה הווינדוס עולה ללא כל בעיה. אני ניסיתי לתקן את המחשב אך התיקון אינו הצליח כלל. רציתי לדעת איך אני יכול לפתור את הבעיה הזאת? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HelpSupport פורסם 2016 בינואר 15 Share פורסם 2016 בינואר 15 קשה לדעת ממה נובעת הבעיה. ממליץ לבצע בדיקה לדיסק הקשיח בעזרת פקודת CHKDSK -> קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
user1552 פורסם 2016 בינואר 15 מחבר Share פורסם 2016 בינואר 15 ציטוט של HelpSupport קשה לדעת ממה נובעת הבעיה. ממליץ לבצע בדיקה לדיסק הקשיח בעזרת פקודת CHKDSK -> זה לא מוחק את הקבצים שיש בדיסק נכון? או מפרמט אותו? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HelpSupport פורסם 2016 בינואר 15 Share פורסם 2016 בינואר 15 לא מוחק ולא מפרמט. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
user1552 פורסם 2016 בינואר 15 מחבר Share פורסם 2016 בינואר 15 ציטוט של HelpSupport לא מוחק ולא מפרמט. עשיתי סריקה ולא נמצאו שגיאות בכונן שבו מותקן הווינדוס. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
user1552 פורסם 2016 בינואר 15 מחבר Share פורסם 2016 בינואר 15 UP קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
kolxxx פורסם 2016 בינואר 15 Share פורסם 2016 בינואר 15 איך אתה מכבה את המחשב? כיבוי אלים או לחיצה על shutdown? ותנסה להריץ את הפקודה sfc /scannow בממשק פקודה (cmd) שפתוח כ-administrator. לא מוחק ולא מפרמט. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
user1552 פורסם 2016 בינואר 15 מחבר Share פורסם 2016 בינואר 15 ציטוט של kolxxx איך אתה מכבה את המחשב? כיבוי אלים או לחיצה על shutdown? ותנסה להריץ את הפקודה sfc /scannow בממשק פקודה (cmd) שפתוח כ-administrator. לא מוחק ולא מפרמט. הרבה פעמים היית עושה הפעלה מחדש למחשב דרך הכפתור הפיזי כי הוא היה נתקע בגלל הכרטיס מסך. עכשיו אני מכבה רגיל דרך הווינדוס. ניסיתי להריץ זה לא מוצא שום שגיאות... ושאני מפעיל את הדוס המחשב קורס ומופיע מסך כחול...של הווינדוס 10... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
kolxxx פורסם 2016 בינואר 15 Share פורסם 2016 בינואר 15 איזו שגיאה הוא מציג במסך כחול? אתה יכול להעלות את הקבצים שיש לך ב-C:\Windows\minidump.. (לפחות את הקובץ של הקראש אחד או שתיים האחרונים) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
user1552 פורסם 2016 בינואר 15 מחבר Share פורסם 2016 בינואר 15 ציטוט של kolxxx איזו שגיאה הוא מציג במסך כחול? אתה יכול להעלות את הקבצים שיש לך ב-C:\Windows\minidump.. (לפחות את הקובץ של הקראש אחד או שתיים האחרונים) אין לי תוכנה שפותחת את הקבצים הללו. איך אני פותח אותם? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
user1552 פורסם 2016 בינואר 15 מחבר Share פורסם 2016 בינואר 15 ציטוט של kolxxx איזו שגיאה הוא מציג במסך כחול? אתה יכול להעלות את הקבצים שיש לך ב-C:\Windows\minidump.. (לפחות את הקובץ של הקראש אחד או שתיים האחרונים) טוב מצאתי תוכנה שמראה את שגיאת המסכים כחולים . הינה הסיבה למסך הכחול: קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
kolxxx פורסם 2016 בינואר 15 Share פורסם 2016 בינואר 15 אתה יכול לראות בלשונית Caused by driver שזה קשור לתוכנה BitDefender שמותקנת במחשבך. אמור להיות service במחשב שנקרא באותו שם bdselfpr תנסה לעשות לו Stop ו-Disabled ותראה אם הבעיה ממשיכה. אם הוא לא נותן לך להשלים את הפעולה תנסה להסיר את התוכנה BitDefender ולראות אם הבעיה ממשיכה. בעיקרון הייתי ממליץ לך לעדכן את התוכנה לגירסא הכי מעודכנת שיש כרגע. מצאתי עוד איזשהו פתרון שמישהו אמר שעזר לו: ציטוט First one is to change the value in the registry key ImagePath in: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\bdselfpr From \??\C:\Program Files\Bitdefender\Antivirus Free Edition\bdselfpr.sys to C:\Program Files\Bitdefender\Antivirus Free Edition\bdselfpr.sys I'm not sure, what this \??\ really means, but it works for me. אם אתה לא רוצה להסיר את התוכנה ולחפש פתרונות אחרים פשוט תחפש בגוגל - bdselfpr.sys blue screen Windows 10 יש הרבה אנשים שזה קרה להם. מקווה שעזרתי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
user1552 פורסם 2016 בינואר 16 מחבר Share פורסם 2016 בינואר 16 ציטוט של kolxxx אתה יכול לראות בלשונית Caused by driver שזה קשור לתוכנה BitDefender שמותקנת במחשבך. אמור להיות service במחשב שנקרא באותו שם bdselfpr תנסה לעשות לו Stop ו-Disabled ותראה אם הבעיה ממשיכה. אם הוא לא נותן לך להשלים את הפעולה תנסה להסיר את התוכנה BitDefender ולראות אם הבעיה ממשיכה. בעיקרון הייתי ממליץ לך לעדכן את התוכנה לגירסא הכי מעודכנת שיש כרגע. מצאתי עוד איזשהו פתרון שמישהו אמר שעזר לו: אם אתה לא רוצה להסיר את התוכנה ולחפש פתרונות אחרים פשוט תחפש בגוגל - bdselfpr.sys blue screen Windows 10 יש הרבה אנשים שזה קרה להם. מקווה שעזרתי מחקתי את התוכנה והבעיה הסתדרה. כרגע יש לי בעיה אחרת שהיא באתחול של המחשב. כל פעם שאני מאתחל את המחשב זה רושם לי שיש שיש בעיה באתחול ואם ברצוני לתקן זאת. ניסיתי לתקן אך זה לא עזר... עשיתי את הסריקה שאמרת לי וזה לא מצא כלום:" Windows Resource Protection did not find any integrity violations". קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
kolxxx פורסם 2016 בינואר 16 Share פורסם 2016 בינואר 16 נסה להריץ כ-admin: dism /online /cleanup-image /restorehealth ואם לא עוזר ממליץ לך לעשות system restore לזמן שלפני שהבעיה התחילה לקרות. ואם זה לא עוזר ישנה אופציה לעשות Reset this PC ועדיין לשמור על הקבצים שלך. נכנסים ל-settings, משם ל-update & security, משם ל-recovery ואז תחת reset this PC אתה לוחץ get started ובוחר keep my files. פעולה זו בעצם מתקינה מחדש את Windows אך שומרת על הקבצים שלך. ממליץ לך לקרוא על זה. עריכה: אגב יכול להיות שלא הבנתי את הבעיה שלך לעומק... אז בכל זאת כמה שאלות: * האם כשאתה מבצע shutdown ממערכת הפעלה, הבעיה קורית? * האם אחרי שאתה מפעיל מחדש הבעיה לא קורית שוב? * האם קרה משהו לפני שהבעיה התחילה לקרות? כמו התקנת עדכונים, התקנת תוכנה מסוימת... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
user1552 פורסם 2016 בינואר 16 מחבר Share פורסם 2016 בינואר 16 ציטוט של kolxxx נסה להריץ כ-admin: dism /online /cleanup-image /restorehealth ואם לא עוזר ממליץ לך לעשות system restore לזמן שלפני שהבעיה התחילה לקרות. ואם זה לא עוזר ישנה אופציה לעשות Reset this PC ועדיין לשמור על הקבצים שלך. נכנסים ל-settings, משם ל-update & security, משם ל-recovery ואז תחת reset this PC אתה לוחץ get started ובוחר keep my files. פעולה זו בעצם מתקינה מחדש את Windows אך שומרת על הקבצים שלך. ממליץ לך לקרוא על זה. עריכה: אגב יכול להיות שלא הבנתי את הבעיה שלך לעומק... אז בכל זאת כמה שאלות: * האם כשאתה מבצע shutdown ממערכת הפעלה, הבעיה קורית? * האם אחרי שאתה מפעיל מחדש הבעיה לא קורית שוב? * האם קרה משהו לפני שהבעיה התחילה לקרות? כמו התקנת עדכונים, התקנת תוכנה מסוימת... * שאני מדליק את המחשב אז הבעיה צצה ולכן אני צריך שוב להפעיל מחדש את המחשב ואז הבעיה לא צצה. *כן. *לא. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.