פורסם 2015 באוקטובר 1610 שנים ^ ואם יפסיד, אתם יותר מידי ממליצים על זה מבלי לדעת את כל המידע. הפסד בתביעה זה לא פשוט, זה כולל בזבוז ימי עבודה ובסוף תשלום עלויות משפט.למה שיפסיד? אם דבריו מדוייקים, החוק לטובתו. הייתי ממליץ לשלוח מכתב התראה לפני תביעה, אבל KSP לא מתרגשים מאלו.
פורסם 2015 באוקטובר 1610 שנים מזכיר לי תביעה בגין לשון הרע שKSP הגישו פעם נגד מישהו שהשמיץ אותם בפורומים באינטרנט. השופט פסק לטובתם, שכן מדובר היה בהשמצות שקריות ומוגזמות ולא רק בתיאור מקרה שאכן קרה, אבל בבואו לפסוק להם פיצוי קבע שאין הם זכאים לפיצוי בגין "פגיעה בשמם הטוב" שכן אין להם שם טוב ממילא בקרב המבקרים באותם פורומים - ופסק להם פיצוי מינימאלי. כמה גרועה צריכה להיות רשת חנויות בשביל ששופט יקבע שאין לה שם טוב?
פורסם 2015 באוקטובר 1610 שנים כן גם אני סיימתי עם KSP.למה לקנות שם כשאצל אייבורי יש אותם מוצרים באותם מחירים, עם שירות הרבה יותר טוב כולל במימוש אחריות.עוד לפני שאתה נתקל בבעיות מול KSP אתה קולט מהמוכרים שלהם שאוטוטו הם מעבירים סוויץ' והופכים להיות אויב שלך.הם משדרים אנטיפטיות.הם התרגלו להיות אנטי-לקוח במידה כל כך רבה, שמרגישים את זה בחנויות שלהם כמו עננה שחורה.
פורסם 2015 באוקטובר 1610 שנים כן גם אני סיימתי עם KSP.למה לקנות שם כשאצל אייבורי יש אותם מוצרים באותם מחירים, עם שירות הרבה יותר טוב כולל במימוש אחריות.עוד לפני שאתה נתקל בבעיות מול KSP אתה קולט מהמוכרים שלהם שאוטוטו הם מעבירים סוויץ' והופכים להיות אויב שלך.הם משדרים אנטיפטיות.הם התרגלו להיות אנטי-לקוח במידה כל כך רבה, שמרגישים את זה בחנויות שלהם כמו עננה שחורה.מה גם שהאחרויות שלהם יותר קצרה במוצרים כמו עכבריםב IVORY יש אחרויות לשנתיים ל DEATHADDER לעומת KSP שזה שנה
פורסם 2015 באוקטובר 1610 שנים אתם נופלים על התחת!!!!!!!!כנסו עכשיו ל פייבוק של IVORY ותסתכלו!!!!לדעתי כאן במזרח התיכון עם כל מדינות האינדיאנים מסביב... IVORY היא החנות הכי אמינה!!!אבל רציני... כנסו שניה לפייס שלהם!
פורסם 2015 באוקטובר 1610 שנים גם אני שמתי לב לשירות הרבה יותר טוב מ-IVORY מאשר אצל KSP. באייבורי, גם אם יש פאלטות (ויש), תמיד יש מישהו שיקשיב ויבוא לקראת. בפייסבוק שלהם יש טאב של שירות לקוחות ולכל משוב מתייחסים במהירות רבה! אייבורי בעדיפות גבוהה הרבה יותר מבחינתי, בקיצור. ב-KSP אני קונה כשאין לי ברירה.
פורסם 2015 באוקטובר 1610 שנים ורק בשביל הספורט (אני פעם חבבתי את KSP כי זה מה שהכרתי).....אבל באמת רק בשביל הספורט:כנסו ל FACEBOOK של KSP ........................ ואח"כ כנסו לפייס של IVORY...... ותראו את ההבדל!אפשר להתפלץ מהתגובות של הקונים ב KSP ... פשוט בושה וחרפה!!!!!וIVORY ראיתי לא אחת ולא פעמיים בדיוק את ההפך! _ מחליפים, מפצים, שואלים, דואגים (כמובן כשזה נדרש.. ולא נטחן)-KSP עם כל המחסנים שלה...... אפשר לזרוק לה שם גפרור!-זה לא שIVORY חפה מפאשלות, אבל כזה לא שלם.... IVORY תדאג שיהיה שלם!הייתי קונה ב-IVORY יותר, אבל לצערי הם מיקמו את החנות שלהם במרכז אשדוד כשאין בשום פינה חנייה. ב-KSP מצד שני אני מעדיף לסוע קצת יותר אבל לפחות שם יש חנייה נורמאלית, ותמיד יש מקום. מה שכן, החנות עצמה ב-KSP ממש קטנה ומוכר אחד על 15 לקוחות.
פורסם 2015 באוקטובר 1610 שנים אני לא מבין מה ה"חובה" הזאת לקנות בKSP או אייבורי. יש מקומות אחרים יותר זולים מהם ויותר טובים. חוץ מזה אני כבר למדתי לא להקשיב למוכרים בחנויות מחשבים או טכנאי מחשב (במיוחד שהם מציעים לך להחליף את החלק שרצית לחלקים אחרים. זה כמו מלכודת). אין להם מושג על מה הם מדברים ורוב הפעמים הם מטעים את הלקוחות. נערך 2015 באוקטובר 1610 שנים על-ידי Zadu
פורסם 2015 באוקטובר 1710 שנים הייתי קונה ב-IVORY יותר, אבל לצערי הם מיקמו את החנות שלהם במרכז אשדוד כשאין בשום פינה חנייה. ב-KSP מצד שני אני מעדיף לסוע קצת יותר אבל לפחות שם יש חנייה נורמאלית, ותמיד יש מקום. מה שכן, החנות עצמה ב-KSP ממש קטנה ומוכר אחד על 15 לקוחות.אני לא מבין מה ה"חובה" הזאת לקנות בKSP או אייבורי. יש מקומות אחרים יותר זולים מהם ויותר טובים. חוץ מזה אני כבר למדתי לא להקשיב למוכרים בחנויות מחשבים או טכנאי מחשב (במיוחד שהם מציעים לך להחליף את החלק שרצית לחלקים אחרים. זה כמו מלכודת). אין להם מושג על מה הם מדברים ורוב הפעמים הם מטעים את הלקוחות. חברים יקרים.... כשקונים רכיב חומרה שחשוב לכם שיהיה טוב אמין איכותי (ומקורי), אז הכי חשוב לדעת (אצלי בכל מקרה): שלרכיב יש אבא ואמא!!!!!!וזה לא משנה אם זה גלאקסי אדג' או אייפון 9 או האסוול-E !כשיש אמינות,וכשיש אחריות,וכשיש חנות שמוכנה לכבד את הסעיפים הנ"ל (בתנאים הוגנים, ובמיוחד כשזה נוגע לאלקטרוניה וחומרה)................... אני בטח לא אבסס את הקניה שלי על מחיר של 100ש"ח יותר או פחות.................. ובטח לא בגלל מקום חנייה!!!
פורסם 2015 באוקטובר 1710 שנים הבעיה שלי עם חנויות מחשבים, זה המלאי...תמיד צריך לשלם ולחכות שבוע שבועיים, ולפעמים יש חנויות שמורחים אותך סתם.אני עובד עם המחשבים לא יכול להרשות לעצמי לחכות שבוע. ב-KSP ואייבורי אתה משלם על חלק ולוקח במקום, בשבילי זה יתרון גדול!לדעתי הגיע הזמן שחנויות בעלות שם טוב, יחזיקו במלאי לפחות חלקים שיש להם ביקוש עבור הלקוחות.
פורסם 2015 באוקטובר 1810 שנים אני לא מבין מה ה"חובה" הזאת לקנות בKSP או אייבורי. יש מקומות אחרים יותר זולים מהם ויותר טובים. חוץ מזה אני כבר למדתי לא להקשיב למוכרים בחנויות מחשבים או טכנאי מחשב (במיוחד שהם מציעים לך להחליף את החלק שרצית לחלקים אחרים. זה כמו מלכודת). אין להם מושג על מה הם מדברים ורוב הפעמים הם מטעים את הלקוחות.מחזק. קרה לי מקרה עם KSP לפני כמה שבועות, כשבאתי לחנות לקנות משהו זול, ושאלתי אם דיסק SSD מסויים זמין במלאי, אז המוכר התחיל לדחוף לי דיסק SSD זול יותר ופחות טוב (לפי ה-benchmark שבדקתי לאחר מכן).היה לי "חבר" לעבודה שעבד באייבורי שסיפר לי שעל כל מוצר שהם מצליחים לדחוף ללקוחות (רצוי כזה שלא נמכר טוב), הם מקבלים בונוסים נחמדים.
פורסם 2015 באוקטובר 1810 שנים חברים יקרים.... כשקונים רכיב חומרה שחשוב לכם שיהיה טוב אמין איכותי (ומקורי), אז הכי חשוב לדעת (אצלי בכל מקרה): שלרכיב יש אבא ואמא!!!!!!וזה לא משנה אם זה גלאקסי אדג' או אייפון 9 או האסוול-E !כשיש אמינות,וכשיש אחריות,וכשיש חנות שמוכנה לכבד את הסעיפים הנ"ל (בתנאים הוגנים, ובמיוחד כשזה נוגע לאלקטרוניה וחומרה)................... אני בטח לא אבסס את הקניה שלי על מחיר של 100ש"ח יותר או פחות.................. ובטח לא בגלל מקום חנייה!!!קל להגיד כשאתה לא גר בחור כמו אשדוד.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.