קנייה מאתר בחו"ל שלא מוכר לישראלים - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קנייה מאתר בחו"ל שלא מוכר לישראלים


Buck

Recommended Posts

אני רוצה לקנות דברים למשפחה שלי בארה"ב כדי שיביאו לי אותם בפעם הבאה שהם באים לבקר. הבעיה שהאתר שאני רוצה לקנות ממנו לא נותן משום מה להתחבר מהארץ ויכול להיות שיעשה לי לי בעיות אם הוא יראה בחיוב שהאשראי ישראלי (אנטישמים מגעילים).

אז לפתוח חשבון בחו"ל זו כנראה לא כלכך בעיה למרות שאני עדיין מחפש משהו שמזכיר את הויזה הנטענת שיש בארץ, אבל יותר חשוב זה למצוא פרוקסי או מאובטח שאפשר להעביר דרכו אשראי.

חשבתי לקנות דומיין לאיזה חודש ולהשתמש באיי פי שלו כדי לגלוש לאתר, זה נראה לכם בטוח? אני מניח שהרבה אנשים שכותבים פה קונים משחקים במבצעים אזוריים, איך אתם מאבטחים את החיבור?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז "אנטישמים מגעילים" זה בעצם יותר כמו "הם לא בסדר החבר'ה האלה"?

כאילו, סליחה אם אני חופר, אבל אם הייתי חושב שמישהו שונא אותי בגלל שאני נחות מבחינה גזעית / מגבה ממשלת אפרטהייד או רוצה להשתלט על העולם פאקינג לא הייתי קונה אצלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי שמץ, אני לא יודע למה הם חסמו מספרי IP מישראל וזה לא מעניין אותי...

וזה תוסף שחוץ מאצל המוכר הזה אני לא יכול להשיג אותו בצורה הספציפית הזאת בשום מקום אחר לשימוש אישי (יש להם כנראה פטנט) ואני רוצה לנסות אותו ואגב, יכול להיות שהם חוסמים ישראלים מסיבות אחרות (המכס בארץ ידוע בהתנהלות המחורבנת שלו...).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ולכן הם לא "אנטישמים מגעילים".

אנטישמיים מגעילים יש בשפע מסביבנו, לא צריך לקרוא ככה למישהו שכמו שציינת, יכול להיות שהפסיד כסף כמה פעמים בגלל פאדיחות של המכס והחליט שלא מתאים לו יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...