עבור לתוכן

ממצאים מעניינים עם DX12 במשחק Ashes of Singularity. מכה לירוקים 290X=980 Ti

Featured Replies

פורסם
כן.

מילא לא היה שינוי היה אפשר לחשוד בטעות שכרטיסים\ארכיטקטורה של NV גרוע עבור DX12 וגם זה רק במשחק הזה שבכלל נמצא רק בשלב אלפא...

אבל ירידה בביצועים, מעבר לסטיית תקן, היא נטו אופטימיזציה גרועה להחריד. במקרה זה, מאחר ו AMD מראה שיפור, "הבעיה" היא אצל NV.

יש לך הסבר אחר?

עיקר השיפור ש-AMD מראה ב-DX12 נובע מאופטימיזצית דריבר ל DX11 'גרועה להחריד', לפחות בהקשר של drawcalls, בהשוואה לאנוידיה.

הפיצ'ר המרכזי של מנוע Nitrous נשען חזק על drawcalls. מאוד השתלם ל Oxide ול AMD לשתף פעולה לטובת תמיכת Mantle אז, כמו DX12 עכשיו.

בשנה שעברה Nvidia הגיבה באופטימיזציות DX11 שעקפו את Mantle בבאנץ' למנוע הזה.

עם בסיס דריבר טוב ל DX11 הם אולי פחות לחוצים. אני משער שגם ימצאו דרך להשתפר בתחום ה-low level של DX12, אם לא מהדריבר אז דרך המפתחת.

באופן אישי אני פחות דואג (או מתרשם) מ-overkill של drawcalls. קודם כל כי כרגע זה יותר רלוונטי לאיזו תת קטגוריה של RTS, ועדיין לא שוחרר משחק.

שנית, כבר ב-Win7 אני מקבל תוצאה מכובדת בבדיקת 3DMark (מעל 4 מליון drawcalls לשניה ב-DX11 Multi-thread). בוא נגיד שאין לי בעיה עם AC:Unity.

דבר שלישי ל-DX12 יש עוד פיצ'רים מגניבים להציע, זה ממש לא מסתכם בגישת low level או כמה NPCs אפשר להעמיס בסצנה.

Nvidia הציגו בהרחבה כמה שיפורים בהתבסס על DX12 (מדקה 16:56) כולל דמו עובד. ותרשו לי לנחש שנראה יותר GameWorks מאשר Nitrous...

  • תגובות 35
  • צפיות 6.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אם הכל היה נוטה לכיוון AMD הייתי מבין, אם ההבדל היה בגלל מקסוול VS קפלר הייתי מבין, אבל מישהו יכול להסביר לי איך הGTX 780TI ירד בזמן שהGTX770 קיבל תוספת מטורפת לביצועים?

פורסם

כי הקוד של המשחק בנוי כמו עץ.

חלק מענפיו עברו אופטימיזציה, וחלק אחר מחכים לפיגומים שיבנו את עצמם לפני בניין שהם בעצמם הפציצו, לפני שקוראים לקבלן לבוא לשפץ את מה שהרסו.

מלכתחילה היה ברור שכל הסיפור בדיחה.

סתם קרקע לספקולציות הזויות שהפיקו בכוונה תחילה בדיוק לשם כך.

PUBLICITY STUNT ותו לא.

פורסם
עיקר השיפור ש-AMD מראה ב-DX12 נובע מאופטימיזצית דריבר ל DX11 'גרועה להחריד', לפחות בהקשר של drawcalls, בהשוואה לאנוידיה.

הפיצ'ר המרכזי של מנוע Nitrous נשען חזק על drawcalls. מאוד השתלם ל Oxide ול AMD לשתף פעולה לטובת תמיכת Mantle אז, כמו DX12 עכשיו.

בשנה שעברה Nvidia הגיבה באופטימיזציות DX11 שעקפו את Mantle בבאנץ' למנוע הזה.

עם בסיס דריבר טוב ל DX11 הם אולי פחות לחוצים. אני משער שגם ימצאו דרך להשתפר בתחום ה-low level של DX12, אם לא מהדריבר אז דרך המפתחת.

זה נכון בהחלט, הם הראו שיפור יחסי גדול ביחב לעצמם כי ב DX11 הם לא השקיעו באופטימיזציה. אבל זה עדין לא מסביר ולא קשור לירידה בביצועי NV- אותו כרטיס ומערכת, אותו משחק וDX שונה שמראש מיועד להיות יותר יעיל מהיר ו"וואו". זה פשוט דרייברים לא בשלים. NV יודעים לבשל דרייברים טובים אז אין מקום לעשות עניין מהעניין.

מקווה שזה לא יהיה, עוד, פלופ של AMD.

נגמרו להם כבר רגליים לירות בהם..

פורסם
  • מחבר
אם הכל היה נוטה לכיוון AMD הייתי מבין, אם ההבדל היה בגלל מקסוול VS קפלר הייתי מבין, אבל מישהו יכול להסביר לי איך הGTX 780TI ירד בזמן שהGTX770 קיבל תוספת מטורפת לביצועים?

שים לב למעבד במקרה מיוחד זה.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

לא דיברו גם על שיפור בביצועי CPU של AMD?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים