פורסם 2015 באוגוסט 810 שנים ביום רביעי , רשת הוט עבדה שעות על האינטרנט בשכונה שלי,קבלתי הודעה מקדימה יום לפני כן:לקוח HOT, בתאריך 06/08/2015 יתבצעו עבודות שדרוג תשתית באזור מגוריך.עקב כך, יתכנו שיבושים בשידורי הטלוויזיה, האינטרנט והטלפון למשך מספר שעות במהלך היום, לכל המאוחר עד שעה 17:00.אנו מודים על ההבנה.בשעה 7 בבוקר החיבור נפל לשעתיים וחצי - ומאז שהחיבור חזר - אין יותר 4 ערוצי העלאה - אלא 3.כמות שגיאות מטורפת של 6 מליון שגיאות (!!!) במשך חצי יממה מהירות הורדה לא יציבה (אני מנוי של 200 מגה) סביב 190 - יורד גם ל 150 וטענה בשירות הטכני של הוט שהנתונים בסדר...ההרגשה שלי , היא שצוות התשתיות פשוט ״השאיר הכל פתוח וזמני ״ ועזב את השטח לפני העבודות הללו - כמות השגיאות היתה כמה בודדות ליום , וגם העצמות וכמות ערוצי ההעלאה - היו תקינים הוט - תת רמה של שירות ודאגה לציוד שלהם
פורסם 2015 באוגוסט 810 שנים אני לא הייתי קופץ ודן אותם לכף חובה - גם אצלי היתה פעילות תחזוקה ביום חמישי ולמשך כשעתיים בין 5 ל-7 בבוקר לא היה אינטרנט. בסוף הטיפול, המצב חזר לקדמותו. במקרה שלך יתכן והמודם לא הסתנכרן באופן מוצלח. אני ממליץ לך לבצע RESET למודם - לחיצה עם קיסם בחלק האחורי - זה יאפשר למודם להסתנכרן מחדש ולחזור למצב נורמלי.
פורסם 2015 באוגוסט 810 שנים לא. במקרים כאלה נדרש RESET - זה יאפשר למודם לנסות להתסנכרן בתדר אחר שסביר שיהיה יציב יותר.
פורסם 2015 באוגוסט 810 שנים מחבר ביצעתי ריסט- לא עזרכמו שחשבתי - רשלנות של הוט עם 6 מליון שגיאות ב 12 שעות עבודה של מודם - אין יותר מדי ספקות
פורסם 2015 באוגוסט 810 שנים מחבר דיברתי עם הטכני ועם שירות הפייסבוק שלהם שנחשב לאיכותי ותחת מחלקת השיווק שלהם
פורסם 2015 באוגוסט 810 שנים ביצעתי ריסט- לא עזרכמו שחשבתי - רשלנות של הוט עם 6 מליון שגיאות ב 12 שעות עבודה של מודם - אין יותר מדי ספקותתעלה בבקשה תמונת מסך לאחר ביצוע ה-RESET. אני מעוניין לבחון את רמת העוצמות שלך ואת כמות השגיאות.
פורסם 2015 באוגוסט 810 שנים נראה תקיןdownstream power level טווח 10dBmV-/+downstream snr מעל 30 dBmV מדר"כ לא מגיעים מעל 40-42.upstream טווח 25-58 dBmV תלוי במודם, עדיף 35-55.חכה לעוד תגובות, זה לא העיסוק שלי מחפירות ברשת.שלי מודם thomoson ישן משתגע בup מעל 56/57. נערך 2015 באוגוסט 810 שנים על-ידי none77
פורסם 2015 באוגוסט 810 שנים גם אצלי יש ימים שלפעמים יש כמות מטורפת של שגיאות. בפעם הבודדת שדיברתי עם התמיכה שלהם הנציג בכלל לא הבין על מה אני מדבר שגיאות על הקו ושאפשר לראות את זה במודם. הוא התעקש לדעת מה התקלה למרות שהתקלה היא בקו, אז אמרתי לו איטיות כדי שיהיה ביטוי שהוא מכיר. אחרי שהוא הקריא לי מאיפשהו איך להגיע לכרטיס רשת ואמרתי לו שהוא תומך בגיגהביט, הוא החליט שיש המון סיבות לאיטיות ואולי יש לי וירוס במחשב הוא המשיך להתעלם מהעובדה שיש שגיאות והוכיח לי שוב שיש להוט שירות תת רמה.
פורסם 2015 באוגוסט 910 שנים זה המצב כרגע -לפי תמונת המסך שלך המצב בסה"כ תקין - יש קצת שגיאות - אבל זה לא ברמה קריטית. אני מציע שתמשיך לעקוב אחרי כמות השגיאות מדי כ-24 שעות ותראה בכמה היא גדלה. אם המספרים יגדלו בצורה רצינית, אז יש טעם לפנות לשירות של הוט. אם זה ישאר, פחות או יותר, בכמות הזו - אתה במצב טוב.
פורסם 2015 באוגוסט 910 שנים מחבר השאלה היא - מדוע בוטלו 4 ערוצי ההעלאה והוחלפו ל 3? האם זה לא מעיד על תקלה ?
פורסם 2015 באוגוסט 910 שנים דווקא מההעלאה אתה מודאג? אתה דואג ש3 ערוצים לא יספקו לך מהירות מסחררת של 5 מגה? שאר הנתונים שלך בסדר גמור וכמות השגיאות לא נוראית.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.