עבור לתוכן

זה מה שקורה לאחר ״עבודות לשיפור התשתית של הוט״

Featured Replies

פורסם

ביום רביעי , רשת הוט עבדה שעות על האינטרנט בשכונה שלי,

קבלתי הודעה מקדימה יום לפני כן:

לקוח HOT, בתאריך 06/08/2015 יתבצעו עבודות שדרוג תשתית באזור מגוריך.

עקב כך, יתכנו שיבושים בשידורי הטלוויזיה, האינטרנט והטלפון למשך מספר שעות במהלך היום, לכל המאוחר עד שעה 17:00.

אנו מודים על ההבנה.

בשעה 7 בבוקר החיבור נפל לשעתיים וחצי - ומאז שהחיבור חזר - אין יותר 4 ערוצי העלאה - אלא 3.

כמות שגיאות מטורפת של 6 מליון שגיאות (!!!) במשך חצי יממה

מהירות הורדה לא יציבה (אני מנוי של 200 מגה) סביב 190 - יורד גם ל 150

וטענה בשירות הטכני של הוט שהנתונים בסדר...

ההרגשה שלי , היא שצוות התשתיות פשוט ״השאיר הכל פתוח וזמני ״ ועזב את השטח

לפני העבודות הללו - כמות השגיאות היתה כמה בודדות ליום , וגם העצמות וכמות ערוצי ההעלאה - היו תקינים

הוט - תת רמה של שירות ודאגה לציוד שלהם

פורסם

אני לא הייתי קופץ ודן אותם לכף חובה - גם אצלי היתה פעילות תחזוקה ביום חמישי ולמשך כשעתיים בין 5 ל-7 בבוקר לא היה אינטרנט. בסוף הטיפול, המצב חזר לקדמותו. במקרה שלך יתכן והמודם לא הסתנכרן באופן מוצלח. אני ממליץ לך לבצע RESET למודם - לחיצה עם קיסם בחלק האחורי - זה יאפשר למודם להסתנכרן מחדש ולחזור למצב נורמלי.

פורסם
  • מחבר

הוצאתי את המודם מהחשמל מספר פעמים - זה לא מספיק?

פורסם

לא. במקרים כאלה נדרש RESET - זה יאפשר למודם לנסות להתסנכרן בתדר אחר שסביר שיהיה יציב יותר.

פורסם
  • מחבר

ביצעתי ריסט- לא עזר

כמו שחשבתי - רשלנות של הוט

עם 6 מליון שגיאות ב 12 שעות עבודה של מודם - אין יותר מדי ספקות

פורסם

תנסה לדבר עם הטכנית עוד פעם - אולי תקבל נציג יותר שירותי..

פורסם
  • מחבר

דיברתי עם הטכני ועם שירות הפייסבוק שלהם שנחשב לאיכותי ותחת מחלקת השיווק שלהם

פורסם
ביצעתי ריסט- לא עזר

כמו שחשבתי - רשלנות של הוט

עם 6 מליון שגיאות ב 12 שעות עבודה של מודם - אין יותר מדי ספקות

תעלה בבקשה תמונת מסך לאחר ביצוע ה-RESET. אני מעוניין לבחון את רמת העוצמות שלך ואת כמות השגיאות.

פורסם
  • מחבר

זה המצב כרגע -

פורסם

נראה תקין

downstream power level טווח 10dBmV-/+

downstream snr מעל 30 dBmV מדר"כ לא מגיעים מעל 40-42.

upstream טווח 25-58 dBmV תלוי במודם, עדיף 35-55.

חכה לעוד תגובות, זה לא העיסוק שלי מחפירות ברשת.

שלי מודם thomoson ישן משתגע בup מעל 56/57.

נערך על-ידי none77

פורסם

גם אצלי יש ימים שלפעמים יש כמות מטורפת של שגיאות.

בפעם הבודדת שדיברתי עם התמיכה שלהם הנציג בכלל לא הבין על מה אני מדבר שגיאות על הקו ושאפשר לראות את זה במודם.

הוא התעקש לדעת מה התקלה למרות שהתקלה היא בקו, אז אמרתי לו איטיות כדי שיהיה ביטוי שהוא מכיר.

אחרי שהוא הקריא לי מאיפשהו איך להגיע לכרטיס רשת ואמרתי לו שהוא תומך בגיגהביט, הוא החליט שיש המון סיבות לאיטיות ואולי יש לי וירוס במחשב :smiley7:

הוא המשיך להתעלם מהעובדה שיש שגיאות והוכיח לי שוב שיש להוט שירות תת רמה.

פורסם
זה המצב כרגע -

לפי תמונת המסך שלך המצב בסה"כ תקין - יש קצת שגיאות - אבל זה לא ברמה קריטית. אני מציע שתמשיך לעקוב אחרי כמות השגיאות מדי כ-24 שעות ותראה בכמה היא גדלה. אם המספרים יגדלו בצורה רצינית, אז יש טעם לפנות לשירות של הוט. אם זה ישאר, פחות או יותר, בכמות הזו - אתה במצב טוב.

פורסם
  • מחבר

השאלה היא - מדוע בוטלו 4 ערוצי ההעלאה והוחלפו ל 3? האם זה לא מעיד על תקלה ?

פורסם

דווקא מההעלאה אתה מודאג? אתה דואג ש3 ערוצים לא יספקו לך מהירות מסחררת של 5 מגה? :)

שאר הנתונים שלך בסדר גמור וכמות השגיאות לא נוראית.

פורסם

אין באחוזים הרבה שגיאות?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים