מעבד למחשב חדש - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מעבד למחשב חדש


naamani3

Recommended Posts

שלום,

אני רוצה לקנות מחשב חדש בתקופת הזמן הקרובה (שבוע הבא כנראה), האם יש טעם לחכות עוד שבוע שבועיים כדי שיגיעו לשוק המעבדים החדשים של אינטל? (כרגע אני מתכנן לקנות I5 4690, אני לא חושב שאני בהכרח ייקח את הדגמים החדשים אבל השאלה אם הם יורידו את המחירים של הדגמים הקיימים?).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. מבחינת אינטל, הם בד"כ לא מורידים את המחירים של המעבדים הישנים כאשר יוצאת סידרה חדשה, אלא הם פשוט קובעים למעבדים החדשים מחיר זהה למעבדים אותם הם נועדו להחליף, וכך עם הזמן המעבדים הישנים יותר פשוט נעלמים מהשוק. זה לא אומר שלא יהיו מבצעי חיסול מלאי של חנויות, אבל כפי ש nachum37 כתב - המחיר של מעבדי הדור הרביעי בחנויות הוא דיי נמוך, ולכן אני לא צופה הנחה משמעותית בעתיד הקרוב.

2. מבחינת לוחות האם - יכול להיות שנראה בשלב כלשהו הוזלה או מבצעי חיסול של לוחות בעלי תושבת 1150, בדומה למה שהיה לפני מספר חודשים עם לוחות האם המבוססים על ערכות השבבים Z87.

3. מבחינת הזיכרון - ייקח קצת זמן עד שמחירי ה DDR4 יירדו לרמה סבירה, ולכן זיכרון כזה הוא עדיין פחות משתלם כרגע מבחינת יחס הנפח למחיר. מצד שני, מחירי זיכרון ה DDR3 הם דיי בשפל.

4. מעבד מקביל מהדור השישי למעבד i5-4690 עדיין לא שוחרר (שוחררו רק 2 מעבדים חדשים מהדור השישי - ה i5-6600K, שמקביל ל i5-4690K וה i7-6700K, שמקביל ל -4790K), ולא סביר שמעבד כזה ישוחרר בשבועיים הקרובים.

5. המחירים של חומרה חדשה, במיוחד בארץ, הם גבוהים ורצוי להמתין מספר שבועות או אפילו חודשים עד שהם יתאזנו.

6. ההבדל ברמת הביצועים בין מעבדי הדור השישי ומעבדי הדור הרביעי הוא דיי קטן, כך שאם אתה צריך מחשב כרגע, אתה תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף אם תקנה שילוש המבוסס על תושבת 1150 (הדור הרביעי).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...