מה אני יכל לעשות עם האזוניות הקרועות האלו? - עמוד 2 - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה אני יכל לעשות עם האזוניות הקרועות האלו?


trovlet

Recommended Posts

תנסה לשלוח מייל לרייזר.

קראתי על כמה מקרים שאנשים פנו ישירות ליצרן והם פשוט שלחו בחינם :)

[TABLE=width: 500]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][TABLE=width: 550]

[TR]

[TD]Hi David,

Thank you for the picture. It looks like it's just the ear cushions. We currently do not ship any products to Israel at the moment. You can refer to the link below to find out more about the list of countries that we ship products or parts to.

http://www.razerzone.com/store/shipping-guide

The best advice that I can give you might be that you can check with our authorized resellers in Israel whether they have the spare part that you need. You can follow the link below to check the resellers nearest to your location.

http://www.razerzone.com/pages/razer-resellers

I apologize for any inconveniences that might have caused by this limitation.

Thank you for contacting Support and have a nice day.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתה לי בעיה דומה באוזניות של , הציפוי של הספוג התחיל להיפרם, קרה לי בהתחלה באוזניה אחת, הבאתי לבאג וסידרו לי, ואז זה התחיל גם בשנייה, גם אז הבאתי וסידרו לי. הכל בטווח של שנה מהקנייה

היום האוזניות כבר בנות 3 שנים ואין יותר בעיות איתן.

זה גם היה בלי ויכוחים בכלל.

מעניין מה השתנה.

בכל מקרה במקומך הייתי מזמין לא משנה מה העיקר ממוכר בעל מוניטין טוב,

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כנראה שהיבואן של שונה מרייזור וכמו כן גם תנאי האחריות בהתאם.

אל תשכחו שבאג הם רק הסוחרים שאחרים למעשה 'לטווח' בין הלקוחות ליבואנים.

לרוב הם בכלל לא מקבלים מוצר חוזר לטובת שירות אלה שולחים אותך ישירות לממש אחריות מול היבואן. זה תלוי בתנאים של היבואן,

אם ההסכם מולו הוא שלקוח חוזר לבאג והיבואן מגיע לאסוף ממנו את המוצרים וכו' .....

חשוב לציין שהיבואן של רייזור אינו מייצג את חברת רייזור ואת תנאי האחריות והשירות שלה בשום צורה.

הוא סתם מתעצל לשלוח חזרה לחול בגלל העלויות וזו הסיבה העיקרית שלא מכבדים לך את הקרע ההוא באחריות .

נוסיף לזה את העובדה שהיבואן מזהה במצבך פוטנציאל רווחי (כן כן, בלי בושה).

הוא פשוט מייבא את הסט החלופי ללא קופסה מרייזור בעלויות זולות יותר ומוכר לך את עלות התיקון בפאקינג 250 שקלים מהסיבה השפוטה שאתה תקוע והוא לא.

נדמה לי גם שזו האופציה הטובה ביותר עבורך.

מעבר לכך יש לך BUY AMERICA ודומיו אבל זה לא יוצא זול בכלל.

אני מציע שקודם תנסה את הסט הפשוט מאיביי אני מאמין שאין הבדל משמעותי אם בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

[TABLE=width: 500]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][TABLE=width: 550]

[TR]

[TD]Hi David,

Thank you for the picture. It looks like it's just the ear cushions. We currently do not ship any products to Israel at the moment. You can refer to the link below to find out more about the list of countries that we ship products or parts to.

http://www.razerzone.com/store/shipping-guide

The best advice that I can give you might be that you can check with our authorized resellers in Israel whether they have the spare part that you need. You can follow the link below to check the resellers nearest to your location.

http://www.razerzone.com/pages/razer-resellers

I apologize for any inconveniences that might have caused by this limitation.

Thank you for contacting Support and have a nice day.[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

מה שמפריע להם זה שליחה לארץ? נראה שהם עוד לא התקדמו לגלובליזציה. חבל סתם פוגע בהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כנראה שהיבואן של JBL שונה מרייזור וכמו כן גם תנאי האחריות בהתאם.

אל תשכחו שבאג הם רק הסוחרים שאחרים למעשה 'לטווח' בין הלקוחות ליבואנים.

לרוב הם בכלל לא מקבלים מוצר חוזר לטובת שירות אלה שולחים אותך ישירות לממש אחריות מול היבואן. זה תלוי בתנאים של היבואן,

אם ההסכם מולו הוא שלקוח חוזר לבאג והיבואן מגיע לאסוף ממנו את המוצרים וכו' .....

חשוב לציין שהיבואן של רייזור אינו מייצג את חברת רייזור ואת תנאי האחריות והשירות שלה בשום צורה.

הוא סתם מתעצל לשלוח חזרה לחול בגלל העלויות וזו הסיבה העיקרית שלא מכבדים לך את הקרע ההוא באחריות .

נוסיף לזה את העובדה שהיבואן מזהה במצבך פוטנציאל רווחי (כן כן, בלי בושה).

הוא פשוט מייבא את הסט החלופי ללא קופסה מרייזור בעלויות זולות יותר ומוכר לך את עלות התיקון בפאקינג 250 שקלים מהסיבה השפוטה שאתה תקוע והוא לא.

נדמה לי גם שזו האופציה הטובה ביותר עבורך.

מעבר לכך יש לך BUY AMERICA ודומיו אבל זה לא יוצא זול בכלל.

אני מציע שקודם תנסה את הסט הפשוט מאיביי אני מאמין שאין הבדל משמעותי אם בכלל.

לפי מה שהבנתי אין יבואן רשמתי של רייזר בארץ ובאג מייבאים אותם באופן עצמאי

- - - תגובה אוחדה: - - -

מה שמפריע להם זה שליחה לארץ? נראה שהם עוד לא התקדמו לגלובליזציה. חבל סתם פוגע בהם.

כן /: הייתי מזמין עכשיו את החלק הזה ולא היה שום בעיה לעזעזל

- - - תגובה אוחדה: - - -

הייתה לי בעיה דומה באוזניות של JBL, הציפוי של הספוג התחיל להיפרם, קרה לי בהתחלה באוזניה אחת, הבאתי לבאג וסידרו לי, ואז זה התחיל גם בשנייה, גם אז הבאתי וסידרו לי. הכל בטווח של שנה מהקנייה

היום האוזניות כבר בנות 3 שנים ואין יותר בעיות איתן.

זה גם היה בלי ויכוחים בכלל.

מעניין מה השתנה.

בכל מקרה במקומך הייתי מזמין לא משנה מה העיקר ממוכר בעל מוניטין טוב,

זה מוזר.. אולי זה קשור לסניף או משהו אני לא יודע..

עכשיו הם אומרים לי שהם מביאים לי רייזר KRAKEN 7.1 ב 250 שקל ( חדש ) והם עולות 500

אני לא יודע מה לעשות עכשיו.. אני אזמין את ה EARPADS מ אבל אני בטוח שאני לא לא יאהוב אותם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחח לתפור עלק...

נו ברור שאין יבואן רשמי לרייזור בארץ, אחרת התפוצה והאחריות היו ברמה שונה...

מדובר ביבוא פרללי. האם באג עצמה היא היבואנית? אני בספק אבל זה תרחיש אפשרי בהחלט...

הייתי רוצה להאמין שבאג אינה היבואנית אם זה הוא השירות שהיא נותנת בהשוואה וביחס לספקים של מוצרים אחרים כמו שהיא מוכרת.

כל זה לא כלכך רלוונטי לטובת המצב הנוכחי שלך

תקנה את הזול מאיביי ואם אתה תאמין שהוא מספק אותך אז הוא יספק אותך אף על פי שהאיכות סביר שתהיה קצת שונה.

אתה בא בגישה שלילית עוד לפני שראית את המוצר, מה אתה חושב מאיפה הם קונים את החלקים שלהם? הכל יצור סיני זול ומסריח... שלא תטעה לרגע.

זה שהאיכות תהיה שונה זה אליו דווקא נמוכה יותר. אולי תקבל משהו שהוא איכותי יותר, וסתם בגלל הגישה שלך אתה תטה לחשוב שהוא פחות טוב כי זה לא ממותג כמו רייזור..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו ברור שאין יבואן רשמי לרייזור בארץ, אחרת התפוצה והאחריות היו ברמה שונה...

מדובר ביבוא פרללי.

חחחחחח.

אם אין יבואן "רשמי", איך יכול להיות יבוא "פרללי"? זה בלתי-אפשרי בהגדרה. :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תפסת אותי בלשון P:

הרשה לעשות סדר כתגמול-

זה שאין יבואן רשמי לריזור בארץ זה נתון

זה שיש מוצרים של ריזור בארץ גם זה נתון

מכאן אני מסיק שמדובר ביבואן שהוא לא רשמי

בדרך כלל מגדירים אחד כזה כפרללי אל מול הרשמי

אך כאמור לא קיים יבואן רשמי בארץ כך שהטרמינולוגיה ליבואן פרלל היא שגויה

לסיכום נומאר שמדובר ביבוא שאינו רשמי הדומה בהגדרתו ליבוא מקביל - ביחס ליבוא רשמי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...