פורסם 2015 ביוני 1211 שנים הרבה ריענוני שמות ו-Fury אחד גדול שניצב מעל כולם: כל מה שאתם צריכים לדעת על כרטיסי המסך החדשים של AMD כבר נמצא ברשת, לכאורה, רגע לפני ההשקה בפועל לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a8%d7%92%d7%a2-%d7%9c%d7%a4%d7%a0%d7%99-%d7%94%d7%97%d7%a9%d7%99%d7%a4%d7%94-%d7%94%d7%a0%d7%94-%d7%9b%d7%9c-%d7%94%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%a2%d7%9c-%d7%93%d7%95%d7%a8-%d7%9b%d7%a8/
פורסם 2015 ביוני 1211 שנים שידורי E3 יהיו פהhttps://www.youtube.com/user/E3יתכן ש-AMD תשדר בטוויצ' שלה פה:http://www.twitch.tv/amd
פורסם 2015 ביוני 1311 שנים מה שמוזר מאוד שכרטיסי הדור הקודם-חדש (390-390X) יבואו עם סטנדרט של 8GB זיכרון והחדשים שאמורים להיות הטיטאן של AMD עם 4 בלבד..
פורסם 2015 ביוני 1311 שנים לא , פשוט ה 980ti שינה את השוקגם amd וגם נוידיה עושים אותו דבר הfury יהיה חזק כמו הti ויעלה אותו מחיר עם קירור המים והוא יהיה שקט וקריר אז חלאס , תפסיקו עם הfanboysכישלון? אולי אתם פוחדים מamd?אחלה כרטיסים לשני החברות אין התבלטות חוץ ממחיר
פורסם 2015 ביוני 1311 שנים תכלס אני לא מבין את התלהבות מכרטיס 980Ti, לפחות בישראל לא שווה את הכסף והשקעה.בנוסף לא שיא הביצועים עבור 4K, עדיף כבר לשחק ב-1080P עד לדור הפסקל...
פורסם 2015 ביוני 1411 שנים שידורי E3 יהיו פה https://www.youtube.com/user/E3 יתכן ש-AMD תשדר בטוויצ' שלה פה: http://www.twitch.tv/amd פספסתי משהו???
פורסם 2015 ביוני 1511 שנים מה נותן רוחב פס 640GB שמציע AMD בדור הזה ?למה זה טוב ?איך אני יודע שזה עבורי ?
פורסם 2015 ביוני 1611 שנים לא , פשוט ה 980ti שינה את השוקגם amd וגם נוידיה עושים אותו דברהfury יהיה חזק כמו הti ויעלה אותו מחיר עם קירור המים והוא יהיה שקט וקריראיך בדיוק אותו דבר עם 4GB לכרטיס מוביל שמיועד לרזלוציות גבוהות?? ד''א מבחינתי אם זה היה מגיע עם לפחות 6GB הייתי שוקל ומן הסתם קונה אותו.(גם המימדים והסטייל עושים את זה אין מה לעשות)עכשיו- כנראה שלא..
פורסם 2015 ביוני 1611 שנים בעבר, הסתיימה.כל הפרטים, בעמוד הראשי, ממש בקרוב.הייתה שם רעידת אדמה קטנה לגבי מוצר קטנטן שהושק ומביא איום.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.