עבור לתוכן

שפת C++ | הגדרת משתנה מטיפוס מחלקה B,שנמצא במחלקה A

Featured Replies

פורסם

היי, אני מעוניין ליצור דרך משתנה B player מערך בגודל 7, איך עושים זאת? תודה מראש :cheesy:

מחלקה A

class A{ 
private:
char name[80];
B player(int Psize=7);
};

מחלקהB


class B{
private:
int* pile;
int size;
....};

Pile::Pile(int size){
this->size = size;
pile = new int[size];
}

נערך על-ידי asai

פורסם

:welcomeani:

באיזו שפה? תמיד תכתוב לפחות בכותרת באיזו שפה כדי שהחברה כאן יוכלו לעזור לך.

ד"א תעטוף את הקוד בתגיות קוד (הלחצן עם הסולמית, עכשיו תראה אותו רק "במצב מתקדם"), ככה הקוד שלך יהיה יותר קריא, עכשיו קשה מאוד לקרוא אותו.

כדאי מאוד לקרוא את כללי הפורום לפני שכותבים הודעות, יכול להיות שהיו עונים לך יותר מהר והיית חוסך זמן. :)

פורסם

והשאלה לא ממש ברורה. מה הכוונה ב"ליצור דרך משתנה B player מערך"?

פורסם
  • מחבר

תודה על התגובות

ערכתי את ההודעה קוד הוא בשפת C++.

הכוונה שלי היא להגדיר מערך int למשתנה player שהוא מטיפוס B

אפשרי בכלל לבצע פעולה כזו?

נערך על-ידי asai

פורסם

כמובן, פשוט תגדיר אותו בתור איבר במחלקה B בדיוק כמו size ו-pile. הוא יתווסף ככה לכל מופע של המחלקה, כולל player. אם אתה רוצה להוסיף את המערך רק למשתנה הספציפי player אז זה לא אפשרי.

אני מניח ש-B זה אמור להיות Pile?

פורסם
  • מחבר

אכן אתה צודק,

שיניתי את השמות של המחלקות כדיי שהקוד יהיה קריא יותר אך שכחתי לשנות בנוסף את שם הבנאי

תודה רבה :)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים