asai פורסם 2015 באפריל 13 Share פורסם 2015 באפריל 13 היי, אני מעוניין ליצור דרך משתנה B player מערך בגודל 7, איך עושים זאת? תודה מראש מחלקה A class A{ private: char name[80]; B player(int Psize=7);}; מחלקהB class B{ private: int* pile; int size;....};Pile::Pile(int size){this->size = size;pile = new int[size];} קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
eido300 פורסם 2015 באפריל 14 Share פורסם 2015 באפריל 14 באיזו שפה? תמיד תכתוב לפחות בכותרת באיזו שפה כדי שהחברה כאן יוכלו לעזור לך. ד"א תעטוף את הקוד בתגיות קוד (הלחצן עם הסולמית, עכשיו תראה אותו רק "במצב מתקדם"), ככה הקוד שלך יהיה יותר קריא, עכשיו קשה מאוד לקרוא אותו. כדאי מאוד לקרוא את כללי הפורום לפני שכותבים הודעות, יכול להיות שהיו עונים לך יותר מהר והיית חוסך זמן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
שניצל פורסם 2015 באפריל 14 Share פורסם 2015 באפריל 14 והשאלה לא ממש ברורה. מה הכוונה ב"ליצור דרך משתנה B player מערך"? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
asai פורסם 2015 באפריל 14 מחבר Share פורסם 2015 באפריל 14 תודה על התגובות ערכתי את ההודעה קוד הוא בשפת C++.הכוונה שלי היא להגדיר מערך int למשתנה player שהוא מטיפוס Bאפשרי בכלל לבצע פעולה כזו? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
שניצל פורסם 2015 באפריל 14 Share פורסם 2015 באפריל 14 כמובן, פשוט תגדיר אותו בתור איבר במחלקה B בדיוק כמו size ו-pile. הוא יתווסף ככה לכל מופע של המחלקה, כולל player. אם אתה רוצה להוסיף את המערך רק למשתנה הספציפי player אז זה לא אפשרי.אני מניח ש-B זה אמור להיות Pile? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
asai פורסם 2015 באפריל 14 מחבר Share פורסם 2015 באפריל 14 אכן אתה צודק, שיניתי את השמות של המחלקות כדיי שהקוד יהיה קריא יותר אך שכחתי לשנות בנוסף את שם הבנאי תודה רבה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.