בעיה מאוד מוזרה עם ה RAM במחשב חדש ! - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה מאוד מוזרה עם ה RAM במחשב חדש !


snir_snir

Recommended Posts

שלום לכולם,

לאחרונה קניתי מחשב חדש :

I7 4970K

MUGEN 4

16GB RAM

Z97X-GAMING 3

SSD 240GB

SEAGATE 1TB

SEASONIC 750W

WIN 8.1 64BIT

ויש לי בעיה מאוד מוזרה עם הזיכרון פנימי, אחרי X זמן ( יכול לקרות אחרי שעה או אחרי 12 שעות ) השימוש בזכרון קופץ לאחוזים מאוד גבוהים ( 90%+ ).

ברגע שזה קורה המחשב הופך להיות איטי בטרוף עד שאי אפשר להשתמש בו.

חשוב לציין שהטמפרטורות של המחשב תקינות.

אין לי מושג מה הבעיה ואשמח מאוד לעזרה ( בתמונה האחרונה המחשב עבר הפעלה מחדש )

תודה.

attachment.php?attachmentid=8440&stc=1attachment.php?attachmentid=8441&stc=1attachment.php?attachmentid=8442&stc=1attachment.php?attachmentid=8443&stc=1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המצב במחשב הנ"ל בהחלט לא תקין - לא רק שכל הזיכרון הפיזי שלו תפוס, מצב זיכרון ה committed הוא 20.1/23.3GB, מה שבוודאות אומר שנעשה שימוש בזיכרון הוירטואלי שנמצא על הדיסק הקשיח/כונן ה SSD (יש לך רק 16GB זיכרון פיזי), דבר שמאט מאד את פעולת המחשב. אני מציע לסרוק את המחשב עם תוכנת אנטי-וירוס ועם תוכנה נגד "מזיקים" למיניהם, שכן יש אפשרות שיש במחשב וירוס כלשהו שנועד להאט את פעולת המחשב.

כמובן שאתה צריך לפעול כפי ש multicore כתב - כאשר המצב הבעייתי הזה מופיע, תפתח את מנהל המשאבים (Resource Monitor), תעבור לתגית הזיכרון ותראה איזה יישום "אוכל" לך את הזיכרון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אסביר קצת על ה SATA Express - מבחינה פיזית מדובר בחיבור המורכבת מ-2 חיבורי SATA3 ועוד חיבור שלישי קטן. מבחינה אלקטרונית ה SATA Express מחובר ל-2 ערוצי PCI Express לפחות, אבל גם ל-2 ערוצי SATA. מכאן נובעים הדברים הבאים:

א. ניתן להשתמש ב-2 חיבורי ה SATA השייכים לחיבור ה SATA Express כחיבורי SATA רגילים לכל דבר העובדים ב"מהירות" של SATA3, כלומר ב 6Gb/s.

ב. שימוש בהתקן איחסון בעל ממשק SATA Express (ואני לא בטוח שבכלל יש כאלו) דורש שימוש בכל שלושת החיבורים הנ"ל. במקרה כזה ה"מהירות" תהיה לפחות 10Gb/s (בהנחה שמדובר על 2 ערוצי PCI Express 2.0).

ג. בהתאם לאופן המימוש של יצרן הלוח, ייתכן ששימוש בחיבורי ה SATA Express יגרמו לביטול (ניתוק) של חיבור SATA אחר (בהנחה שמדובר בחיבורים הנובעים מערכת השבבים H97 או Z97, אז יש 4 פורטים המשמשים כ-4 חיבורי SATA3 ועוד 2 פורטים היכולים לשמש כ-2 חיבורי SATA או 2 מסלולי PCI Express או חיבור SATA Express אחד או חיבור M.2 אחד).

בקיצור - אין לך מה לדאוג בקשר לחיבור של הדיסק הקשיח - אני בספק רב אם איי פעם תצטרך לחבר כונן בעל ממשק SATA Express, וגם במקרה שיהיה צורך כזה - פשוט תעביר את כבל ה SATA לחיבור אחר וזהו.

בנוגע לאנטי-וירוס - אין לי ממש המלצה, אבל אנ יכול לומר לך שאני משתמש ב Avast גם בגלל שהוא יחסית טוב וגם בגלל שהוא חינמי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למי שמעניין אותו אני חושב שמצאתי את הבעיה...

זה קורה רק שהיוטורנט פועל\מוריד, הוא מכרסם את הזכרון לאט לאט עד שהמחשב נתקע לגמרי.

אין לי מושג למה זה קורה אשמח לתגובות.

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...