פורסם 2015 באפריל 510 שנים זה משנה אם אתה טוען שנטוויז'ן משקיעה בפרסום וכו' אבל בפועל מאז ימי "ביום שלישי לא בא לי" לפני איזה 15 שנה אני לא חושב שראיתי בכלל פרסומת של נטוויז'ן...
פורסם 2015 באפריל 510 שנים זה משנה אם אתה טוען שנטוויז'ן משקיעה בפרסום וכו' אבל בפועל מאז ימי "ביום שלישי לא בא לי" לפני איזה 15 שנה אני לא חושב שראיתי בכלל פרסומת של נטוויז'ן...אולי הם לא כל כך מפרסמים.012 ובזב"ל מפרסמים המון.נטוויז'ן משתמשת כנראה בעיקר בטלפוניה דרך רשימות.אולי בגלל זה נטוויז'ן כאלו אגרסיבים בנוכלות שלהם במחלקת מכירות.אל תבלבל את היוצרות.הכמה משפטים האלו היו מוכללים, ומתאימים לאן שהם מתאימים.
פורסם 2015 באפריל 510 שנים אני לא מגדיר את הוטנט וטריפל סי כחברות גדולות.רוב הלקוחות של הוטנט הם כאלה שלקחו אותם כעסקת חבילה כזאת או אחרת כשהתחברו לתשתית/סלולר ואת טריפל סי האזרח הממוצע לא מכיר בכלל.אני דווקא מאשים את הלקוחות. כשהתקשרו לאבא שלי ורצו למכור לו אנטיוירוס הוא ידע להתקשר אליי לפני שהוא אומר להם כן או לא.כשאני צריך לקנות דברים שאני לא מבין בהם אני שואל ומברר.זאת טעות של הצרכנים שהם נותנים לעשוק אותם. ואינטרנט זה לא שירות כמו תחבורה ציבורית שאין לך ברירה.הרי למה חברות הסלולאר עשקו כמו שעשקו? כי אנשים הסכימו לשלם.זאת גם טעות שלנו כצרכנים שאנחנו מסכימים היום למחיר לשנה (למרות שהחוק היום אומר שהחברה חייבת ליצור איתך קשר כשהמחיר עולה ואם הוא עולה בלי שדיברו איתך אתה מקבל החזר+פיצוי).זאת טעות שלנו כצרכנים שאנחנו נותנים לנציגי מכירות להפחיד אותנו ולמהר לקנות. ברגע שנציג מכירות כלשהו אומר שזה מבצע עם זמן מוגבל (כמו השימור בפלאפון) אני אומר אוטומטית שאם התשובה חייבת להיות היום אז התשובה היא לא. אני לא דואג כי אם אני מחליט שכן המבצע תמיד איכשהו חוזר אחרי שבוע.אי אפשר להטיל אשמה מוחלטת על החברות שמוכרות ולזכות לגמרי את הצרכן שהסכים(!).אני לא אומר שאותן חברות הן צדיקות, ממש לא. אבל אי אפשר להפיל עליהן את הכל. יש לנו גם אחריות אישית למה אנחנו עצמנו מוכנים לשלם ולספוג.
פורסם 2015 באפריל 510 שנים אני לא מגדיר את הוטנט וטריפל סי כחברות גדולות.רוב הלקוחות של הוטנט הם כאלה שלקחו אותם כעסקת חבילה כזאת או אחרת כשהתחברו לתשתית/סלולר ואת טריפל סי האזרח הממוצע לא מכיר בכלל.זה לא רק הוטנט וטריפל סי.גם 018 מציעים מחירים קבועים ברורים ולא גבוהים.גם בUNLIMITED כל הספקים מציעים דרך ממשק הפרויקט מחירים זהים זולים וקבועים.כי ככה UNLIMITED הכריחו אותם.משרד התקשורת מזמן היה צריך להכריח אותם לתת מחיר אחיד ללא מבצעים זמניים והנחות.אבל הרוע נמצא קודם כל אצל החברות הנצלניות והאנשים המגעילים שמנהלים אותם.ורק אחר כך אצל משרד ממשלתי שמופעל עליו לחצים ושוחד לאפשר את המשך הניצול.אני דווקא מאשים את הלקוחות. כשהתקשרו לאבא שלי ורצו למכור לו אנטיוירוס הוא ידע להתקשר אליי לפני שהוא אומר להם כן או לא.כשאני צריך לקנות דברים שאני לא מבין בהם אני שואל ומברר.הם מתקשרים לאנשים מבוגרים, שהאינטרנט שלהם לפעמים גם בקושי זז כי הם עושקים אותם שנים עם מהירות נמוכה ומחיר גבוה.ומספרים להם סיפורים שזה בגלל וירוסים כדי להוציא מהם אקסטרא.בושה וחרפה. נערך 2015 באפריל 510 שנים על-ידי Art Tatum
פורסם 2015 באפריל 610 שנים אני היום עם 018. אין תלונות.ממליץ גם לא להתקרב ל 012. חברה של גנ**ם. *לכאורה*, מחייבים אוכלוסיות חלשות במחירים מופרזים.
פורסם 2015 באפריל 610 שנים אני לא מגדיר את הוטנט וטריפל סי כחברות גדולות.רוב הלקוחות של הוטנט הם כאלה שלקחו אותם כעסקת חבילה כזאת או אחרת כשהתחברו לתשתית/סלולר ואת טריפל סי האזרח הממוצע לא מכיר בכלל. זה לא רק האזרח הממוצע. אפילו נציגים של חברות אחרות (או כאלה שמתקשרים כדי להציע לך שירות הוזלת מחירים תמורת עמלה) לא מכירים את טריפל סי. זה משעשע כשהם מתווכחים איתי ואומרים לי שהספק שלי לא קיים. אני דווקא מאשים את הלקוחות. כשהתקשרו לאבא שלי ורצו למכור לו אנטיוירוס הוא ידע להתקשר אליי לפני שהוא אומר להם כן או לא.כשאני צריך לקנות דברים שאני לא מבין בהם אני שואל ומברר. ומה אם אמרו לו שזה חינם (רק שכחו לומר שזה חינם ל3 חודשים ואח"כ עולה כסף)? גם אז הוא אשם?זה נכון שיש חלק מסוים של האשמה על הלקוחות, אבל גם מנסיוני, 013 (עוד כשהיו "ברק") נקטו בשיטת הרמאויות הזו יותר מכל ספק אינטרנט אחר. ונראה שלאחר האיחוד עם נטוויז'ן המגמה נשמרה. זה לא נכון שכולם אותו דבר.
פורסם 2015 באפריל 610 שנים כשמחסירים מידע זה עניין אחר.אני לא אומר שהחברות נקיות ותמימות. אני רק אומר שזה לא נכון תמיד להאשים את החברות בהכל.חברות כאלה אי אפשר לחנך, את עצמנו כן אפשר.את ההורים שלי חינכתי שהם לא מסכימים לשום שירות בלי לשאול אותי קודם.אני לא קונה ארטיק בים ב-15 שקל.אני לא קונה מילקי.אני לא קונה בחנויות של תחנות הדלק.כשיש משהו עם מחיר מופקע אני פשוט לא קונה. להבדיל מלהמשיך לקנות ולהתלונן על המחיר.
פורסם 2015 באפריל 710 שנים במקום אשכול אינפורמטיבי שאפשר היה לקיים על ציוד הקצה של נטוויז'ן, זה נהיה אשכול שוק.
פורסם 2015 באפריל 710 שנים אז שחברת נטוויז'ן תשאל את עצמה היטב מה היא עשתה על מנת להרוויח את האנטגוניזם בקרב קהל הגולשים.
פורסם 2015 באפריל 810 שנים מצטרך להמלצה להתרחק מנטויז'ן כמו מאש, מנסיון רב שנים איתם.נוקטים הרבה מאוד בשיטות מצליח, שירות לקוחות זוועה. הרומן שלי איתם היה אמור להגמר דרך נתק אבל לאחר שלושה ימים שהם מחוייבים להם התקשר אלי נציג שימור לקוחות ניסה לשכנע אותי להשאר לא הסכמתי. בפועל הוא לא ניתק אותי הוא שם אותי על הפסקה זמנית של השירות ולאחר מספר חודשים אני מגלה שהתחילו לחייב אותי שוב. בפועל הרומן נגמר כאשר איימנו בתביעה למנהלת שירות הלקוחות בטלפון והיא החזירה לנו "תתבעו" וניתקנו. הפסקנו את החיובים דרך חברת האשראי בעצמנו והתלוננו למועצה לצרכנות. רק אחרי כל זה קיבלנו מכתב מהם על התנתקות.הסיבה היחידה שנשארנו איתם הרבה שנים למרות האינטרנט הגרוע שהם סיפקו לנו והמחירים הגבוהים לעומת האחרים תמיד זה כי אבא שלי לא מסתדר עם שינויים והיה לו אימייל אצלהם והוא לא רצה חס וחלילה שלא יהיה לנו אותו יותר, עד שהצלחתי לשכנע אותו לעבור סוף סוף לג'ימייל.
פורסם 2015 באפריל 910 שנים במקום אשכול אינפורמטיבי שאפשר היה לקיים על ציוד הקצה של נטוויז'ן, זה נהיה אשכול שוק.מה כבר יש להגיד על הציוד שלהם? לא שונה משום דבר אחר בשוק.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.