עבור לתוכן

מקבל אזהרה על Current Pending Sector באחד מהכוננים הקשיחים

Featured Replies

  • תגובות 37
  • צפיות 10.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

אכן נראה ככה הבוקר בדקתי והכל היה תקין.

הם גם מסרבים לתת אסמכתה כלשהי שהם מסרבים לקבל את המוצר

פורסם

אם החנות עושה לך בעיות במימוש אחריות תנסה לממש את האחריות דרך אתר היצרן.

לי יצא לממש אחריות דרך סיגייט כשקשיח חיצוני שלהם שבק חיים ובגלל שפתחתי אותו (באישור שלהם) בחנות לא רצו לקבל אותו , תוך שבוע מרגע השליחה לסיגייט הגיע אליי עד הבית עם שליח קשיח חדש .

פורסם
  • מחבר

אני אשלח מייל לסיגייט מאוחר יותר, נראה מה הם יגידו.

חבל שלא צילמתי את הבדיקה שלהם בוידאו. הוא בדק הכל צילם תמונות שהכל תקין, העלה למערכת וסובבתי את הראש לשניה ופתאום הוא בא לי עם ״אדוני יש לך נזק פיזי״ ״לא אכפתי לי ממה זה נגרם וגם אם זה לא קשור לבעיה, אין אחריות״

פשוט בזיון

פורסם

רגע - הוא צילם לפני הבדיקה? והאם כבר אז ראו נזק?

בכל מקרה - להבא אנו למדים, לצלם את הציוד שנייה לפני שהוא נוחת אצלם - ממש על הדלפק. :)

במקביל לכל מה שאתה עושה - פנה לפניות הציבור שלהם ותסביר:

1) שהטיעון "לא אכפת לי אם הנזק קשור לתקלה או לא - אין אחריות" לא תקף מבחינת החוק, ועליהם לקבל את הדיסק למימוש

2) שאתה מאשים את הבודק בכך שגרם נזק לדיסק שלך ואם לא יוחלף, תתבע מהם את מלוא הנזק

פורסם
  • מחבר

כן צילם לפני הבדיקה. לא ראיתי את התמונות שהוא צילם, ראיתי מהצד שהוא צילם ולא שמתי לב לנזק שאפשר לראות ובמיוחד לא את זה שהוא הראה לי אחר כך, מהצד הכל נראה תקין שם.

יש לי גם צילום שצילמתי היום בבוקר אם זה תופס (פוסט #15 בתמונה השנייה)

פורסם

תדרוש מהם את הצילום. אם הם לא מוכנים לתת לך תראה להם שאתה צילמת בעצמך ותראה מה יאמרו.

פורסם
  • מחבר

^ כבר חזרתי מהחנות לפני שראיתי את התגובה שלך, אבל ציינתי בפניהם שיש לי צילום של הכונן לפני שהגעתי אליהם ושם הכל תקין. לא התייחסו לזה ממש והבחור שם המשיך להגיד שאם יש נזק פיזי הם לא יכולים לקבל את המוצר.

אני מתכוון ללכת להתייעץ עם עורך דין לגבי זה ונראה לאיפה זה יתקדם.

לגבי פנייה לסיגייט, לציין ש- KSP גרמו נזק לכונן או שלא לציין שיש נזק כלשהו ורק להגיד שהם מסרבים לקבל אותו?

פורסם

לדעתי אל תטרח עם עורך דין. תשלח מכתב התראה לפני תביעה ולך לתביעות קטנות.

פורסם
  • מחבר

הקפצה קטנה. לא הייתי בבית שבוע ולא יכולתי לטפל בזה, אבל שלחתי עכשיו מייל לשירות לקוחות של KSP ונראה מה יענו.

בנוגע לסיגייט:

לגבי פנייה לסיגייט, לציין ש- KSP גרמו נזק לכונן או שלא לציין שיש נזק כלשהו ורק להגיד שהם מסרבים לקבל אותו?

אני יכול גם לפתוח בקשה להחזרה של הכונן ישירות דרך האתר שלהם, אבל נראה לי זה יהיה השלב הבא במידה וKSP ייסרבו שוב לטפל בכונן.

פורסם
  • מחבר

הרגע קיבלתי מייל חזרה מ- KSP:

שלום אילן,

בהמשך לפנייתך, ברצוננו להשיב כדלקמן:

עםהכונן הגעת בטענה כי אינו תקין וביקשת למסור אותו לבדיקה לצורך מימוש אחריות.

בעת הבדיקה הראשונית בחנות נתגלה ע”י נציג החנות כי קיים שבר בחיבור החשמל.

ברצוננו להפנותך לתנאי הרכישה והאחריות המופיעים בגב החשבונית אותה קיבלת תחת הכותרת “האחריות”:

“לדיסקים קשיחים (פנימים ו/או חיצוניים), למעבדים, ללוחות אם, לכונני SSD, לכרטיסי מסך/קול/ הרחבה, לספקי כח, לזיכרונות, לרמקולים, לאוזניות

תקופת האחריות היא כמצוין בשורת הפריט בגוף החשבונית והינה יכולה להשתנות לפי הדגם ו/או היצרן בין שנה לשלוש שנים, במידה וימצא בבדיקת מעבדת

החברה סימני פתיחת המוצר, מכה, שברים, סדקים, מעיכות, רכיבים/פינים עקומים, סימני התחממות/שריפה, מדבקת המספר הסידורי מושחתת ו/או חסרה,

לא תחול האחריות למוצרים המצוינים לעיל במידה לדעתה של החברה מוגדרים כנזק פיזי למוצר”

לאור האמור לעיל ולאור שהמוצר הובא לחנות כשקיים בו שבר, הוסבר לך כי האחריות אינה חלה עליו.

עם זאת וכשירות טוב תוכל חברתנו להציע הנחה לדיסק חדש במידה והנך מעוניין בכך.

פשוט דפוק שהם מתעלמים מזה שהנזק נגרם על ידם

עריכה

יש לי אישור מסיגייט שאין נזק לכונן בתמונה לפני הבדיקה ועל כך שבאחריות ksp להחליף את הכונן. שלחתי לksp מייל עם התשובה של סיגייט, נראה מה יענו

פורסם

האם הדגשת במכתבך לKSP ש:

* הנזק הפיזי לא משפיע על תפקוד הכונן (לא יותר ממה ששריטה תשפיע)

* הנזק נגרם על-ידי הטכנאי שלהם

* החוק קובע שאם ברור מעבר לכל ספק שהנזק הפיזי לא קשור לתקלה, אז האחריות תהיה בתוקף

פורסם
  • מחבר

בהחלט, מספר פעמים אפילו

פורסם

אם כן, חכה לתגובתם על התשובה מסיגייט.

אם לא יתרצו - הייתי כותב מכתב התרעה לפני תביעה, ומבהיר שאם לא יחליפו את הכונן (שתקול בוודאות ללא קשר לנזק הטיפשי שלהם), אזי בתביעה תדרוש מעבר לפיצוי על מחירו המלא של הכונן גם פיצוי כספי על טרטורים ובזבוז זמן, מה שיעלה להם יותר.

עריכה: אני מתנצל על הטעיה אפשרית - אך איני מוצא כרגע סעיפים ספציים בחוק שמתייחסים למצב של אחריות כאשר יש נזק שבוודאות לא קשור לעניין. ייתכן שמה שאני זוכר הוא איזה מקרה משפטי, ולא חוק. אם כן, הנושא עשוי להיות יותר מורכב ותלוי בעיקר בתשובת סיגייט, ואם יגיע למשפט - אז גם בגישת השופט וביכולת השכנוע שלך לעומת זו שלהם.

פורסם

העיקר כאן הוא שיש לו תמונות שהכונן היה שלם.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים