מקבל אזהרה על Current Pending Sector באחד מהכוננים הקשיחים - עמוד 3 - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מקבל אזהרה על Current Pending Sector באחד מהכוננים הקשיחים


IlanF

Recommended Posts

  • תגובות 37
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

Bump

יש לי גם אפשרות לשלוח ישירות לסיגייט. דיברתי עם הנציג שלהם ש ksp לא משתפים פעולה והוא אמר לי שאני אעביר לו מספר מעקב של החבילה והוא ידאג שיקבלו אותה בלי בעיות ויחליפו את הכונן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

עדכון קטן אם זה מעניין מישהו:

שלחתי את הכונן לחו"ל, לסיגייט יש מרכז קליטה בארץ שמעבירים את החבילה לחו"ל, אז אפילו לא צריך לשלוח בינלאומי (שליחים מבוטח, עלה קצת פחות מ- 50 ש"ח). שבוע בערך אחרי זה קיבלתי מייל מסיגייט שהחבילה התקבלה אצלם והכונן עבר בדיקה ראשונית והתקבל תחת תנאי ה- RMA.

בערך שבוע עבר מאז שהכונן התקבל אצל והיום קיבלתי כונן חדש עם שליח UPS עד הבית.

באותו הזמן ששלחתי את הכונן גם פתחתי תלונה במועצה לצרכנות, אני עדיין מחכה לתשובה. רק לפני כמה ימים קיבלתי מייל שהעבירו בקשת בירור ל- KSP (יש להם 14 יום להגיב לזה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על העדכון - מעולה. :xyxthumbs:

מהי הכתובת של אותו מרכז קליטה בארץ, או כיצד מגיעים לכתובת? האם אתה מקבל אותה כשאתה פותח RMA באתר? זה מידע שימושי לכל מי שירצה לממש אחריות על כונן באופן עצמאי.

אז כל הסיפור עלה לך רק העלות של המשלוח עם הביטוח, נכון? ואם אני מבין נכון, יכולת גם לקחת סיכון ולשלוח בדואר רשום רגיל? מבחילה ההתנהגות המבישה של KSP שבשביל לחסול עלות שולית כזו (שעבורם היא כנראה פחותה עוד יותר כי גם ככה יש אצלם מן הסתם צינור משלוחים לסיגייט שפעיל כל הזמן), מנפנפים לקוח. פשוט ביזיון. נראה שהשירות שלהם, שלפני כמה שנים ניסה להראות סימנים של שיפור, התדרדר כעת לרמות נמוכות יותר ממה שהיה בעבר.

אם עוד לא הספקת לציין זאת למועצה לצרכנות (אמרת שעשית את זה במקביל לRMA), אז תהיה מוכן לנפנף את תגובת השווא הצפויה של KSP "היה נזק פיזי ולכן אין אחריות", בזה שהיצרן עצמו קיבל את הכונן והחליף בלי שום בעיה, ולכן התרוץ שלהם לא תקף.

מב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפני חצי שעה שלחתי עדכון למועצה לצרכנות שהיצרן קיבל את המוצר להחלפה ושלח מוצר חליפי עם כל האישורים כולל קבלה על המשלוח. אני מניח שהייתי צריך לשלוח עדכון כבר ברגע שקיבלתי אישור שסיגייט קיבלו את המוצר, שכחתי לעשות את זה אז...

את הכתובת של המרכז קליטה אתה מקבל כשאתה שולח בקשה ל- RMA. אני לא יודע אם יש להם כמה כתובת אבל קיבלתי את הכתובת הזו:

O.P.S.I. (International Handling) Ltd.

15 Shaked

Modi'im Area Industrial Park

Tel Aviv

73199 Shoham

Israel

*אפילו לפקידה בדואר לא היה מושג למה כתוב גם שוהם וגם תל אביב, שלחתי לתל אביב ונראה שהגיע למקום הנכון. באתר של כתוב תל אביב (לפני שאתה מקבל את הכתובת המלאה) אז הלכתי על זה.

אז כל הסיפור עלה לך רק העלות של המשלוח עם הביטוח, נכון? ואם אני מבין נכון, יכולת גם לקחת סיכון ולשלוח בדואר רשום רגיל?

בעקרון כן, אבל הם נותנים לך 30 יום שהמוצר יגיע אליהם ככה שדואר רשום רגיל לא הייתי סומך עליו. וגם יש לסיגייט כמה עמודים של איך אתה צריך לארוז את המוצר כדי שיסכימו לקבל אותו. בין השאר כתוב שהם לא מסכימים לקבל את הכונן עטוף בנייר פצפצים והוא גם חייב להיות עטוף בנייר נוגד ESD, למזלי היה לי איזה סוג של foam כלשהו שהכ. מסך שלי ישב בו בקופסה כשקניתי אותו בזמנו ואת העטיפה מכונן אחר ש"השאלתי" מהעבודה (קיבלתי אישור, לא לדאוג :)), אחרת הייתי צריך גם למצוא מאיפה לקנות את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב לשמוע שהסתדר לך לממש את האחריות מול היצרן (חבל שזה הגיע למצב כזה שאתה צריך לממש מול היצרן).

גם לי בעבר יצא לשלוח לסיגייט חיצוני וההתכתבות מולם הייתה קלה ומהירה והם אפילו אישרו לי בלי שום בעיה לפתוח את המעטפת של הכונן כדי להוציא את הקשיח ולראות אם ניתן לשחזר ישירות ממנו .

כל מה שהייתי צריך לעשות זה להדביק מספר RMA על הקופסה, למסור ל-UPS בנתב"ג ואחרי שבוע כמו אצלך הגיע שליח עד הבית עם חדש וכל זה ללא שום עלות מצידי (חוץ מהדלק עד נתב"ג).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

עדכון:

קיבלתי אתמול טלפון מנציג של המועצה לצרכנות. הוא עדכון אותי שהם קיבלו את העדכון שלי שקיבלתי מוצר חליפי ורצה לסגור את הפנייה.

מבחינת ksp הוא אמר שלא התקבלה עדיין כל תשובה.

הסברתי לנציג שאני מעוניין בהחזר כלשהו מ ksp על הזמן שבזבזתי ועלות המשלוח והוא השאיר את הפנייה פתוחה. בינתיים צריך לחכות לתגובת ksp

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...