עבור לתוכן

[הוחלף מסך] סימנים שחורים בתחתית מסך p2414H

Featured Replies

פורסם

כמו שאפשר לראות בתמונה המצורפת, ישנם מעין "משפכים" שחורים בתחתית המסך.

הם נראים בצורה ברורה מאוד כאשר על המסך מוקרן תוכן בהיר (לבן).

ניסיתי ללחוץ בעדינות על שולי המסך (המסגרת התחתונה) אבל אין שום שינוי בתצוגה.

מישהו נתקל בזה?

אם אני זוכר נכון, המסך עדיין באחריות. האם זה משהו שכלול במסגרת האחריות?

תודה!

פורסם

הcrop שעשית בצייר קצת מפריע לי להבחין בבעיה

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

מוזר. אף אחד לא הגיב.

אני זוכר שקראתי בפורום על ככ הרבה בעיות עם מסכים של דל.

בכל אופן- פניתי לשירות של Dell (בהתחלה פניתי ל"יעל פתרונות" שהפנו אותי ישירות ל-דל, Kirill-TMS)

זה לקח כמה ימים עד שהם אישרו שזו אכן בעיה, ואתמול כבר היה אצלי שליח בבית והחליף לי את המסך התקול במסך חדש ישר מהקופסא.

פורסם

נראה כמו לדים שרופים בתאורה האחורית

פורסם
מוזר. אף אחד לא הגיב.

אני זוכר שקראתי בפורום על ככ הרבה בעיות עם מסכים של דל.

בכל אופן- פניתי לשירות של Dell (בהתחלה פניתי ל"יעל פתרונות" שהפנו אותי ישירות ל-דל, Kirill-TMS)

זה לקח כמה ימים עד שהם אישרו שזו אכן בעיה, ואתמול כבר היה אצלי שליח בבית והחליף לי את המסך התקול במסך חדש ישר מהקופסא.

כמה זמן זה לקח?

קניתי מסך חדש לפני שבועיים, שהיה בו מן כתם באמצע המסך, ביום חמישי לאחר הקנייה (6 ימים מהקנייה) אספו אותו ובינתיים אין עם מי לדבר... כשאני מתקשר לשירות לקוחות אף אחד לא יודע מה עם זה. מדובר על פגם מהקופסה! שירות מזוויע.

פורסם

אני רואה שגם לך P2414H. למי התקשרת, ומי אסף אותו?

מוזר לי ששירות של DELL יאסוף מסך בלי שהביאו מסך אחר במקומו. לא נתקלתי בזה עד כה.

פורסם
אני רואה שגם לך P2414H. למי התקשרת, ומי אסף אותו?

מוזר לי ששירות של DELL יאסוף מסך בלי שהביאו מסך אחר במקומו. לא נתקלתי בזה עד כה.

התקשרתי לDELL, ביקשו שאשלח את הקבלה. לא חזרו אלי במשך יומיים אז התקשרתי שוב, שלחתי את כל הניירת לנציג אחר ובהמשך היום תיאמו איתי איסוף ליומיים לאחר מכן.

בא טכנאי/נציג של DELL/מעבדות יעל, הראתי לו על מה מדובר, הוא מילא טופס, נותן לי לחתום עליו ולצלם עותק, וזהו. נאדא מאז, 8 ימים והיה מדובר על מסך חדש,גם כשאני מנסה לברר איפה זה עומד אני לא מקבל תשובות ולא מוכנים להעביר אותי למנהל.

בינתיים הגשתי תלונה במועצה לצרכות.

מה שבטוח - אני לא אקנה יותר DELL ואמליץ לכל מי שאני מכיר להתרחק מהם.

פורסם

תודה על ששיתפת אותנו בסיפור. זה מטריד ומוזר. כאמור, לא נתקלתי במצב כזה שבו לא מחליפים מסך במקום.

אשמח לשמוע מbomba6, האם התהליך אצלו מול DELL היה אחר, מה שעשוי אולי להסביר את ההבדלים בשירות.

בהחלט משהו לשים לב אליו להבא.

פורסם

פרסמתי את הסיפור המלא בפורום צרכנות, אולי יציל גם אחרים.

פורסם
  • מחבר

התהליך אצלי היה דומה, אך שונה:

צלצלתי ל-Dell.

הנציג אמר שהוא לא נתקל בבעיה (כפי שתיארתי אותה, אולי הניסוח הבעייתי הוא שלי), וביקש שאשלח לו לאי-מייל האישי צילום של הבעיה ( + צילום חשבונית קניה + מספר סידורי של המסך).

הבטיח שעוד אותו יום יחזור אלי עם תשובה.

לאחר יומיים ללא מענה, שלחתי לו הודעה נוספת למייל הפרטי.

אמר שתוך שעתיים יתקשרו אלי (לא פירט מי ולמה), ואם לא מתקשרים לעדכן אותו.

למחרת, כשלא התקשרו, כתבתי לו שוב למייל וביקשתי לקבל את מספר הפניה שהוא פתח עבורי.

התקשרתי בעצמי שוב ל-Dell. ענה נציג ואמר שהם אישרו את החלפת המסך, ושתיכף יתקשר אלי שליח של יעל פתרונות לתאם הגעה ולספק לי מסך חדש.

ובאמת, לאחר כחצי שעה התקשר השליח, ולאחר כ-20 דקות היה אצלי בבית.

התהליך לקח 5 ימים (מיום א' ליום ה'), בעיקר בגל עומס שלי בעבודה שלא התפניתי להתקשר בשנית.

אגב- בשיחה הטלפונית הראשונה שלי הנציג אמר שברוב המקרים הם פשוט נותנים מסך חדש (אם הוא בן פחות משנה) או מסך מחודש (אם הדגם הזה כבר לא נמצא במלאי).

בכל מקרה הובהר לי שלא אשאר בלי מסך. לכן לא מובן לי מדוע לקחו לthebenjamin את המסך.

אז אולי באמת הם התמהמהו קצת בטיפול- עד שלא התקשרתי בשנית- אבל אני מאוד מרוצה מהטיפול ומהשירות, ומהעובדה ש-Dell לא מטרטרת את הלקוח ושולחת שליח עד הבית עם מוצר חדש.

בהחלט אקנה שוב Dell בעתיד.

פורסם
התהליך אצלי היה דומה, אך שונה:

צלצלתי ל-Dell.

הנציג אמר שהוא לא נתקל בבעיה (כפי שתיארתי אותה, אולי הניסוח הבעייתי הוא שלי), וביקש שאשלח לו לאי-מייל האישי צילום של הבעיה ( + צילום חשבונית קניה + מספר סידורי של המסך).

הבטיח שעוד אותו יום יחזור אלי עם תשובה.

לאחר יומיים ללא מענה, שלחתי לו הודעה נוספת למייל הפרטי.

אמר שתוך שעתיים יתקשרו אלי (לא פירט מי ולמה), ואם לא מתקשרים לעדכן אותו.

למחרת, כשלא התקשרו, כתבתי לו שוב למייל וביקשתי לקבל את מספר הפניה שהוא פתח עבורי.

התקשרתי בעצמי שוב ל-Dell. ענה נציג ואמר שהם אישרו את החלפת המסך, ושתיכף יתקשר אלי שליח של יעל פתרונות לתאם הגעה ולספק לי מסך חדש.

ובאמת, לאחר כחצי שעה התקשר השליח, ולאחר כ-20 דקות היה אצלי בבית.

התהליך לקח 5 ימים (מיום א' ליום ה'), בעיקר בגל עומס שלי בעבודה שלא התפניתי להתקשר בשנית.

אגב- בשיחה הטלפונית הראשונה שלי הנציג אמר שברוב המקרים הם פשוט נותנים מסך חדש (אם הוא בן פחות משנה) או מסך מחודש (אם הדגם הזה כבר לא נמצא במלאי).

בכל מקרה הובהר לי שלא אשאר בלי מסך. לכן לא מובן לי מדוע לקחו לthebenjamin את המסך.

אז אולי באמת הם התמהמהו קצת בטיפול- עד שלא התקשרתי בשנית- אבל אני מאוד מרוצה מהטיפול ומהשירות, ומהעובדה ש-Dell לא מטרטרת את הלקוח ושולחת שליח עד הבית עם מוצר חדש.

בהחלט אקנה שוב Dell בעתיד.

במקרה שלי הנציג לא הצליח לזהות את התקלה בתמונה(להגנתו יאמר שבאמת קשה עד בלתי אפשרי) אז היה צריך לאמת את התקלה במעבדה. הבחור שאסף ממני את המסך ראה את הבעיה, לא ברור לי למה ברגע שהוא זיהה את התקלה לא היה אפשר להחליף לי את המסך.

בכל מקרה אני אהיה לפחות 10 ימים בלי מסך וזה גם בהנחה (שלנוכח הניסיון הקצר והמר שהיה לי עם השירות לקוחות שלהם, תהיה הזויה) שיגיע אלי מסך ביום ראשון.

פורסם
  • מחבר

תראה, זה לא נשמע חסר היגיון לחלוטין.

אני מניח שהבחור שבא לאסוף את המסך הוא השליח, ועל אף שהוא ראה את התקלה, לא הוא זה שיכול לאשר החלפה.

כן, ההיעלמות שלהם היא באמת מוזרה.

תתקשר אליהם. כל יום. תדאג לקבל תשובה מסודרת איפה נמצא המסך ומה השלבים הבאים בטיפול.

תוכל גם להתקשר ליעל פתרונות עם מספר הפניה, אולי זה נפל שם בין הכסאות.

בהצלחה.

פורסם
תראה, זה לא נשמע חסר היגיון לחלוטין.

אני מניח שהבחור שבא לאסוף את המסך הוא השליח, ועל אף שהוא ראה את התקלה, לא הוא זה שיכול לאשר החלפה.

זה נכון, אבל בד"כ הם לא מוציאים שליח, אלא אם כבר אישרו את ההחלפה. או שקובעים מראש שהשליח הוא גם טכנאי מוסמך שיכול לאשר החלפה. אולי אפשר לטעון שיש דברים שאפשר לבדוק / לאמת רק בתנאי מעבדה, אבל זה פשוט מאוד מפתיע, לאור זה שאני יודע מנסיון, שהם בד"כ מאשרים החלפה על כל שטות רק על סמך דרישת הלקוח, בלי לבדוק שום דבר.
תוכל גם להתקשר ליעל פתרונות עם מספר הפניה, אולי זה נפל שם בין הכסאות.
די בטוח שזה מה שקרה, אך זה עדיין משאיר טעם רע.
פורסם

המשך לסיפור.

התקשרתי בבוקר וכמובן שאמרו שיחזרו אליי, לא חזרו.

התקשרתי אחרי מספר שעות וביקשתי שיעבירו אותי למנהל, אמרו שאי אפשר, הודעתי שאני נשאר על הקו עד שמעבירים אותי - ניתקו לי בפנים.

אחרי שיחה עם המעבדה מסתבר שהמסך שנלקח ב5/3 הגיע אליהם רק ב12/3 - שבוע אחרי, והם גם לא יודעים מה התקלה אז הם רק היום בבוקר ביקשו מהמוקד שיפרט להם מה הבעיה, ונכון לסוף היום הזה המוקד עדיין לא ענה להם.

פורסם

הסיפור שלך נשמע לי הזוי עד לא הגיוני^.

גם בעבודה שלי אנחנו עובדים המון עם השירות של דל והשירות כ"כ טוב ומהיר, נותנים מסך חדש במהירות ובלי גמגומים.

גם לחבר שלי היה מקרה והחליפו לו את המסך תוך רגע.

בכל מקרה לי יש מסך שלהם ואני מרוצה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים