פורסם 2015 בפברואר 2710 שנים הבנתי שלאחרונה התגלה שיש בעית ירידה בביצועים של GTX970, כאשר הוא מתחיל לנצל את חצי הג'יגה האחרון שלו. האם בעיה כזאת קיימת גם ב960?
פורסם 2015 בפברואר 2710 שנים לא, יש בו רק 2GB זיכרון.הבעיה הזאת נוצרה כתוצאה של השבתה חלקית של יחידות עיבוד שהיו קשורות לזיכרון הנוסף, פה יש חפיפה בין הזיכרון הזמין לחלק הפעיל של הליבה.
פורסם 2015 בפברואר 2710 שנים מחבר הדבר הזה כל כך מוזר...הם מתכוונים לתקן את זה? זה ניתן בכלל ל"תיקון" על ידי הורדת עדכון קושחה כלשהו?
פורסם 2015 בפברואר 2710 שנים לא, זה בכוונה.ה-970 מראש עוצב ככה, ככה משתמשים בחלקים מאוד דומים ל-980 ואפשר לחסוך כסף.הם מצאו דרך להשתמש בחלק המושבת של הליבה (שמבדל בין ה-980 ל-970) באופן מסוים, שהוא לא אופטימלי, אבל זה עדיף מכלום.בכל מקרה, עד שתמלא 4GB בזיכרון של ה-970 שלך, צוואר הבקבוק יהיה הליבה, כי נפח כזה יכולות למלא רק טקסטורות ברזולוציות גבוהות במיוחד שגם ככה לא יכולות להיות שחיקות על ה-970.
פורסם 2015 בפברואר 2710 שנים מחבר האם רזולוציית 1080P בכלל תצריך אי פעם מעל 2GB זכרון? למשל, farcry4 עם 2MSAA וhigh settings
פורסם 2015 בפברואר 2810 שנים האם רזולוציית 1080P בכלל תצריך אי פעם מעל 2GB זכרון? למשל, farcry4 עם 2MSAA וhigh settingsרוב המשחקים שיצאו השנה צריכים מינימום 2gb vram להגדרות גבוהות/אולטרה ב - 1080p,למשל:Grey Goo - 2gb, Evolve - 3gb, Attila:Total War - 3gb, Dying Light - 3gb.ומשחקים משנה שעברה כמו:Watch Dogs, Far Cry 4, AC:Unity, Middle Earth: Shadow of Mordor, CoD:AW, Lords of the Fallen, Dragon Age 3, Dead Rising 3, Ryse: Son of Rome, Thief, Titanfall. נערך 2015 בפברואר 2810 שנים על-ידי dennis14
פורסם 2015 בפברואר 2810 שנים האם רזולוציית 1080P בכלל תצריך אי פעם מעל 2GB זכרון? למשל, farcry4 עם 2MSAA וhigh settingsתמיד יהיה מה לעשות עם יותר זיכרון.מעבר לכך שרמת הפרטים בטקסטורות עולה, גם גודל המרחב בו המשחק מתרחש ומורכבותו נמצאים בשיפור וצמיחה מתמדת.כל הזמן יוצאים מנועים חדשים שמנסים להרחיב את הסביבה ורמת הפרטים שבה.מבחינה זו לא באמת משנה מה הרזולוציה שתוצג על המסך.למרות שהרזולוציה באופן טבעי גם היא תעלה את דרישות הכוח/זיכרון.לא רק שלא מיצינו את היכולות להציג סביבה מורכבת על רזולוציה 1080P, אנחנו רחוקים מכך שנות אור.
פורסם 2015 בפברואר 2810 שנים זכרו שישנו קשר בין דרישת נפח זכרון ודרישת כח עיבוד. זה תפקידה של Nvidia לתכנן יחס הגיוני בין נפח הזכרון לשאר נתוני הכרטיס, ואני מאמין שהם יודעים את העבודה -עם דגש על מקרים של שיתוף פעולה עם מפתחי המשחקים. בדרך כלל כשחסר זכרון, כנראה שזה לא הדבר היחיד שחסר בשביל לקבל קצב פריימים שחיק, אם כי יש יוצאים מן הכלל. נערך 2015 בפברואר 2810 שנים על-ידי SyndromE
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.