עבור לתוכן

האם "באג" הזכרון של GTX970 קיים גם ב960?

Featured Replies

פורסם

הבנתי שלאחרונה התגלה שיש בעית ירידה בביצועים של GTX970, כאשר הוא מתחיל לנצל את חצי הג'יגה האחרון שלו. האם בעיה כזאת קיימת גם ב960?

פורסם

לא, יש בו רק 2GB זיכרון.

הבעיה הזאת נוצרה כתוצאה של השבתה חלקית של יחידות עיבוד שהיו קשורות לזיכרון הנוסף, פה יש חפיפה בין הזיכרון הזמין לחלק הפעיל של הליבה.

פורסם
  • מחבר

הדבר הזה כל כך מוזר...הם מתכוונים לתקן את זה? זה ניתן בכלל ל"תיקון" על ידי הורדת עדכון קושחה כלשהו?

פורסם

לא, זה בכוונה.

ה-970 מראש עוצב ככה, ככה משתמשים בחלקים מאוד דומים ל-980 ואפשר לחסוך כסף.

הם מצאו דרך להשתמש בחלק המושבת של הליבה (שמבדל בין ה-980 ל-970) באופן מסוים, שהוא לא אופטימלי, אבל זה עדיף מכלום.

בכל מקרה, עד שתמלא 4GB בזיכרון של ה-970 שלך, צוואר הבקבוק יהיה הליבה, כי נפח כזה יכולות למלא רק טקסטורות ברזולוציות גבוהות במיוחד שגם ככה לא יכולות להיות שחיקות על ה-970.

פורסם
  • מחבר

האם רזולוציית 1080P בכלל תצריך אי פעם מעל 2GB זכרון? למשל, farcry4 עם 2MSAA וhigh settings

פורסם

תמיד אפשר לשים איזה 30MSAA ולבזבז עוד ועוד זכרון (וכוח עיבוד). :)

פורסם
האם רזולוציית 1080P בכלל תצריך אי פעם מעל 2GB זכרון? למשל, farcry4 עם 2MSAA וhigh settings

רוב המשחקים שיצאו השנה צריכים מינימום 2gb vram להגדרות גבוהות/אולטרה ב - 1080p,למשל:

Grey Goo - 2gb, Evolve - 3gb, Attila:Total War - 3gb, Dying Light - 3gb.

ומשחקים משנה שעברה כמו:

Watch Dogs, Far Cry 4, AC:Unity, Middle Earth: Shadow of Mordor, CoD:AW, Lords of the Fallen,

Dragon Age 3, Dead Rising 3, Ryse: Son of Rome, Thief, Titanfall.

נערך על-ידי dennis14

פורסם
האם רזולוציית 1080P בכלל תצריך אי פעם מעל 2GB זכרון? למשל, farcry4 עם 2MSAA וhigh settings

תמיד יהיה מה לעשות עם יותר זיכרון.

מעבר לכך שרמת הפרטים בטקסטורות עולה, גם גודל המרחב בו המשחק מתרחש ומורכבותו נמצאים בשיפור וצמיחה מתמדת.

כל הזמן יוצאים מנועים חדשים שמנסים להרחיב את הסביבה ורמת הפרטים שבה.

מבחינה זו לא באמת משנה מה הרזולוציה שתוצג על המסך.

למרות שהרזולוציה באופן טבעי גם היא תעלה את דרישות הכוח/זיכרון.

לא רק שלא מיצינו את היכולות להציג סביבה מורכבת על רזולוציה 1080P, אנחנו רחוקים מכך שנות אור.

פורסם

זכרו שישנו קשר בין דרישת נפח זכרון ודרישת כח עיבוד. זה תפקידה של Nvidia לתכנן יחס הגיוני בין נפח הזכרון לשאר נתוני הכרטיס, ואני מאמין שהם יודעים את העבודה -

עם דגש על מקרים של שיתוף פעולה עם מפתחי המשחקים. בדרך כלל כשחסר זכרון, כנראה שזה לא הדבר היחיד שחסר בשביל לקבל קצב פריימים שחיק, אם כי יש יוצאים מן הכלל.

נערך על-ידי SyndromE

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים