פורסם 2015 בפברואר 210 שנים בעזרת הדגמה חדשה שבאה אלינו ממעצב הגרפי דיריאו בנואיט בעזרת המנוע הגרפי \"UE4\" של חברת Epic, אנחנו מקבלים הצצה מוקדמת לעתיד של משחקי מחשב עם גרפיקה לא מהעולם הזה לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a6%d7%a4%d7%95-%d7%9e%d7%a0%d7%95%d7%a2-%d7%94-unreal-engine-4-%d7%9e%d7%98%d7%a9%d7%98%d7%a9-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%a7%d7%95-%d7%91%d7%99%d7%9f-%d7%94%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%90%d7%95%d7%aa-%d7%9c/
פורסם 2015 בפברואר 210 שנים מרשים ביותר! זה לא חף מגליצ'ים פה ושם. נגיד במראות והתקיעות האלה בקטנה. אבל זה נראה ממש טוב בכל מקרה!ואני כבר רוצה לראות את התוצר הסופי שישמש למשחקים חחמעניין כמה כוח עיבוד המנוע מצריך. אם כ.מסך מודרני בינוני יכול להסתדר איתו. נערך 2015 בפברואר 210 שנים על-ידי Epidem
פורסם 2015 בפברואר 210 שנים זה לא מרשים בכלל. סתם טרול.כל הקושי בלרנדר גרפיקה זה הצל. כל הצל פה הוא סטטי, כלומר אפשר לאפות אותו לתוך הטקסטורה.שום דבר פה לא זז חוץ מהמצלמה.בקיצור עבוד עליכם בעיניים.
פורסם 2015 בפברואר 210 שנים באמת הנקודת חולשה בכל העסק פה זה הסטטיות של העניין ברגע שהכל קפוא אפשר להכין מראש כל מיני דברים ברמה גבוהה תוסיף לזה קצת פיזיקה ואלמנט של תנועה והאתגר לשמור על הריאליזם יהיה קשה יותר כל משחק כמעט שאתה מרים אובייקט הוא נשאר סטטי ומתנהג לא טבעי שיוציאו טכנולוגיה שתתן לך לתפוס שם איזה מגבת ובצורה טבעית להזיז אותה על פני עצמים לזרוק אותה בחדר ושהיא תתנהג טבעי אגב הרמת גרפיקה בדמו היו משחקים עם רמה די קרובה למשל מקס פיין 3 אני זוכר היו סביבות מפורטות ודי פוטוראלסטיות
פורסם 2015 בפברואר 210 שנים זה היה מרשים הרבה יותר אם המצלמה לא היתה זזה כאילו מישהו משתמש בעכבר+מקלדת.
פורסם 2015 בפברואר 210 שנים זה היה מרשים הרבה יותר אם המצלמה לא היתה זזה כאילו מישהו משתמש בעכבר+מקלדת.בדיוק על זה חשבתי.זה נראה כמו גרסא מודרנית של דום בבוורלי הילס.....לא יודע מה אתכם אבל הלסת שלי לא נפלה.לא המצלמה מלאת הלאגים, לא הצללים, לא הגליצ'ים פה ושם (כמו שאמרו עם המראות)... בקיצור בתור סרטו שאמור להיות הדגמה טכנולוגית, התוצאה רחוקה מלהרשים.שיוציאו טכנולוגיה שתתן לך לתפוס שם איזה מגבת ובצורה טבעית להזיז אותה על פני עצמים לזרוק אותה בחדר ושהיא תתנהג טבעי זה לא מה שהPHYSICS של נווידיה אמור לעשות?יש הרבה משחקים די וותיקים שעושים שימוש די "ראליסטי" בפיזיקה.ראליסטי במרכאות כי זה אמנם מתנהג בצורה אמיתית אבל אפשר לגרום לזה לעשות דברים לא הכי הגיוניים עם קצת התחכמות (בכל זאת זה עדיין מחשב אז זה מובן)
פורסם 2015 בפברואר 210 שנים תקראו את תגובה 5.לדעתי זה סירטון שני (?) _ (היה את הראשון לפני כמה חודשים בודדים).אז החבר מתגובה 5 צודק בהחלט!\אני ראיתי את הכוורות בסירטון הראשון ואמרתי וואוו ענק!והשיפור שרואים כאן.... סוף 2016 יגיעו הדברים הטובים במחיר שווה לכל כיס.. רק סבלנותץ.
פורסם 2015 בפברואר 210 שנים תקראו את תגובה 5.לדעתי זה סירטון שני (?) _ (היה את הראשון לפני כמה חודשים בודדים).אז החבר מתגובה 5 צודק בהחלט!\אני ראיתי את הכוורות בסירטון הראשון ואמרתי וואוו ענק!והשיפור שרואים כאן.... סוף 2016 יגיעו הדברים הטובים במחיר שווה לכל כיס.. רק סבלנותץ.את כל הזמן אומרת "תגובה מספר X"...לא תמיד מספר התגובה בפורום תואם למספר התגובה בכתבה...תצייני שם או שפשוט תצטטי אותו. יותר פשוט לא?
פורסם 2015 בפברואר 210 שנים שרון אני לא טועה, אתה טועה.כנראה שאתה לא יודע להבדיל בין צל והשתקפות ועוד אפקטים אחרים בגרפיקה תלת מידמית.בעולם המציאותי צל לא יזוז לא משנה מאיזה כיוון אתה מסתכל עליו אלא אם כן האובייקט המטיל את הצל זז או מקור האור זז.מכיוון שבדמו הזה אף אובייקט לא זוז וגם מקור האור לא זז הצל אמור להשאר סטטי, וכן הייוצר של הדמו מנצל את זה ופשוט מחשב את הצל פעם אחת באוף ליין ומשתמש בתוצאה לכל הפריימים בדמו.אתה רוצה לאמר לי שלא ראית אפקטיי השתקפות טובים מזה? פשוט בגלל שהוא הראה לך כמה אפקטיי השתקפות שהם דינמים הנחת שכל הסצנה דינמית. היא לא.אבל תהנה לשחק בעוד 5 שנים במשחק שנראה יפייפה כמו זה אבל שופ אובייקט בתוכו לא זז.(לא שאלת את עצמך למה אין אף אובייקט בתוך הסצנה שזז? למשל כדור או ארגז שאתה יכול לגרור עם העכבר?)
פורסם 2015 בפברואר 210 שנים מלבד מה שנאמר כבר על חוסר התזוזה של האובייקטים:א, אני לא רואה איך זה פוטו-ריאליסטי. רואים בכל פינה שזה מרונדר מחשב.ב, גם אם זה היה פוטו ריאליסטי, אין שום דבר מיוחד בלעשות עצמים דוממים פוטו-ריאליסטיים. תסתכלו על המכוניות בכל משחק מירוצים מודרני - נראות הרבה יותר אמיתיות מזה. נראה אותם עושים בני אדם, חיות, אפילו צמחים..
פורסם 2015 בפברואר 210 שנים עדיין לא מושלם.הסימלוץ עדיין בולט בעיקר בחפצים שמונחים על משהו. האובייקטים על השולחנות צפים, וכך גם הקירות באמבטיה.
פורסם 2015 בפברואר 210 שנים מצחיקים אותי אנשים שאומרים "ככה יראה גיימינג בעוד 10 שנים".לא, ככה נראה גיימינג היום, בעזרת אדם אחד או שניים, עם מחשב בינוני+ וקצת זמן פנוי ב-UE4 החדש.
פורסם 2015 בפברואר 310 שנים כל הקושי בלרנדר גרפיקה זה הצל. כל הצל פה הוא סטטי, כלומר אפשר לאפות אותו לתוך הטקסטורה.שום דבר פה לא זז חוץ מהמצלמה.מה כל כך מיוחד בצל שזז? המשחק Contrast (שמבוסס על UE3) משתמש בצללים שזזים בכל הסצנות, אבל יש לזה הצדקה כי זה הרעיון של המשחק. אני חושב שהם פשוט לא כללו את זה כאן כי זה לא רלוונטי, לא כי UE4 לא תומך בזה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.