עבור לתוכן

צפו: מנוע ה-Unreal Engine 4 מטשטש את הקו בין המציאות לממוחשב

Featured Replies

פורסם

בעזרת הדגמה חדשה שבאה אלינו ממעצב הגרפי דיריאו בנואיט בעזרת המנוע הגרפי \"UE4\" של חברת Epic, אנחנו מקבלים הצצה מוקדמת לעתיד של משחקי מחשב עם גרפיקה לא מהעולם הזה

לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a6%d7%a4%d7%95-%d7%9e%d7%a0%d7%95%d7%a2-%d7%94-unreal-engine-4-%d7%9e%d7%98%d7%a9%d7%98%d7%a9-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%a7%d7%95-%d7%91%d7%99%d7%9f-%d7%94%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%90%d7%95%d7%aa-%d7%9c/

פורסם

מרשים ביותר! זה לא חף מגליצ'ים פה ושם. נגיד במראות והתקיעות האלה בקטנה. אבל זה נראה ממש טוב בכל מקרה!

ואני כבר רוצה לראות את התוצר הסופי שישמש למשחקים חח

מעניין כמה כוח עיבוד המנוע מצריך. אם כ.מסך מודרני בינוני יכול להסתדר איתו.

נערך על-ידי Epidem

פורסם

אני היחיד שחיכה שהמצלמה תוציא רובה ותתחיל לחורר את כל החדר? :)

פורסם

זה לא מרשים בכלל. סתם טרול.

כל הקושי בלרנדר גרפיקה זה הצל. כל הצל פה הוא סטטי, כלומר אפשר לאפות אותו לתוך הטקסטורה.

שום דבר פה לא זז חוץ מהמצלמה.

בקיצור עבוד עליכם בעיניים.

פורסם

באמת הנקודת חולשה בכל העסק פה זה הסטטיות של העניין

ברגע שהכל קפוא אפשר להכין מראש כל מיני דברים ברמה גבוהה

תוסיף לזה קצת פיזיקה ואלמנט של תנועה והאתגר לשמור על הריאליזם יהיה קשה יותר

כל משחק כמעט שאתה מרים אובייקט הוא נשאר סטטי ומתנהג לא טבעי

שיוציאו טכנולוגיה שתתן לך לתפוס שם איזה מגבת ובצורה טבעית להזיז אותה על פני עצמים לזרוק אותה בחדר ושהיא תתנהג טבעי

אגב הרמת גרפיקה בדמו היו משחקים עם רמה די קרובה

למשל מקס פיין 3 אני זוכר היו סביבות מפורטות ודי פוטוראלסטיות

פורסם

זה היה מרשים הרבה יותר אם המצלמה לא היתה זזה כאילו מישהו משתמש בעכבר+מקלדת.

פורסם
זה היה מרשים הרבה יותר אם המצלמה לא היתה זזה כאילו מישהו משתמש בעכבר+מקלדת.

בדיוק על זה חשבתי.

זה נראה כמו גרסא מודרנית של דום בבוורלי הילס.....

לא יודע מה אתכם אבל הלסת שלי לא נפלה.

לא המצלמה מלאת הלאגים, לא הצללים, לא הגליצ'ים פה ושם (כמו שאמרו עם המראות)...

בקיצור בתור סרטו שאמור להיות הדגמה טכנולוגית, התוצאה רחוקה מלהרשים.

שיוציאו טכנולוגיה שתתן לך לתפוס שם איזה מגבת ובצורה טבעית להזיז אותה על פני עצמים לזרוק אותה בחדר ושהיא תתנהג טבעי

זה לא מה שהPHYSICS של נווידיה אמור לעשות?

יש הרבה משחקים די וותיקים שעושים שימוש די "ראליסטי" בפיזיקה.

ראליסטי במרכאות כי זה אמנם מתנהג בצורה אמיתית אבל אפשר לגרום לזה לעשות דברים לא הכי הגיוניים עם קצת התחכמות (בכל זאת זה עדיין מחשב אז זה מובן)

פורסם

תקראו את תגובה 5.

לדעתי זה סירטון שני (?) _ (היה את הראשון לפני כמה חודשים בודדים).

אז החבר מתגובה 5 צודק בהחלט!\

אני ראיתי את הכוורות בסירטון הראשון ואמרתי וואוו ענק!

והשיפור שרואים כאן....

סוף 2016 יגיעו הדברים הטובים במחיר שווה לכל כיס.. רק סבלנותץ.

פורסם
תקראו את תגובה 5.

לדעתי זה סירטון שני (?) _ (היה את הראשון לפני כמה חודשים בודדים).

אז החבר מתגובה 5 צודק בהחלט!\

אני ראיתי את הכוורות בסירטון הראשון ואמרתי וואוו ענק!

והשיפור שרואים כאן....

סוף 2016 יגיעו הדברים הטובים במחיר שווה לכל כיס.. רק סבלנותץ.

את כל הזמן אומרת "תגובה מספר X"...

לא תמיד מספר התגובה בפורום תואם למספר התגובה בכתבה...

תצייני שם או שפשוט תצטטי אותו. יותר פשוט לא?

פורסם

שרון אני לא טועה, אתה טועה.

כנראה שאתה לא יודע להבדיל בין צל והשתקפות ועוד אפקטים אחרים בגרפיקה תלת מידמית.

בעולם המציאותי צל לא יזוז לא משנה מאיזה כיוון אתה מסתכל עליו אלא אם כן האובייקט המטיל את הצל זז או מקור האור זז.

מכיוון שבדמו הזה אף אובייקט לא זוז וגם מקור האור לא זז הצל אמור להשאר סטטי, וכן הייוצר של הדמו מנצל את זה ופשוט מחשב את הצל פעם אחת באוף ליין ומשתמש בתוצאה לכל הפריימים בדמו.

אתה רוצה לאמר לי שלא ראית אפקטיי השתקפות טובים מזה? פשוט בגלל שהוא הראה לך כמה אפקטיי השתקפות שהם דינמים הנחת שכל הסצנה דינמית. היא לא.

אבל תהנה לשחק בעוד 5 שנים במשחק שנראה יפייפה כמו זה אבל שופ אובייקט בתוכו לא זז.

(לא שאלת את עצמך למה אין אף אובייקט בתוך הסצנה שזז? למשל כדור או ארגז שאתה יכול לגרור עם העכבר?)

פורסם

מלבד מה שנאמר כבר על חוסר התזוזה של האובייקטים:

א, אני לא רואה איך זה פוטו-ריאליסטי. רואים בכל פינה שזה מרונדר מחשב.

ב, גם אם זה היה פוטו ריאליסטי, אין שום דבר מיוחד בלעשות עצמים דוממים פוטו-ריאליסטיים. תסתכלו על המכוניות בכל משחק מירוצים מודרני - נראות הרבה יותר אמיתיות מזה. נראה אותם עושים בני אדם, חיות, אפילו צמחים..

פורסם

עדיין לא מושלם.

הסימלוץ עדיין בולט בעיקר בחפצים שמונחים על משהו. האובייקטים על השולחנות צפים, וכך גם הקירות באמבטיה.

פורסם

יותר מעניין אותי זה

למרות שדובר כבר כמה וכמה פעמים כאן

פורסם

מצחיקים אותי אנשים שאומרים "ככה יראה גיימינג בעוד 10 שנים".

לא, ככה נראה גיימינג היום, בעזרת אדם אחד או שניים, עם מחשב בינוני+ וקצת זמן פנוי ב-UE4 החדש.

פורסם

כל הקושי בלרנדר גרפיקה זה הצל. כל הצל פה הוא סטטי, כלומר אפשר לאפות אותו לתוך הטקסטורה.

שום דבר פה לא זז חוץ מהמצלמה.

מה כל כך מיוחד בצל שזז? המשחק Contrast (שמבוסס על UE3) משתמש בצללים שזזים בכל הסצנות, אבל יש לזה הצדקה כי זה הרעיון של המשחק. אני חושב שהם פשוט לא כללו את זה כאן כי זה לא רלוונטי, לא כי UE4 לא תומך בזה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים