אל פסק UPS מיצב מתח נפילות מתח "מגן ברקים" ? - עמוד 11 - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אל פסק UPS מיצב מתח נפילות מתח "מגן ברקים" ?


cxzvcxv

Recommended Posts

  • תגובות 170
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

דיברתי איתו, לפי מה שהוא אומר bosh אישרו את הesp שיש לו השהייה 10 שניות. לי יש בבית את שלושתם, כשמנתקים את הvdp והvdps מהחשמל ומחזירים הם חוזרים אחרי הזמן השהייה שלהם הesp לא, לא נראה לי שיש לו השהייה.

מהסיבה הזו אני מחזיר את הesp כי בחיבור לטלוויזיה אני לפעמים מנתק מהחשמל וזה מעצבן לחכות 4 דקות.

אפשר להחזיר את הesp או להחליף לvdp.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשיש קצר, עדיף שישאר כבוי בהשהייה.

בכל מקרה אני מעדיף\רוצה להחליף את ה- esp שברשותי ל- VDP אם אין להם vpds .

השהייה זה כל "החוכמה" וההיתרון שבמגן שאיתו הולכים 200ש"ח, זה לא הבעיה, הפואנטה של השירות זו הבעיה.

רק שיסדרו כמו שכתבתי, בכל זאת גם לקחו עוד כסף מהמותר (לפי הקנייה והקבלה חישוב לא נכון) וגם מגנים\מוצר שגוי!

אין אז אין שלא יבלבלו ויביאו משהו אחר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פגשתי את שגיא כמובטח והוא החליף לי ל VDP . היה פה טלפון שבור. אייל מישפאר צלצל ואסף את הכרטיסים (אשראי) והעביר את הסחורה לשגיא מטלאור שעוסק בהתקנות . יש קבלות והכל אבל עדיין כמו שראיתם זה לא עבר חלק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היום שגיא לא ענה לי. רק תא קולי בטלפון.

ודבר נוסף: חבר שלי קנה לא מזמן והציעו לו (המתקין) שקע הגנה ב 200 ש"ח. אמרתי לו שיקח, בכל זאת ב10 אש"ח. בזמנו לא ידעתי על מה שלם. אבל בביקור אצלו הוצאתי את השקע והסתכלתי: VDPS של qtrade

אז אני מעריך ש 200 ש"ח זה אחרי רווח נאה ליבואן ולמתקין. אין פה מבצע שובר שוק.

עדכון: שגיע ענה.

כך בדיוק אני הכרתי את ה VDPS, מתקין של אצל חברים שלי התנה את האחריות בקנייה של המגן, כנל ב 200 ש"ח. וזה כן היה מזמן, אני חושב משהוא כמו 2009. זה היה אותו VDPS (האחד הספציפי) שפירקתי בשביל לבדוק מה יש בתוכו

דיברתי איתו, לפי מה שהוא אומר bosh אישרו את הesp שיש לו השהייה 10 שניות. לי יש בבית את שלושתם, כשמנתקים את הvdp והvdps מהחשמל ומחזירים הם חוזרים אחרי הזמן השהייה שלהם הesp לא, לא נראה לי שיש לו השהייה.

מהסיבה הזו אני מחזיר את הesp כי בחיבור לטלוויזיה אני לפעמים מנתק מהחשמל וזה מעצבן לחכות 4 דקות.

אפשר להחזיר את הesp או להחליף לvdp.

אין לו השהיה, לא לפי הנתונים שכתובים עליו/באתר של Q, ולא לפי המבנה שלו (אין בו את הרכיבים שאחראים להשהיה). ככל הנראה מישהוא מהחברה שאמרת (הכוונה היתה ל Bosch ?) פשוט נתן את ה OK מבלי לבדוק, או שהם ראו שיש 10 שניות הגנה ל VDPS ולאחר מכן איכשהוא חשבו שהוא היה ESP

אם 4 דקות הן יותר מידי בשבילך אל תיקח את ה VDP כי הוא דגם ה 4 דקות

כשיש קצר, עדיף שישאר כבוי בהשהייה.

בכל מקרה אני מעדיף\רוצה להחליף את ה- esp שברשותי ל- VDP אם אין להם vpds .

השהייה זה כל "החוכמה" וההיתרון שבמגן שאיתו הולכים 200ש"ח, זה לא הבעיה, הפואנטה של השירות זו הבעיה.

רק שיסדרו כמו שכתבתי, בכל זאת גם לקחו עוד כסף מהמותר (לפי הקנייה והקבלה חישוב לא נכון) וגם מגנים\מוצר שגוי!

אין אז אין שלא יבלבלו ויביאו משהו אחר

כשיש קצר אצלך בבית קופץ המפסק בלוח חשמל, אתה יכול פשוט לנתק את הטלויזיה לפניי שאתה מרים את המפסק ולחבר מחדש אחריי כמה דקות. המגן מיועד לנתק את המתח אם המתח מתחיל ליפול ולחזור מעצמו וכו'

למגינים האלה יש את היתרונות העיקריים הבאים בהשוואה לאחרים :

- הגנת מתח גבוה ונמוך עובדת (כמו בסרטון שקישרתם אליו בתחילת הדיון), במגינים אחרים ההגנה חלקית או לא קיימת. כלומר, המגן יתנתק וייכנס להשהיה בתגובה למתח לא תקין ולא רק בתגובה למתח שנופל לגמרי

- רכיבי הגנת הנחשולים מוגנים על ידי פיוז תרמי וכיסוי עמיד בחום

קיימים מגינים אחרים אם השהיה (כמו חלק ממגיני GPT) אבל הם נופלים ב 2 המאפיינים הנל

נכון שמגן כזה לא אמור לעלות 200 שח (אם המחירים היו נורמליים הוא היה עולה 50, ועלות הייצור שלו נמוכה פי כמה גם מזה), אבל כנראה שגם חברת Q עצמה וגם המשווקים מודעים שהוא טוב יותר מהמתחרים לכן מרשים לעצמם להעלות את המחיר ל 200

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...

יש למישהו מושג מה הקשר בין חברת טלאור לישפאר?

התקשרתי היום לישפאר ומסתבר שהם לא מכירים בחברת טלאור ולא במגיני Q-Protector.

עוד לא קבלתי קבלה על המוצר, ואחריות המוצר תלויה בקבלה.

וכבר 4 שבועות שאני רודף אחרי הבחור שהביא לי את המגן, שמספרו: 052-278-0281.

האם למישהו יש מושג למי עוד אפשר לפנות או שיכול להאיר אור על הדברים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכאורה, הוא הקפיץ לי את המוצר על הדרך כי הוא היה באיזור. ולא היו לו קבלות עליו, אז ככה סוכם.

אתה יודע, חשבתי שמדובר בחברה מסודרת ושלא אמורה להיות בעיה.

עכשיו ככל הנראה, מסתבר שלא...

כבר 4 שבועות שאני בבירורים איתו.

בהתחלה הוא מאוד התפלא שלא קבלתי הקבלה בדואר, למרות שברור לי שהוא משקר ולא באמת שלח(הוא רשם את הכתובת שלי בצורה חפיפיה, היה נראה לי כבר אז שזה הולך להתמסמס).

בקשתי שישלח לי בוואטצאפ, אח"כ שהתקשרתי הוא אמר ששלח לי בהודעה רגילה ושוב פעם מתפלא שלא קבלתי, אבל שהוא ישלח לי עוד באותו היום בוואצאפ.

כמובן שלא שלח, ומאז אני מנסה לתפוס אותו ולא מצליח. שלחתי לו הודעה, אך הוא מתעלם.

חבל לי. Q-Protector נותנים אחריות ל-3 שנים ואין סיבה שאני לא אקבל את האחריות הזו.

אני חושב על להגיש תלונה במועצה הישראלית לצרכנות/מס הכנסה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב על להגיש תלונה במועצה הישראלית לצרכנות/מס הכנסה.

טוב, לאחר כחודשים...

לכולם התבצעה הקנייה כמו שרצו? קיבלתם מגנים נכונים, החליפו לכולם?

אם הם עשו עוול בזמן התהליך, אפשר להגיש ביחד תלונה או רק כיחיד?

http://www.consumers.org.il/category/tviot

- "הבטיחו לך מזגן וקיבלת מאוורר?" (פירוש אלינו: הזמנו עם השהייה קיבלנו בלי?)

לי יש סיפור ארוך, מלא משלי לכתוב על זה, האם זה הסתדר אצל כולם?

קיבלתם את מה שרציתם, לא לקחו יותר כסף? הייתם צריכים\ עבר חלק בלי בעיה או שעדיין תקוע ולא זז ומרגישים שרימו אותנו, כאילו שאין להם אך דווקא יש להם?

למה לא נראה ממש העניין של הקנייה: נראה שהם צוחקים על הלקוחות, מסננים, אין צדק בדבר, מטעים בדרך ובתוצאה.

אפשר גם להוסיף פוגעים באנשים\מאיימים.

מוזמנים להודיע וברעיון האם מעשה נכון וצודק?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...