עבור לתוכן

DirectX 12: מבט ראשון על הביצועים, והם מרשימים

Featured Replies

פורסם

תמונות מודלפות מציעות לנו טעימה ראשונה מהשיפור הנאה בביצועים וביכולות שעתיד להביא עימו עידן ה-DirectX 12 המתקרב

לכתבה: http://hwzone.co.il/directx-12-%d7%9e%d7%91%d7%98-%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%a2%d7%9c-%d7%94%d7%91%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%95%d7%94%d7%9d-%d7%9e%d7%a8%d7%a9%d7%99%d7%9e%d7%99%d7%9d/

פורסם

מה זה "רמת תיכנות נמוכה"?

פורסם

הפיסקה האחרונה היא קצת שטויות אבל לא נורא.

בגדול זה אמור לאפשר שני דברים. פחות OVERHEAD ב CPU בטיפול וארגון הבקשות של המפתח מהAPI כדי להכין אותם לרינדור.

דבר שני, ניצול יותר יעיל של הכרטיס מסך בהזרמה של בקשות לרינדור כך שהוא לא מתעקב בגלל שהCPU לא מספיק לתת לו את הבקשות בזמן או בצורה מאורגנת.

פורסם

בקיצור תוספת לכל כרטיס מסך 10-40 fps

פורסם

^אתה חייב להפסיק עם הודעות הספאם חסרות ההגיון הללו, ברצינות.

פורסם

לפי בדיקות שמפתחים עשו הבנתי שכמות ה-DRAW CALLS האפשרית לפריים עלתה פי 10 ויותר (ובביצועים משופרים) עקב פינוי ה-CPU מהמשימה.

גן עדן למפתחים.

אפשר לבנות כל אובייקט לחלקיו ולהחזיק ספריית טקסטורות על ה-VRAM (כמה סוגי אבן, ברזל, זכוכית, בטון וכו') ולרנדר כל חלק באובייקט לפי ה"חומר" שלו.

ככה אפשר להשתמש בכמות קטנה יחסית של טקסטורות איכות ב-VRAM שיעבדו על כמות בלתי מוגבלת (תיאורטית) של אובייקטים.

זה ממש הולך לשנות את כל צורת הפיתוח.

נערך על-ידי se7en

פורסם

זה לא אמור להעלות גם את הטמפרטורה של הכרטיסים?

אם כן, אנחנו עלולים להגיע למצב שכרטיסים עם קירור גבולי יאיטו את עצמם, או אפילו יותר גרוע ימותו מהר יותר.

פורסם
זה לא אמור להעלות גם את הטמפרטורה של הכרטיסים?

אם כן, אנחנו עלולים להגיע למצב שכרטיסים עם קירור גבולי יאיטו את עצמם, או אפילו יותר גרוע ימותו מהר יותר.

למה שזה יעשה את זה?

פורסם

חשבתי אולי יעילות בתוכנה(דריוור) תוביל לעליה בניצול החומרה.

היקש הגיוני סך הכל.

פורסם

יש הבדל בין שיפור ביצועים לתוכנה קיימת דרך דרייבר משופר, שאז אתה יכול לצפות שהכרטיס יתאמץ יותר כי התוכנה מבצעת אותן פעולות בדיוק שדורשות אותו כוח מהכרטיס, ודרייבר שסוחט יותר ביצועים = יותר מאמץ, לבין שפה (או API) חדשה לחלוטין שמיועדת לכתיבת תוכנות באופן יעיל יותר, כך שאפשר להגיע נניח ב3 פעולות לאותה תוצאה שדרשה קודם 10 פעולות - ואז אתה יכול לקבל הכפלת ביצועים ללא הכפלת מאמץ.

פורסם

בקיצור התשובה לא? או שהיא עדיין לא ידוע?

פורסם

ברור שיהיה שיפור לעומת DX11 השאלה האם יהיה לעומת mantle שהראה שיפורים יפים על כל המעבדים.

פורסם

לפי איך שזה נראה עכשיו, אני מקווה שזה ישים סוף ל-MANTLE או כל טכנולוגיה אקסקלוסיבית אחרת, שהמפתחים אליה מתלוננים בדלתיים סגורות על העונש שקיבלו מהבוסים שלהם.

פורסם

יעילות=כמות עבודה/זמן

אם הגברנו את היעילות זה אומר שהכרטיס עושה יותר עבודה באותו זמן (עבודה פר קלוק)

זה לא אומר שהכרטיס עכשיו יעשה יותר קלוקים זה פשוט אומר שהוא "יספיק" יותר

זה כמו להגיד שמעבדי הקור הרבה יותר חמים מהפנטיום כי הם יעילים יותר

אבל,קיים מקרה קצה שכן יעלה את כמות העבודה שהכרטיס יעשה וזה רק עם עד עכשיו במערכת מסויימת הכרטיס מסך לא עבד ב100% כי הוא הוגבל ע"י המעבד. ברגע שהפכת את העבודה של המעבד לפחות משמעותית אז אתה "משחרר" אותו מהמשוואה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים