פורסם 2014 בדצמבר 2210 שנים תמונות מודלפות מציעות לנו טעימה ראשונה מהשיפור הנאה בביצועים וביכולות שעתיד להביא עימו עידן ה-DirectX 12 המתקרב לכתבה: http://hwzone.co.il/directx-12-%d7%9e%d7%91%d7%98-%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%a2%d7%9c-%d7%94%d7%91%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%95%d7%94%d7%9d-%d7%9e%d7%a8%d7%a9%d7%99%d7%9e%d7%99%d7%9d/
פורסם 2014 בדצמבר 2210 שנים הפיסקה האחרונה היא קצת שטויות אבל לא נורא.בגדול זה אמור לאפשר שני דברים. פחות OVERHEAD ב CPU בטיפול וארגון הבקשות של המפתח מהAPI כדי להכין אותם לרינדור.דבר שני, ניצול יותר יעיל של הכרטיס מסך בהזרמה של בקשות לרינדור כך שהוא לא מתעקב בגלל שהCPU לא מספיק לתת לו את הבקשות בזמן או בצורה מאורגנת.
פורסם 2014 בדצמבר 2310 שנים לפי בדיקות שמפתחים עשו הבנתי שכמות ה-DRAW CALLS האפשרית לפריים עלתה פי 10 ויותר (ובביצועים משופרים) עקב פינוי ה-CPU מהמשימה.גן עדן למפתחים.אפשר לבנות כל אובייקט לחלקיו ולהחזיק ספריית טקסטורות על ה-VRAM (כמה סוגי אבן, ברזל, זכוכית, בטון וכו') ולרנדר כל חלק באובייקט לפי ה"חומר" שלו.ככה אפשר להשתמש בכמות קטנה יחסית של טקסטורות איכות ב-VRAM שיעבדו על כמות בלתי מוגבלת (תיאורטית) של אובייקטים.זה ממש הולך לשנות את כל צורת הפיתוח. נערך 2014 בדצמבר 2310 שנים על-ידי se7en
פורסם 2014 בדצמבר 2310 שנים זה לא אמור להעלות גם את הטמפרטורה של הכרטיסים?אם כן, אנחנו עלולים להגיע למצב שכרטיסים עם קירור גבולי יאיטו את עצמם, או אפילו יותר גרוע ימותו מהר יותר.
פורסם 2014 בדצמבר 2310 שנים זה לא אמור להעלות גם את הטמפרטורה של הכרטיסים?אם כן, אנחנו עלולים להגיע למצב שכרטיסים עם קירור גבולי יאיטו את עצמם, או אפילו יותר גרוע ימותו מהר יותר.למה שזה יעשה את זה?
פורסם 2014 בדצמבר 2310 שנים חשבתי אולי יעילות בתוכנה(דריוור) תוביל לעליה בניצול החומרה.היקש הגיוני סך הכל.
פורסם 2014 בדצמבר 2310 שנים יש הבדל בין שיפור ביצועים לתוכנה קיימת דרך דרייבר משופר, שאז אתה יכול לצפות שהכרטיס יתאמץ יותר כי התוכנה מבצעת אותן פעולות בדיוק שדורשות אותו כוח מהכרטיס, ודרייבר שסוחט יותר ביצועים = יותר מאמץ, לבין שפה (או API) חדשה לחלוטין שמיועדת לכתיבת תוכנות באופן יעיל יותר, כך שאפשר להגיע נניח ב3 פעולות לאותה תוצאה שדרשה קודם 10 פעולות - ואז אתה יכול לקבל הכפלת ביצועים ללא הכפלת מאמץ.
פורסם 2014 בדצמבר 2310 שנים ברור שיהיה שיפור לעומת DX11 השאלה האם יהיה לעומת mantle שהראה שיפורים יפים על כל המעבדים.
פורסם 2014 בדצמבר 2310 שנים לפי איך שזה נראה עכשיו, אני מקווה שזה ישים סוף ל-MANTLE או כל טכנולוגיה אקסקלוסיבית אחרת, שהמפתחים אליה מתלוננים בדלתיים סגורות על העונש שקיבלו מהבוסים שלהם.
פורסם 2014 בדצמבר 2310 שנים יעילות=כמות עבודה/זמןאם הגברנו את היעילות זה אומר שהכרטיס עושה יותר עבודה באותו זמן (עבודה פר קלוק)זה לא אומר שהכרטיס עכשיו יעשה יותר קלוקים זה פשוט אומר שהוא "יספיק" יותרזה כמו להגיד שמעבדי הקור הרבה יותר חמים מהפנטיום כי הם יעילים יותראבל,קיים מקרה קצה שכן יעלה את כמות העבודה שהכרטיס יעשה וזה רק עם עד עכשיו במערכת מסויימת הכרטיס מסך לא עבד ב100% כי הוא הוגבל ע"י המעבד. ברגע שהפכת את העבודה של המעבד לפחות משמעותית אז אתה "משחרר" אותו מהמשוואה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.