T-boon פורסם 2014 בדצמבר 12 מחבר Share פורסם 2014 בדצמבר 12 .... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ash Binary פורסם 2014 בדצמבר 12 Share פורסם 2014 בדצמבר 12 לא רואה את התמונות (רק אתה יכול כי אתה מחובר לגוגל ?) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
T-boon פורסם 2014 בדצמבר 12 מחבר Share פורסם 2014 בדצמבר 12 כן גוגל...בזמנו היתי משתמש ב-imageshack אבל נראה שכרגע צריך לשלם על זה.אני מנסה פשוט לצרף את הקובץ ישירות מהמחשב שלי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ash Binary פורסם 2014 בדצמבר 12 Share פורסם 2014 בדצמבר 12 נראה ש 2 הנגדים הכחולים הם מחלק המתח של המשוב, וספציפית, שהגדלת R56 (הקרוב יותר לחוט) אמורה לעלות את המתח.... ניתן לנסות ממשהוא כמו הוספת 22 ohm בטור אליו ולראות מה קורהאו פשוט יותר, אבל לא בטוח שייתן תוצאה, להוסיף נגדים - נניח בתור התחלה 22 ohm - בטור לחוט הכתום עצמו. אני הייתי מוסיף בטור לנגד ב PCB ולא לחוטאל תפעיל את הספק כשהחוט מנותק או מחובר מייד דרך נגד גדול מידי כי הוא יכול להיות באמת גדול מידי. תמדוד את המתח על היציאה של מסילת ה 3.3, אתה לא רוצה שהוא יעלה מעל 4 וקצת.... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
T-boon פורסם 2014 בדצמבר 13 מחבר Share פורסם 2014 בדצמבר 13 היי, עדין לא יצא לי לבדוק איך מזהים נגדים אז בינתיים לא ניסיתי להעלות מתח ב-3.3V מה שכן, פירקתי כמה דיודות מספק כח וחיברתי 2 בטור על השנאי, שמסתבר שהוא מטען של פלאפון ישן בעל שתי מצבי טעינה, מצב הטעינה המהירה (לד אדום על המטען) נכנס לפעולה כאשר רק דיודה אחת מחוברת אבל הוולט מעט גבוה, לכן הוספתי דיודה נוספת. כאשר שתי דיודות מחוברות, אני מקבל 4V אבל הטעינה המהירה לא נכנסת לעבודה. ואת הזרם היה לי קצת קשה לפרש, 0.04A, אז צילמתי תמונה... המדידות הללו הם במצב טעינה כמובן, לקח לי קצת זמן להבין שכאשר מוסיפים דיודה על המעגל, אז המעגל צריך להיות סגור לפני שמודדים, כאשר מדדתי בלי שהסוללות נטענו אז הוולטים ברב מודד השתוללו... לפני הדיודה זה הראה 5V יציב, אבל אחרי הדיודה זה השתולל באזור ה-14V קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ash Binary פורסם 2014 בדצמבר 13 Share פורסם 2014 בדצמבר 13 כמה הסוללות מתחממות בכל התהליך ? ומה קורה אם אתה משאיר אותן אחריי שהטעינה היתה אמורה להסתיים - מבחינת זרם, מתח, ורמת התחממות הסוללות ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
T-boon פורסם 2014 בדצמבר 13 מחבר Share פורסם 2014 בדצמבר 13 הסוללות לא מתחממות בכלל ואחרי כ-3 שעות זה עלה מ-3.99V ל- 4.07Vנראה שזה קורה ממש לאט.על הסוללה כתוב standard charge 16hrs at 80 mAואני מנסה להבין איפה אני עומד מבחינת הזרם שלי,המודד מכוון על 10Aומראה 0.04, אבל אני לא מצליח להבין איך לתרגם את זה ל-mA...בנוסף אני מטעין 3 סוללות בטור, איך זה משפיע, לא שזה קריטי, לא ממש משנה לי אם הם יעמדו רק ב-200 מחזורי טעינה במקום 350 , סתם לצורך למידה.איך מחשבים את זה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ash Binary פורסם 2014 בדצמבר 13 Share פורסם 2014 בדצמבר 13 1A = 1000mA מכאן 0.04A = 40mAאין כל בעיה (או קיצור של חיי הסוללות) בכך שתטעין 3 בטור, אם אתה מטעין בזרם/מתח הנכונים ולא מביא לטעינת יתר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
T-boon פורסם 2014 בדצמבר 14 מחבר Share פורסם 2014 בדצמבר 14 40mA זה חצי ממה שתוכנן, זה אומר שתוך 32 שעות היא תתמלא, מעולה, אני פשוט הולך להשאיר את הפנס בטעינה כל הזמן...הרי הוא בשימוש כל יום לפחות פעם אחת, לכמה דקות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ash Binary פורסם 2014 בדצמבר 14 Share פורסם 2014 בדצמבר 14 תעקוב אחריי התחממות של הסוללות, אם הן מתחממות יותר מידי בסוף הטעינה עליך לסדר כך שהיא תיפסק אוטומטית או להקטין את הזרם יותר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
T-boon פורסם 2014 בדצמבר 16 מחבר Share פורסם 2014 בדצמבר 16 הסוללות נטענות לאט אבל בטוח. לא מתחממות גם לאחר יממה, תענוג. עובד מעולה.! תודה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.