פורסם 2014 בדצמבר 810 שנים דרישות המערכת לאחד ממשחקי הזומבים המצופים ביותר היום, Dying Light, נחשפות, וגוררות לא מעט תלונות מהגיימרים לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%93%d7%a8%d7%99%d7%a9%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%a2%d7%a8%d7%9b%d7%aa-%d7%9e%d7%98%d7%95%d7%a8%d7%a4%d7%95%d7%aa-%d7%a0%d7%97%d7%a9%d7%a4%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-dying-light/
פורסם 2014 בדצמבר 810 שנים שום דבר לא מטורף כמו דרישות המערכת ל-Assassin's creed Unity:)כמה שמדובר באנטי, לפחות זה דוחף את שלושת המוסקטרים (אנוידיה, AMD ואינטל). נערך 2014 בדצמבר 810 שנים על-ידי djelectric
פורסם 2014 בדצמבר 810 שנים הכותרת צריכה להיות "דרישות מערכת הזויות". עד כמה המפתחות יכולות לזלזל בצרכנים?
פורסם 2014 בדצמבר 810 שנים דרישות המערכת הן הזויות בהחלט. יש מקום לפתוח ז'אנר משחקים לעשירון העליון. כמו תמיד, במקום להשקיע באופטימיזציה של הקוד, מפתחים מהר כדי למכור מהר ויוצרים קודים לא יעילים ובזבזני משאבים בלתי נלאים.
פורסם 2014 בדצמבר 810 שנים האמת לא שמעתי על המשחק בכללעריכה" הסתכלתי כמה סרטונים עליו לפי איך שזה נראה זה שילוב של DEAD ISLAND + MIRRORS EDGE נערך 2014 בדצמבר 810 שנים על-ידי 3emi
פורסם 2014 בדצמבר 810 שנים ...לפחות זה דוחף את שלושת המוסקטרים (אנוידיה, AMD ואינטל).לא נראה לי שלשלושת המוסקיטרים חסרה מוטיבציה לדחף ולשפר את המעבדים.דרישות מערכת מומלצות הדורשות את טכנולוגית העילית הקיימת היא פשוט בלתי נסבלת.נראה לי שאם החומרה הייתה חלשה יותר, זה היה מחייב את המפתחיםלהשקיע ולא במעט באופטימיזציה של קוד ושל ניצול ושחרור משאבים בקודים - רק כדי למכור משחקים...
פורסם 2014 בדצמבר 810 שנים ייתכנו הבדלים גדולים מאוד בין דרישות המשחק, לאיכות הגרפיקה המתקבלת.יש כל מיני שיטות לרנדר גרפיקה.למשל ב RAGE הייתה שיטה יחודית שלא היתה כל כך מוצלחת אבל היתה מאוד חסכונית במשאבים עד כמה שזכור לי.16 GB זיכרון זה באמת לא כל כך הגיוני.הריי יש הרבה משחקים שהנכסים שלהם שוקלים יותר מכמה גיגות של זיכרון אבל אז ברוב המיקרים הם פשוט עושים STREAM לנכסים מההרדסיק. הריי באף משחק לא צריך 16 GB של נכסים באותה הסצנה של המשחק.דרישות מטורפות יכולות להיות פשוט תוצאה של תיכנות והנדסה גרועים לא בהכרח איכות גרפיקה מדהימה בהכרח.לצורך העניין אף כרטיס מסך, חזק ככל שיהיה, לא יתמודד עם שיטת רנדור בזבזנית וגרועה. יש תנאים מסויימים שכרטיסי המסך צריכים בשביל שכח העיבוד שלהם יהיה יעיל ואם האלגרותמים לא עומד בדרישות אז גם 4 כרטיסי TITAN 2 ב SLI לא ייעזור לך. נערך 2014 בדצמבר 810 שנים על-ידי Sargon
פורסם 2014 בדצמבר 810 שנים אותו סיפור שהיה עם קרייסיס.והאמת שלפי התמונה המשחק הזה נראה טוב מאד.מה אתם רוצים לעצור את הקדמה?יש עוצמות חישוב הולכות וגדלות ובהתאמה מפתחי המשחקים מנצלים זאת.
פורסם 2014 בדצמבר 810 שנים להגיד שהדרישות מעידות על איכות הגרפיקה זה כמו לאמר שככל שאוטו צורך יותר דלק ככה הביצועים שלו יותר טובים. אוליי יש לו חור במיכל הדלק זה לא הופך אותו למכונית על.
פורסם 2014 בדצמבר 810 שנים לא מבין על מה המהומה אצלי במחשב יש 32GB של RAM עוד מעט זה יהיה הסטנדרט במחשבים.בלוחות DDR4 יש אופציה כבר ל 128GB של RAM ואת זה אתם מקבלים מ 4 סלוטים של 16GB כל אחד.
פורסם 2014 בדצמבר 810 שנים כל מה שאני מקבל מזה זו תחושה שמזלזלים בי. כשאתה רואה את הPS4 הגרוטאה הזאת עם APU נכה של AMD מריצה את Uncharted 4 שנראה מרהיב לגמרי, אתה מתחיל לתהות מה הPC ביניים המסכן שלי שחזק מהPS4 בהרבה יכול לעשות... ואז אתה קורא חדשה כזאת.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.