עבור לתוכן

דרישות מערכת מטורפות נחשפות למשחק Dying Light

Featured Replies

פורסם

דרישות המערכת לאחד ממשחקי הזומבים המצופים ביותר היום, Dying Light, נחשפות, וגוררות לא מעט תלונות מהגיימרים

לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%93%d7%a8%d7%99%d7%a9%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%a2%d7%a8%d7%9b%d7%aa-%d7%9e%d7%98%d7%95%d7%a8%d7%a4%d7%95%d7%aa-%d7%a0%d7%97%d7%a9%d7%a4%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-dying-light/

  • תגובות 136
  • צפיות 20.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

שום דבר לא מטורף כמו דרישות המערכת ל-Assassin's creed Unity:)

כמה שמדובר באנטי, לפחות זה דוחף את שלושת המוסקטרים (אנוידיה, AMD ואינטל).

פורסם

דרישות הגיוניות עבור משחק שנראה ככה על מנת לרוץ ב-1080p ומעלה.

פורסם

הכותרת צריכה להיות "דרישות מערכת הזויות". עד כמה המפתחות יכולות לזלזל בצרכנים?

פורסם

דרישות המערכת הן הזויות בהחלט. יש מקום לפתוח ז'אנר משחקים לעשירון העליון. כמו תמיד, במקום להשקיע באופטימיזציה של הקוד, מפתחים מהר כדי למכור מהר ויוצרים קודים לא יעילים ובזבזני משאבים בלתי נלאים.

פורסם

האמת לא שמעתי על המשחק בכלל

עריכה" הסתכלתי כמה סרטונים עליו

לפי איך שזה נראה זה שילוב של DEAD ISLAND + MIRRORS EDGE

פורסם
...לפחות זה דוחף את שלושת המוסקטרים (אנוידיה, AMD ואינטל).

לא נראה לי שלשלושת המוסקיטרים חסרה מוטיבציה לדחף ולשפר את המעבדים.

דרישות מערכת מומלצות הדורשות את טכנולוגית העילית הקיימת היא פשוט בלתי נסבלת.

נראה לי שאם החומרה הייתה חלשה יותר, זה היה מחייב את המפתחים

להשקיע ולא במעט באופטימיזציה של קוד ושל ניצול ושחרור משאבים בקודים - רק כדי למכור משחקים...

פורסם

ייתכנו הבדלים גדולים מאוד בין דרישות המשחק, לאיכות הגרפיקה המתקבלת.

יש כל מיני שיטות לרנדר גרפיקה.

למשל ב RAGE הייתה שיטה יחודית שלא היתה כל כך מוצלחת אבל היתה מאוד חסכונית במשאבים עד כמה שזכור לי.

16 GB זיכרון זה באמת לא כל כך הגיוני.

הריי יש הרבה משחקים שהנכסים שלהם שוקלים יותר מכמה גיגות של זיכרון אבל אז ברוב המיקרים הם פשוט עושים STREAM לנכסים מההרדסיק. הריי באף משחק לא צריך 16 GB של נכסים באותה הסצנה של המשחק.

דרישות מטורפות יכולות להיות פשוט תוצאה של תיכנות והנדסה גרועים לא בהכרח איכות גרפיקה מדהימה בהכרח.

לצורך העניין אף כרטיס מסך, חזק ככל שיהיה, לא יתמודד עם שיטת רנדור בזבזנית וגרועה. יש תנאים מסויימים שכרטיסי המסך צריכים בשביל שכח העיבוד שלהם יהיה יעיל ואם האלגרותמים לא עומד בדרישות אז גם 4 כרטיסי TITAN 2 ב SLI לא ייעזור לך.

פורסם

אותו סיפור שהיה עם קרייסיס.

והאמת שלפי התמונה המשחק הזה נראה טוב מאד.

מה אתם רוצים לעצור את הקדמה?

יש עוצמות חישוב הולכות וגדלות ובהתאמה מפתחי המשחקים מנצלים זאת.

פורסם

יש די והותר משחקים ברמה הזו בלי דרישות הזויות כאלו.

פורסם

להגיד שהדרישות מעידות על איכות הגרפיקה זה כמו לאמר שככל שאוטו צורך יותר דלק ככה הביצועים שלו יותר טובים. אוליי יש לו חור במיכל הדלק זה לא הופך אותו למכונית על.

פורסם

לא מבין על מה המהומה אצלי במחשב יש 32GB של RAM עוד מעט זה יהיה הסטנדרט במחשבים.

בלוחות DDR4 יש אופציה כבר ל 128GB של RAM ואת זה אתם מקבלים מ 4 סלוטים של 16GB כל אחד.

פורסם

סליחה מ 8 סלוטים של 16 התכוונתי

פורסם

הנקודה היא שאין סיבה שזה יהיה המצב. בטח על משחקים שרצים גם על קונסולות

פורסם

כל מה שאני מקבל מזה זו תחושה שמזלזלים בי. כשאתה רואה את הPS4 הגרוטאה הזאת עם APU נכה של AMD מריצה את Uncharted 4 שנראה מרהיב לגמרי, אתה מתחיל לתהות מה הPC ביניים המסכן שלי שחזק מהPS4 בהרבה יכול לעשות... ואז אתה קורא חדשה כזאת.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים