עבור לתוכן

נתוני קו בתשתית HOT

Featured Replies

פורסם

זה מצב הנתונים לאחר יומיים(בערך) עבודה רציפה של ההוטבוקס 2

  • תגובות 37
  • צפיות 12.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
תודה רבה עזרת לי מאוד!

הרגע התקשרתי לתמיכה הטכנית ותוך שנייה ענו לי..השירות שלהם השתפר או שנדמה לי חח?

אמרתי להם שיש לי אלפי שגיאות בCONNECTIONS והעוצמות גבוהות והנציגה בדקה את זה ואמרה שהיא רואה שגם ככה אמור להגיע אליי טכנאי להחליף לי נתב אז היא תציין לו שיחליף לי גם מפצל ויבדוק את הבעיה..

אבל היא אמרה שהטכנאים בדרך כלל לא מסתכלים על מה שרשום להם אז שאני יגיד לו מה הבעיה ומה לעשות.

אז אשמח אם תגיד לי מה להגיד לטכנאי ברגע שיגיע כדי שיבין מה לעשות ומה להחליף או להוסיף..

תודה רבה שוב פעם!

השירות של הוט אכן השתפר דרמטית.

כשהטכנאי מדיע, לפני שהוא מחליף את המודם, תראה לו את דף ה-CONNECTIONS ותסביר על עשרות אלפי השגיאות והעוצמות. הוא גבר ידע מה לעשות על זה. לפני שהוא הולך תבדוק את דף ה-CONNECTIONS עם המודם החדש ותראה אם יש הבדל.

- - - תגובה אוחדה: - - -

זה בסדר (10 ימים)?

Screenshot%25202014-12-05%252014.28.00.jpg

העוצמות לא יציבות אך סה"כ התוצאות בסדר גמור.

- - - תגובה אוחדה: - - -

זה מצב הנתונים לאחר יומיים(בערך) עבודה רציפה של ההוטבוקס 2

התחלה טובה. תחזור עם תמונת מסך עוד 10 ימים.

פורסם
  • מחבר

הבעיה שאני לא יהיה בבית ואבא שלי ממש לא מבין בדברים האלה..

:(

אני אגיד לו שייכנס לCONNECTIONS ויסתכל על כמות השגיאות והעוצמות ומשמה אני כבר מקווה שהוא יבין מה לעשות ואז שאני אחזור הביתה נראה מה יהיה..

תודה רבה!

עזרתה לי ולהרבה אחרים פה המון:yelclap:

פורסם

איך נתוני הקו אצלי בבית במודם הזה?

RF Parameters

[TABLE=width: 770]

[TR]

[TD=colspan: 5]Downstream[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 10] [/TD]

[TD=width: 138]Freq/Power:[/TD]

[TD=width: 107]129.000 MHz [/TD]

[TD=width: 97]0 dBmV [/TD]

[TD=width: 408] [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 10] [/TD]

[TD]Signal to Noise Ratio: [/TD]

[TD=colspan: 2]41 dB[/TD]

[TD] [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 10] [/TD]

[TD]Modulation:[/TD]

[TD=colspan: 2]QAM256[/TD]

[TD] [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 5]


Upstream

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 10] [/TD]

[TD]Freq/Power:[/TD]

[TD]31.100 MHz [/TD]

[TD]43 dBmV[/TD]

[TD] [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 10] [/TD]

[TD]Channel Type:[/TD]

[TD=colspan: 2]Mixed (TDMA and ATDMA)[/TD]

[TD] [/TD]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 10] [/TD]

[TD]Symbol Rate:[/TD]

[TD=colspan: 2]2560 kSym/sec[/TD]

[TD] [/TD]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 10] [/TD]

[TD]Modulation:[/TD]

[TD=colspan: 2]QAM16[/TD]

[TD] [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=width: 770]

[TR]

[TD=width: 770] Status [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=width: 160]System Uptime: [/TD]

[TD] 51days 12h:26m:16s

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 160]Computers Detected:[/TD]

[TD]1[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 160]CM Status:[/TD]

[TD]Telephony-AC Power Iso OFF Reg Complete[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 160]Time and Date:[/TD]

[TD]FRI DEC 05 23:09:10 2014 [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=width: 770]

[TR]

[TD=width: 770] Interface Parameters [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=width: 769]

[TR]

[TD=width: 76]Interface Name[/TD]

[TD=width: 90]Provisioned[/TD]

[TD=width: 60]State[/TD]

[TD=width: 71]Speed[/TD]

[TD=width: 144]MAC address[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]LAN[/TD]

[TD]Enabled[/TD]

[TD]UP[/TD]

[TD]100 (Full)[/TD]

[TD]00-15-CE-98-9C-97[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]CABLE[/TD]

[TD]Enabled[/TD]

[TD]UP[/TD]

[TD]----[/TD]

[TD]00-15-CE-98-9C-98[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]USB[/TD]

[TD]Disabled[/TD]

[TD]DOWN[/TD]

[TD]12[/TD]

[TD]00-15-CE-98-9C-9A[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]MTA[/TD]

[TD]passWithWarnings[/TD]

[TD]UP[/TD]

[TD]----[/TD]

[TD]00-15-CE-98-9C-99[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

פורסם

מדי פעם אני חווה ניתוקים מאוד קצרים בין המחשב למודם הוטבוקס (וינדוס שם X אדום על החיבור רשת לכמה שניות), ובתמיכה של הוט אמרו שהכל בסדר אצלהם.

ניסיתי להחליף כבלי רשת וזה לא עזר, וכמעט כבר קניתי כרטיס רשת אבל עכשיו ראיתי את הנושא הזה

החיבור שלי הוא 200מגה וצירפתי את הנתונים מהמודם -

System Up Time 9 days 09h:09m:27s

האם לדבר עם הוט שוב ולהתעקש שהבעיה קשורה אליהם?

תודה

פורסם

אלו הנתונים שלי לאחר מעל 6 ימים...

פורסם
מדי פעם אני חווה ניתוקים מאוד קצרים בין המחשב למודם הוטבוקס (וינדוס שם X אדום על החיבור רשת לכמה שניות), ובתמיכה של הוט אמרו שהכל בסדר אצלהם.

ניסיתי להחליף כבלי רשת וזה לא עזר, וכמעט כבר קניתי כרטיס רשת אבל עכשיו ראיתי את הנושא הזה

החיבור שלי הוא 200מגה וצירפתי את הנתונים מהמודם -

System Up Time 9 days 09h:09m:27s

האם לדבר עם הוט שוב ולהתעקש שהבעיה קשורה אליהם?

תודה

HOly moly כמה שגיעות

הינה שלי אחרי יומיים ו16 שעות אחרי ניטוק של 5 דקות

15808605657_f89a2b7b49_b.jpg

פורסם

אז ברביעי בערב חזרתי לבית נטול אינטרנט. מודם לא מסתנכרן. התמיכה של הוט רצו לקבוע טכנאי לראשון, התקוממתי והסכמנו שאני אחליף את המודם בעצמי.

עשיתי את זה עכשיו ואחרי קצת בעיות חזר האינטרנט, בערך.

במקום 200 על 5 מגהביט, יש לי 60 על 5. האם להתנחם בזה שסוף סוף יש לי יחס 1:10 בין העלאה להורדה ? :P

בקיצור, יגיע טכנאי בראשון ונקווה שבזה יסתיימו הבעיות. אני לקוח של הוט אינטרנט משנות ה 90 ואני מהחסידים שלהם שאומרים שכשאין בעיות, הם הכי טובים.

מסקנה: אם יש לכם בעיות אבל הוט אומרים שהכל בסדר אצלהם, תתעקשו שיבוא טכנאי!

פורסם
אז ברביעי בערב חזרתי לבית נטול אינטרנט. מודם לא מסתנכרן. התמיכה של הוט רצו לקבוע טכנאי לראשון, התקוממתי והסכמנו שאני אחליף את המודם בעצמי. עשיתי את זה עכשיו ואחרי קצת בעיות חזר האינטרנט, בערך. במקום 200 על 5 מגהביט, יש לי 60 על 5. האם להתנחם בזה שסוף סוף יש לי יחס 1:10 בין העלאה להורדה ? :P בקיצור, יגיע טכנאי בראשון ונקווה שבזה יסתיימו הבעיות. אני לקוח של הוט אינטרנט משנות ה 90 ואני מהחסידים שלהם שאומרים שכשאין בעיות, הם הכי טובים. מסקנה: אם יש לכם בעיות אבל הוט אומרים שהכל בסדר אצלהם, תתעקשו שיבוא טכנאי!

חחחחח באיזה שעה עשיתה בדיקה ? מחקים לטכנאי עכשיו כבר לא תקבל אותו

פורסם

הותקן אצלי היום ה HOTBOX 2 עם חבילת 100. כאשר ביקשתי טלפונית שהם יספקו את גרסה חדשה זו, הם סירבו ואמרו שמיועד רק לחבילת 200. אבל השליח/טכנאי הגיע עם מכשיר חדש מגרסת 2. לכו תבינו את הוט....

בכל אופן, ההורדות נראות תקינות, אבל איך אני מגיע למסך הזה של נתוני המודם?

אני בהוט.נט וההוטבוקס מוגדר כ BRIDGE. למרות שחיברתי זמנית את המחשב ישירות למודם, לא ניתן להגיע אל 192.168.1.1 שזוהי כתובת ברירת המחדל של המודם. ככל הנראה בגלל שהמחשב מקבל כתובת ישירה לגלישה באינטרנט מהוט.נט. ניסיתי לשנות את ה IP של המחשב ל 192.168.1.3 ב CLASS C, ובכל זאת אני לא מצליח להגיע אליו.

מה הסיפור?

פורסם

^^

חחחח גם אני קיבלתי היום עם שליח את ההוטבוקס 2 ושידרגתי ל100 מגה- כששאלתי אותו זה ה-2 נכון? הוא הסתכל עליי ואמר לי שכבר חודשיים אין במלאי הוטבוקס 1 ושבשירות לקוחות מספרים סיפורים...

אגב, בשירות לקוחות התעקשתי לקבל את ה-2 וקיבלתי את אותה תשובה שאתה קיבלת (שזה רק ל200 מגה) ועדיין התעקשתי ודרשתי מהנציגה לבדוק עם האחראי שלה כי אני לא מוכן לקבל את ה-1.

ניסית להיכנס לhttp://hotbox ?

פורסם

לא נכנס. וגם לא בכתובת IP

פורסם

הנה אצלי אחרי יומיים (100 מגה HOTBOX 2 שמשמש רק כמודם)

מה אתם אומרים תקין ? יש אצלי ניתוקים קטנים ואטיות..

תודה

N6PzcPb.jpg

פורסם
הותקן אצלי היום ה HOTBOX 2 עם חבילת 100. כאשר ביקשתי טלפונית שהם יספקו את גרסה חדשה זו, הם סירבו ואמרו שמיועד רק לחבילת 200. אבל השליח/טכנאי הגיע עם מכשיר חדש מגרסת 2. לכו תבינו את הוט....

בכל אופן, ההורדות נראות תקינות, אבל איך אני מגיע למסך הזה של נתוני המודם?

אני בהוט.נט וההוטבוקס מוגדר כ BRIDGE. למרות שחיברתי זמנית את המחשב ישירות למודם, לא ניתן להגיע אל 192.168.1.1 שזוהי כתובת ברירת המחדל של המודם. ככל הנראה בגלל שהמחשב מקבל כתובת ישירה לגלישה באינטרנט מהוט.נט. ניסיתי לשנות את ה IP של המחשב ל 192.168.1.3 ב CLASS C, ובכל זאת אני לא מצליח להגיע אליו.

מה הסיפור?

תנסה 192.168.100.1

פורסם

תודה ! עובד גם דרך הראוטר הנפרד שלי.

מתאים להוט שתופיע כתובת שגויה במדריך שהם מספקים.

548a0b2fa115b.jpg

אני מבין שמוקדם להגיע למסקנות. אבל איך נתוני ה Power ו SNR ?

בכל אופן, זה עובד מעולה. אני מחובר דרך ראוטר TPLINK שיש לו חיבורי LAN ו WAN של 100Mb, ובכל זאת מגיע בכל בדיקה ל 94Mb יציב.

איך ההוטבוק 2 בתור ראוטר קווי ואיך הוא בתור ראוטר אלחוטי ? הבנתי שבדגם הישן האלחוט היה על הפנים. תיקנו את זה?

כדאי לעבור אליו מ TPLINK או אולי להעביר רק את ה LAN ובאלחוטי להמשיך להשתמש ב TPLINK ?

נערך על-ידי Roger That

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים