עבור לתוכן

נתוני קו בתשתית HOT

Featured Replies

פורסם

הצטרפתי להוט למבצע של תשתית 100MB ב100 שקל.

הספק שלי הוא HOTNET

זה מה שאני מקבל בSPEEDTEST:

3952386149.png

זה מה שאני מקבל בPINGTEST בשרת של פלסטין כי השרת הירושלמי נראה לי לא תקין..

111804980.png

וזה הנתוני קו:

LGoxKQy.png

האם יש בעיות או שהכל תקין ועובד מצוין?

תודה

  • תגובות 37
  • צפיות 12.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

הנתונים סבירים מאוד אבל טור ה-POWER מראה ערכים מעט גבוהים מדי - עדיף שהערכים שם יהיו לא יותר מ-3. כדי לדעת אם כמות השגיאות סבירה תרשום כמה זמן המודם פעיל - זה מופיע במסך ה-GENERAL.

פורסם

גם אצלי יש ערכי power כאלה (בערך), למה זה בעייתי ואיך אפשר לטפל בזה?

פורסם

הערכים הגבוהים מגדילים את כמות השגיאות על הקו. רק הטכנאים של הוט יכולים לטפל בזה והם עושים זאת על ידי חיבור מנחת RF על הקו. אם אתה מתמצא בנושא, אתה יכול לרכוש מנחת ולהרכיב אותו בעצמך.

פורסם
  • מחבר
הערכים הגבוהים מגדילים את כמות השגיאות על הקו. רק הטכנאים של הוט יכולים לטפל בזה והם עושים זאת על ידי חיבור מנחת RF על הקו. אם אתה מתמצא בנושא, אתה יכול לרכוש מנחת ולהרכיב אותו בעצמך.

קראתי באתר שלך על הנתוני קו וראיתי שאכן אני ממש על הגבול בPOWER..

מידי פעם יש לי ניתוקים מהאינטרנט אז אני מאמין שזה קשור לזה..

האם להתקשר להוט ולהגיד שיביאו לי טכנאי שיביא מנחת RF ואולי שיוסיף מפצל RF?

ועוד כמה ימים יביאו לי את הנתב HOTBOX 2 ויחליפו לי את ההוטבוקס 1 הישן..האם זה ישנה במשהו?

תודה

פורסם

בהזדמנות שמחליפים לך את הנתב, תבקש מהטכנאי שיבדוק עוצמות ואם יש צורך יוסיף מנחת.

פורסם
  • מחבר
בהזדמנות שמחליפים לך את הנתב, תבקש מהטכנאי שיבדוק עוצמות ואם יש צורך יוסיף מנחת.

זה לא טכנאי שמחליף לי..

זה שליח שמביא לי את המודם והולך..

מה אתה ממליץ להגיד להוט בתמיכה טכנית בטלפון?

אני רוצה שהם יבינו על מה אני מדבר ושיידעו שכביכול "אני מבין בתחום"..

תודה..

זה הנתוני קו שיש לי עכשיו..הנתב דלוק בדיוק 24 שעות:

OHP1yvW.png

נערך על-ידי eliyahut

פורסם

והנה שלי אחרי 6 ימים ו-7 שעות

qiDjoqr.jpg

פורסם

איך נתוני הקו שלי?

הוטבוקס 2 - מהירות 200 מגה דרך 013

פורסם

@eliyahut - המצב אצלך די על הפנים. תתקשר לתמיכה של הוט ותמסור להם שיש לך עשרות אלפי שגיאות במסך ה-CONNECTIONS ושהעוצמות אצלך גבוהות מדי. תתעקש על טכנאי.

אצל @Unavoidable Encounter - המצב בסדר.

אצל @gabrielf - אחרי 9 שעות זה קצת מוקדם להגיד. תחזור בעוד כמה ימים.

אצלי אחרי 15 ימים זה המצב - לזה צריך לשאוף.

פורסם

צריך לכתוב איזה סקריפט קטן שאוטומטתית מוציא את העמוד ומנתח / מעלה את הפרטים לאיפשהו.

פורסם
  • מחבר
@eliyahut - המצב אצלך די על הפנים. תתקשר לתמיכה של הוט ותמסור להם שיש לך עשרות אלפי שגיאות במסך ה-CONNECTIONS ושהעוצמות אצלך גבוהות מדי. תתעקש על טכנאי.

אצל @Unavoidable Encounter - המצב בסדר.

אצל @gabrielf - אחרי 9 שעות זה קצת מוקדם להגיד. תחזור בעוד כמה ימים.

אצלי אחרי 15 ימים זה המצב - לזה צריך לשאוף.

תודה רבה עזרת לי מאוד!

הרגע התקשרתי לתמיכה הטכנית ותוך שנייה ענו לי..השירות שלהם השתפר או שנדמה לי חח?

אמרתי להם שיש לי אלפי שגיאות בCONNECTIONS והעוצמות גבוהות והנציגה בדקה את זה ואמרה שהיא רואה שגם ככה אמור להגיע אליי טכנאי להחליף לי נתב אז היא תציין לו שיחליף לי גם מפצל ויבדוק את הבעיה..

אבל היא אמרה שהטכנאים בדרך כלל לא מסתכלים על מה שרשום להם אז שאני יגיד לו מה הבעיה ומה לעשות.

אז אשמח אם תגיד לי מה להגיד לטכנאי ברגע שיגיע כדי שיבין מה לעשות ומה להחליף או להוסיף..

תודה רבה שוב פעם!

פורסם

צ'יף, גם לי עשרות אלפי שגיאות (גם בגלל שלא ריסטטתי זמן רב את ההוטבוקס)

ומצד שני פינג נחמד לארץ ולחול בלי קפיצות או PACK LOSS

מהירות טובה 30/1.5

מה יעזור לי להתעקש על "תיקון" השגיאות?

פורסם

זה בסדר (10 ימים)?

Screenshot%25202014-12-05%252014.28.00.jpg

פורסם

יש מידע דומה במודומים שבזק מספקת כמו ב NETGEAR ?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים