המלצה למקלדת מכנית - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה למקלדת מכנית


צפיד

Recommended Posts

עמדתי היא שמקלדות ממברנה טובות הן טובות מספיק לכל שימוש, כאשר היתרון האמיתי היחיד של מכאניות הוא NKRO, וזה משהו שאין לו כמעט שימוש חוץ מתסריטים מאוד מסוימים בגיימינג (במקלדות ממברנה הכי טובות יש משהו כמו 6KRO).

אם היו עולות כמו הממברנה הטובות, או קצת יותר - סבבה. אבל הן עולות הרבה יותר, ולמרות זאת לא נטולות חסרונות (למשל רעש חזק יותר). וזה גורם לאנשים להוציא עוד כסף על הטבעות המטופשות האלה ולהתעסק עוד יותר עם משהו שבגדול אין סיבה להתעסק איתו.

אתה רואה דיונים של עשרות ומאות עמודים על סוויצ' כזה לעומת סוויצ' אחר, וזה אוהב לינארי וזה אוהב לא לינארי, עם פידבק, בלי פידבק וכו' וכו'. ללא ספק הגאוניות של חברת CHERRY היא ברורה - בכך שייצרה כמה סוגים של סוויצ'ים היא נותנת לאנשים הזדמנות להשוות ולחפור ולהתעסק וכך ליצור רושם שבאמת מדובר במשהו מאוד חשוב, כאשר בפועל 90% מזה היא סתם ברברת מיותרת ול90% מהמשתמשים המוצר בכלל מיותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"עוד כסף על הטבעות"=כמה שקלים על גומיות לשיניים? כי זה בדיוק אותו דבר ואפשר לקנות 200 כאלה בכמה שקלים xD

הבעיה היותר גדולה היא שקשה למצוא היום מקלדות ממברנה טובות והרבה יותר קל למצוא מקלדות מכניות גרועות (RAZER BW=זבל סיני).

בקשר לסוגי הסוויצ'ים, לא מסכים איתך, ההבדל מאוד מורגש ויש סיבה למה יש כאלה שמעדיפים סוג אחד עד פני אחר. בין אם זה בגלל הכוח שצריך להפעיל או הרעש או לינארי/לא לינארי הדברים האלה כן משנים ויש להם יתרונות וחסרונות אחד ביחס לשני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

2013 אולי היו בסדר, כל מה שלפני זה זבל (פאקינג 2KRO כמו מקלדת של 20 שקל) ומה שאחרי זה אפילו יותר זבל. גם ב 2013 היו הרבה בעיות עם הפלסטיקה והמעגל המודפס. היו גם אנשים שהתלוננו על מקלדות עם חלודה אבל זה נראה כבעיה מקומית שסודרה.

בכללי ידועים באיכות חומרים לא מדהימה בחלק גדול מהמוצרים שלהם ובאורך חיים נמוך מהממוצע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שהבעיה המרכזית היא שתמיד היה קשה למצוא מקלדות ממברנה טובות, וזה בין היתר מה שגרם לתפישה שמקלדת מכאנית היא פשוט מאסט. כי אנשים משווים למקלדות לא טובות, וחלקם מעולם לא התנסו בממברנה טובה (כמו המקלדות של IBM/לנובו למשל), פשוט כי הן לא נפוצות.

לגבי הסוויצ'ים - זה לא שאני טוען שאין ביניהם הבדלים. אני יודע שיש. עם זאת, לא ברור שלא קיים / לא ניתן לעשות מנגנון אחד שמתאים ל99% מהמצבים, והשאר זה ל"פריקים" שיש להם דרישות מאוד מאוד ספציפיות. עם זאת, עצם הקיום של האפשרויות השונות פותח פתח לדיונים אינסופיים עליהם, שרובם (לדעתי) הם התעסקות בטפל.

טבעות ההשקטה זה לא רק העלות הנוספת (אני מסכים איתך שהיא זניחה), אלא גם ההתעסקות, וגם הרעיון המוזר, שאתה משלם פי שניים ומקבל מוצר שלצד היתרונות גם מביא חסרונות (שלא קיימים במוצר הנחות יותר), ופתאום צריך עוד מוצר כדי להתמודד עם החסרונות האלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיוויתי שהדיונים האלה שאחד צועק "סרקל ג'רק" והשני צועק "אי אפשר לחזור לממברנה אחרי מכאנית" לא יגיעו לפה.

עדיף שכל אחד ישתמש במה שבא לו ושאף אחד לא ינסה לגייר את האחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...