איך וכמה זמן לוקח להגיע לרמה שימושית בתכנות? - תכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך וכמה זמן לוקח להגיע לרמה שימושית בתכנות?


Ovid

Recommended Posts

אני רק בתחילת תואר המדמח וכפי שאתם יודעים הרוב זה רק מתמטיקה ודברים אחרים,אין תכנות..

איך אני יכול להעלות את הרמה שלי בתכנות ,בכמה זמן אוכל להגיע לרמה שאוכל באמת לתכנת ו"ליצור" משהו ?

יש לי ידע בC (הנדסאי + אלקט' ומחשבים בתיכון) אבל לא גדול וגם שם הרבה שכחתי..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם לשפוט על פי אחוז ניכר מבוגרי תואר למדעי המחשב, אז תואר במדעי המחשב לא מספק כלים מעשיים. אז כמו ש-se7ev מעלי אמר, אל תעשה את הטעות הסטודנטיאלית מספר אחת: השאר את התיאוריה לאקדמיה וצא ולמד עצמאית את התאכל'ס.

הכי חשוב פשוט להתחיל לעבוד. למד פייתון ותתחיל לפתח רשת ב-Django או מובייל ב-Kivy. תרחיב את הידע ב-C, זה רק עוזר, אולי תתחיל להתעניין בפרויקטי קוד פתוח.

בכל מקרה הכי חשוב פשוט לכתוב הרבה, ללמוד כמה שיותר על הכלים, השיטות, שפות חדשות וכו'. אגב, כמו שחשוב לכתוב קוד, חשוב גם לקרוא קוד, קוד טוב+רע והרבה ממנו, זו יכולת נרכשת. כפי שאתה רואה זה דורש הרבה, ואני מניח שזה מסביר את התופעה שמתוארת במשפט הראשון שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי הכי מומלץ זה להתחיל לעבוד במשרת סטודנט במהלך התואר (בשנה השנייה או השלישית), אפילו אם זה מאריך טיפה את התואר או פוגע טיפה בציונים.

את רוב מה שתלמד, תלמד במהלך העבודה, לא במהלך התואר. הבעיה היא שעם תואר ובלי נסיון יהיה לך קשה למצוא עבודה, ולכן עדיף להתחיל במשרת סטודנט, ששם לא מצפים ממך שיהיה לך נסיון אמיתי בתכנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...
  • 2 שבועות מאוחר יותר...

משרת סטודנט זה לא בהכרח פיתרון טוב. בסופו של דבר מקום העבודה רוצה להפיק ממך משהו, לא? אז הוא ילמד אותך משהוא כדי שתוכל להביא תפוקה אבל הוא לא בהכרח ינסה ללמד אותך כל הזמן.

לעשות פרוייקטים קטנים עצמאית זה דרך טובה ללמוד. כמובן שצריך גם מתישהוא לעבוד עם אנשים אחרים שילמדו אותך כי קשה ללמוד הכל עצמאית, אין לך את כל התובנות.

אז הייתי אומר לשלב מהשניים, גם פרוייקטים עצמאים וגם עבודה עם אנשים מקצוע מנוסים.

האמת שאפשר די מהר להתחיל לתכנת אפלקציה לאייפון למשל. כלי הפיתוח וסביבות הפיתוח היום הרבה יותר ידידותיות מאשר הם היו פעם. דברים שנראים לנו ברורים היום כמו השלמת קוד על ידי סביבת הפיתוח לא היו קיימים פעם.

אז הרבה למידה עצמית, ועבודה עם אנשים. בתואר לא ילמדו אותך לתכנת בוודאות.

גם ייעזור לך בלמצוא את העבודה הראשונה שלך אם יש לך "תיק עבודות" של כל מיני פרוייקטים קטנים שעשית במהלך התואר באופן עצמאי.

שיהיה בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...