AMD לא נשארת חייבת - מכינה R9 390X לתחרות ב-GTX 980 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

AMD לא נשארת חייבת - מכינה R9 390X לתחרות ב-GTX 980


djelectric

Recommended Posts

יצרנית כרטיסי המסך AMD לא נשארת חייבת לאנוידיה שעושה רעש לאחרונה, ומתכננת להשיק גם היא כרטיסי מסך חדשים

לכתבה: http://hwzone.co.il/amd-%d7%9c%d7%90-%d7%a0%d7%a9%d7%90%d7%a8%d7%aa-%d7%97%d7%99%d7%99%d7%91%d7%aa-%d7%9e%d7%9b%d7%99%d7%a0%d7%94-r9-390x-%d7%9c%d7%aa%d7%97%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%91-gtx-980/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה צריך לחכות? בחר לך כרטיס משתלם שזמין היום, קרא כתבות ודיונים מהתקופה שהוא הוכרז, ואז לך לחנות לקנות אותו מתוך שמחה על העובדה שאתה לא צריך לחכות שהוא ייצא לשוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון, אבל שבוע אחרי שקנית יוצא כרטיס חדש ואתה אוכל את עצמך, זה קרה לי גם במחשב הקודם, אני חושב שאתן לעצמי דד ליין עד אמצע אוקטובר, בכל זאת אני קונה כרטיס ב2K₪, בעוד כמה שקלים אוכל לקנות 970\390.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא קונה כרטיס לעיתים קרובות אז אם יודע שאמור לצאת ממש קרוב מעדיף לחכות ולהישאר עדכני מעט יותר, מה גם שצריכת החשמל עניינה אותי בסדרה הזו (לא בגלל חשבון חשמל :screwy:) אלא חום שנפלט..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא יודע אם הוא הולך לצאת בקרוב. אתה לא יודע באיזו הוא ישתמש ומה יהיה השיפור בביצועים (אם בכלל). אתה אפילו לא יודע בוודאות איך קוראים לו. למעשה, אתה לא יודע עליו כלום חוץ מאיך שנראה המכסה שלו (ודברים שנגזרים מכך כמו שיטת הקירור), שזה מה שהודלף לפי הכתבה.

לחכות זמן לא ידוע לכרטיס שאתה לא יודע עליו ממש שום דבר רלוונטי, נראה לי לא הגיוני. במיוחד אם אתה כבר תקוע עם כרטיס ממש חלש שאין מצב שיספק אותך לכלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון שאני לא יודע, אבל במקרה הכי גרוע אני אקנה כרטיס עם שם חדש וביצועים זהים לקודם לו (פחות בטוח לא יהיה), ומצד שני יש מצב לשיפור בפרמטר אחד או יותר ככה שההימור על חשבון עוד קצת סבלנות (שלא הכי קלה - מסכים) לדעתי שווה את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי שרוצה כרטיס ממש טוב ויכול לחכות _ (ועל הדרך לחסוך מעט), שבוע לאחר הגחתו לעולם של 980 המחירים ירדו לדור להקודם, אז במצב כזה יהיה מצויין לקחת 780TI ביד שניה ולחכות ל מרץ 2015 _ (מקסימום סוף אוגוסט.. ז"א שנה מעכשיו). אז נראה את _ (כל הריר שנשפך עכשיו בכלל לא צריך להשפך... אולי בגלל צריכת החשמל, בהנחה שזה נכון).

אבל העידן הבא של כרטיסי המסך בשילוב עם מסכים מתקדמים נראה רק ב .

ראו הוזהרתם!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...