דיון| מכשירי דגל, ולמה לא צריך אותם - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דיון| מכשירי דגל, ולמה לא צריך אותם


BenderTheOffender

Recommended Posts

בואו נדבר תאכלס, מי לעזאזל צריך מכשיר דגל?

כולם יודעים כמה ה g3 מדהים, כמה הm8 הוא הדבר הכי קרוב לapple בעולם האנדרואיד וכמה סדרת הגלקסי מתחילה לאבד את זה... אבל למה בעצם המכשירים האלה בכלל נכנסים למשוואה של המשתמש הממוצע שרוצה סמארטפון טוב

בעולם שבו קיימים מכשירים כמו הנקסוס 5 והmoto g? במחיר שהוא שליש או אף חצי מזה של מכשירי הדגל!

כשבוחנים "מדעית" אז אותו הנקסוס או המוטו g לא מצליח לספק את הסחורה, אין להם מצלמה של 20 מגה פיקסל, אין מסך qhd, המעבד הוא לא מהסדרה האחרונה שיצא באותו שבוע וחסרים פיצ'רים ממש מגניבים שקודם כל מגיעים רק למכשירי דגל.

אבל מי ביום יום משתמש בכל זה? אני התברכתי במכרים מכל הסוגים. ערסים, חנונים, שמרנים, fan boys, you name it!

ובפועל אף אחד לא משתמש במצלמה שלו בשביל יותר מלעלות תמונה לפייסבוק, אלה שרציניים יותר בצילום יש להם גם מצלמות ייעודיות. עניין הppi לא מעניין כבר אף אחד, זה לא 2011 וזה לא הקפיצה מגלקסי 2 ל3. כוח העיבוד הנוסף גם פוגע בסוללה המוגדלת וגם נאבד בין כל הbloatware.

אם פה זה היה נגמר אז עוד לגיטימי להתווכח שיש אנשים שבשבילם התוספות הקטנות האלה שוות תג מחיר כפול, אבל מה קורה כשכל המכשירים המהוללים האלה לא רק שלא מתעלים על המכשירים הפשוטים יותר אלה אף נופלים מהם?

הופתעתי כשהנקסוס 4 שלי, שעל אותו rom כבר 4 חודשים עם המון מודולים של xposed וקסטומיזציות כאלה ואחרות, זיכרון מפוצץ עד המאה מגבייט האחרונים וכמה מפוקפקות עובד הרבה יותר חלק מg3 שנקנה לפני פחות משבוע. לא מבין איך אנשים מוכנים לשלם כל כך הרבה כסף על מכשירים שעדיין מגמגמים. המכשירים האלה מתחממים בטירוף (כן g3 וm8, אני מסתכל עליכם!), יש מיליון תקלות שמתלוננים עליהם בפורומים על כל מכשיר וכמות הbloatware פשוט לא נורמאלית. בהחלט לא מוצרי פרמיום שעליהם משלמים כאלה סכומים.

אז למה כל הדיונים פה על המכשירים האלה? למה לא מכווינים את האנשים שמחפשים לקנות למשהו סביר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הקפיטליזם עושה את עבודתו נאמנה, כמו שאומרים - עבדים לצריכה,לחדש יותר, לטיפ טיפה טוב יותר..

בדיוק קניתי 5, מעל ומעבר לכל מטרה - 1600 ש"ח.

מי שקונה מכשירי דגל, במיוחד שהם ממש יצאו לשוק, במחירים הזויים של 2-3K, לא עושה בשכל..

וגם אותם ירצו להחליף אחרי שנה, אחרי שהוא כבר "ישן".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי שרוצה את המילה האחרונה יקנה מכשיר דגל (אחרי קריאת ביקורות וחוויית שימוש של אנשים ). למשל, איכות צילום קצת יותר טובה, תכונות חדשות, למשל סינון רעשים דיגטאלי בזי2. השאלה שלך מובנת אבל עולם הסלולר לא שונה מתחומים אחרים. אפשר לשאול באותה מידה, מי צריך סלולרי? מי צריך מחשב? מי צריך טלויזיה? וכו'. זה בדיוק אותו דבר. מי צריך מחשב משוכלל? אולי השאלה שלך צריכה להיות אחרת = מי צריך את הקידמה הזאת? אולי אנחנו הולכים אחורה? זו שאלה יותר טובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנשים מרוצים ממה שקנו ויש להם, ואם אדם התקמצן וקנה נקסוס / מוטו G והם מספקים את הסחורה ברור "שלא יבין" את אלו שמשלמים יותר…

אדם לא מסוגל לסבול את המחשבה שאין לו את הכי טוב, ולכן ממעיט בשל אחרים.

מה לעשות, למכשיר דגל כגון האייפון / / אקספריה Z ודומיהם (ואני משמיט בכוונה וLG) יש תחושה ואיכות שלא מקבלים משום טלפון זול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מכשיר דגל לא בהכרח אמור להיות המכשיר הכי חדש.

הרעיון הוא לקנות מכשיר מיינסטרים(לא גרסאות נדירות/מוזרות/מקומיות) שנמכר בכמויות גדולות ובשל כך יש לו תמיכה טובה יותר, בין אם ע"י היצרן או ע"י הקהילה.

זאת!!! הההההההההההההסיבה שאנשים קונים מכשירי דגל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...