עבור לתוכן

מחשב לנובו חדש- שבק אחרי 5 ימים מה הייתם עושים?

Featured Replies

פורסם
אני מבין שאתה עולה חדש....

אני מבין שאין לך שום הבנה בסיסית משפטית ובהשלכות של פרסום שווא כזה (אני ארמוז לך שהם חשופים לתביעות עצומות משני הצדדים). הם אולי לא ידועים בתור נותני השירות הטובים בעולם, אבל מכאן ועד שקרנים המרחק הוא עצום.

ובתור עולה חדש, הקניה הראשונה שביצעתי ב-ksp הייתה לפני 7-8 שנים, אולי אפילו יותר (שהם עוד היו סניף אחד בחיפה). והאמת? די מרוצה בינתיים :)

  • תגובות 36
  • צפיות 6.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

יותר מאדם אחד טוען ש-KSP רימו אותו.

מבין את החוק אבל לא סומך על אף נותן שירות בישראל.

פורסם
יותר מאדם אחד טוען ש-KSP רימו אותו.
אבל אף אחד לא טען מעולם ששיקרו בעניין כל-כך קל לבדיקה וחסר משמעות לגביהם כמו מי נותן האחריות.
פורסם
  • מחבר

הבטחתי לעדכן..... אז הנה. בשורה התחתונה יש לי מחשב חדש, כן. מאותו הסוג בדיוק, אני עדיין חושב שמדובר במחשב מעולה עם תמורה מצויינת לכסף יחסית לאופציות האחרות.

כזכור, לאחר שביום חמישי המחשב שבק החלטתי להעביר אותו בשישי ל KSP להמשך טיפול למרות שכמובן הוא באחריות ומי שאמור לטפל בזה הם לנובו וספקי השירות שלהם- CPM. החשש שלי היה שבמקום לקבל מחשב חדש יתחילו להתעסק לי עם המחשב. מסתבר שטעיתי.

הבוקר התקשרתי ללנובו, שם ענתה לי בחורה חביבה רק לפי מה שתארתי שככל הנראה ניתן להכריז על המחשב כ DOA ואני אמור לקבל זיכוי או החלפה לאותו המחשב. למרות שהציעה לי לשלוח שליח ולאסוף את המחשב העדפתי לעשות זאת בעצמי. חזרתי ל KSP אחרי שהסתבר שלא ממש קידמו את העברת המחשב ללנובו והוא עדיין נותר בסניף. היו מאוד נחמדים ויעילים שם פרט לכך.

פתחתי קריאת שירות בלנובו וקיבלתי את המייל הזה, שדי מסביר מתי אפשר להכריז על מוצר כ DOA.

"לאחר בדיקת המחשב במידה ויש תקלת חומרה המעבדה תשלח אישור DOA באימייל. המחשב התקול יתוקן במעבדה ויוחזר במשלוח לספק ביחד עם כל האביזרים. אם לא התקבלו כל האביזרים ביחד עם המחשב למעבדה, אין לנו אפשרות לשלוח את המחשב התקול בחזרה לספק.

לא נוכל לתת אישור DOA במקרים הבאים:

- התקלה בתוכנה/ מערכת הפעלה

- נגרם נזק פיזי למחשב

- המחשב אינו מחשב חדש אלא מחשב תצוגה או החזרה

- אפשר לתקן את התקלה מבלי להחליף חלקי חומרה במחשב ומבלי לפתוח את המחשב.

- אם התקלה במטען או בסוללה התיקון לא דורש את פתיחת המחשב ולכן לא נוכל לתת אישור DOA.

אם תצטרך כל עזרה בבקשה אל תהסס לפנות אלינו"

נסעתי ל CPM יחד עם המחשב, לאחר בדיקה זריזה, קיבלתי לאחר כחצי שעה את האישור, קפצתי לסניף הקרוב ואספתי מחשב חדש מהניילונים.

בזמן שחיכיתי ראיתי אותם מטפלים בפניות אחרות ובסה"כ נראו בהחלט שירותיים.

מקווה שזו היתה חוויה חד פעמית.

מסקנות. 1. בכל האמור במחשבי לנובו, יש לכם שבועיים להחלפה, לכן אם את מזהים תקלת חומרה ולו הקלה ביותר לא להסס לפנות ולפחות לפתוח קריאת שירות אצלהם.

2. CPM, נראו לי די בסדר, רק שלא נצטרך אותם שוב. 3. לא לשכוח שהרחבת אחריות ללנובו לשנתיים נוספות היא בעלות של 290 ש"ח, לא להסס ולבטח.

פורסם

תתחדש. מזל שנגמר טוב...

פורסם

רק לקח קטן לסיכום, אין דבר כזה מחשב אמין.

כל מחשב יכול להתקלקל, וכשהוא יתקלקל - זה יהיה ברגע הכי לא מתאים לך.

דאג לגיבוי שוטף של החומר.

פורסם

^^^

ובנוסף, דאג גם למחשב גיבוי, כדי שיהיה לך על מה לעבוד בזמן שהמחשב הראשי בתיקון. :)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים