עבור לתוכן

מחשב לנובו חדש- שבק אחרי 5 ימים מה הייתם עושים?

Featured Replies

פורסם

ביום שישי שעבר, רכשתי מחשב לנובו חדש שניתן להגדירו State of the Art

Yoga 2 Pro עם SSD 256 ג'יגה ומעבד i5 4210u

אתמול, תוך כדי עבודה לחלוטין לא מאומצת במחשב מסך כחול שהופיע לפתע ולאחריו המחשב לא עלה.

ה SSD נעלם פשוטו כמשמעו, לא מזוהה אפילו ב Bios.

הכי מת שאפשר, כמובן גם מערכת הגיבוי והשחזור לא פעילה ללא דיסק.

איך לדעתכם עלי לפעול? רכשתי אחריות של CPM ל 3 שנים.

האם להפעיל אותה בכלל?

ממש תודה לעוזרים.

גיל

  • תגובות 36
  • צפיות 6.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

זה מקרה קלאסי שאחריות אמורה לכסות.

פורסם

תחזיר לחנות לקבל מחשב חדש

פורסם
תחזיר לחנות לקבל מחשב חדש

אבל אך ורק מחשב חדש, שלא יחרטטו אותך ואחרי זה תבדוק באתר של לנובו שהמחשב באמת חדש!

פורסם
  • מחבר

הדבר האחרון שאני רוצה- זה להתעסק עם אחריות, שמישהו יפתח את המחשב ויתחיל להתעסק איתו. אני רופא ויש על המחשב נתונים חשובים וחשוב שיהיה אמין טוב. זו הסיבה שקניתי מה שקניתי

מחשב ששובק חיים לאחר פחות משבוע זה משהו ממש לא לעניין.

מעבר לאחריות.

העניין הוא שחוקית- הם לא חייבים לי כלום- מתסכל.

פורסם
תחזיר לחנות לקבל מחשב חדש

קשה לי להאמין שיתנו לו. למעט מספר מצומצם של חברות ודגמים אין הבדל באחריות בין DOA למחשב שהתקלקל לאחר שנה למשל.

פורסם

5-6 ימים זה עדיין במסגרת החוק.

בכל מקרה - שיפנה לחנות מיד.

פורסם

החזרת מוצר פגום עד 14 יום? או שזה לא תקף. :P

בכל מקרה הייתי פונה לחנות ורואה מה התגובה שלהם.

פורסם

אני לא חושב שאפשר אחרי שהשתמשת במוצר.

פורסם

תקף, תקף.

אני רכשתי מחשב של לנובו, אחרי 24 שעות גיליתי שהיה לו פיקסל שרוף. זה היה בחמישי בערב, ביום שישי המחשב הוחזר לחנות לטובת החזרה ליבואן (ביום ראשון על הבוקר) וביום שני הכסף היה אצלי חזרה.

בכל מקרה, מחשב בן 5-6 ימים - ככל הנראה יוחלף בחדש (אם באמת יתגלה שהתקלה היא פגם ייצור כזה או אחר). כדאי להתעקש על זה.

פורסם
החזרת מוצר פגום עד 14 יום? או שזה לא תקף.
אני לא מכיר חוק כזה.
פורסם
הדבר האחרון שאני רוצה- זה להתעסק עם אחריות, שמישהו יפתח את המחשב ויתחיל להתעסק איתו. אני רופא ויש על המחשב נתונים חשובים וחשוב שיהיה אמין טוב. זו הסיבה שקניתי מה שקניתי

מחשב ששובק חיים לאחר פחות משבוע זה משהו ממש לא לעניין.

מעבר לאחריות.

העניין הוא שחוקית- הם לא חייבים לי כלום- מתסכל.

מזת'ומרת להתעסק עם האחריות? היא קיימת כדי שיתעסקו איתה... קודם כל פנה לנותן האחריות או המקום שממנו קנית. תסביר להם שיש לך מידע חשוב על הדיסק הזה ואולי הם יציעו לך פתרון לשחזר אותו, ולהבא תגבה ואם יש צורך אף תצפין מידע שכזה. לתקן או להחליף את המחשב הם בכל מקרה חייבים.

פורסם

אין אחריות על מידע בכל מקרה. אם הדיסק הלך (וכך זה נראה), אף אחד לא יציע שחזור מידע במסגרת האחריות.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים