פורסם 2014 באוגוסט 2211 שנים הייתכן שהתחביב של דל הוא להקשות על הלקוחות? בכל אופן, יקירי, פותח הפוסט, המטרה שלך כעת הינה הסרביס טאג, ותו לא.
פורסם 2014 באוגוסט 2211 שנים זה לא בדיוק service tag כי אין service tag למסכים. זה הwork order (מספר ההזמנה). השד יודע למה הדבילים האלה עובדים לפי Work Order ולא לפי חשבונית / מספר סידורי, אבל זה המצב.
פורסם 2014 באוגוסט 2211 שנים אז ככה: אני המוכר היו לי שלושה מסכים כאלה וכולם נמכרו. לאחד היתה תקלה בשלב כלשהו, הביאו לחנות, הוחלף במקום ע"י דל (לאחר תאום הגעה, שליח של דל לקח את המסך ונתן אחד חדש במקומו) וזהו. לא שאלו שאלות, לא service tag ולא נעליים. גם לא שמרתי את הקופסא של ה27" החדש ואם יתקלקל אני רוצה לראות הנפצה מהסוג הזה בעת מתן שרות. נערך 2014 באוגוסט 2211 שנים על-ידי Xvertigo
פורסם 2014 באוגוסט 2211 שנים מחבר בקיצור, תודה על הדאגה של כולם, אבל נראה לי שאם חלילה תהיה בעיה - אף אחד מדל לא ירצה להתעסק עם טל
פורסם 2014 באוגוסט 2211 שנים אתה רוצה לראות? אתה תראה תהיה בטוח כשאתה מתקשר אליהם ה-O/N זה הדבר הראשון שהם מבקשים, אחרת הם לא ממשיכים איתך בכלל: http://hwzone.co.il/community/threads/528516-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%94-%D7%91%D7%9E%D7%A1%D7%9A-DELL-U2312HM/page2?p=4745606&viewfull=1#post4745606
פורסם 2014 באוגוסט 2211 שנים כבר החלפתי מסך אחד אני מסביר. הבאתי לחנות. דל שלחו איסוף ונתנו אחר במקומו.
פורסם 2014 באוגוסט 2211 שנים איפה קנית?קניתי מסך אחד ב-KSP, כשהגעתי לשאול אותם על העניין הם אמרו לי במילים האלו: אתה פונה ישירות ל-DELL.את המסך השני קניתי ב-TMS שאני יודע שעוזרים בקטע הזה.את המסך השלישי קניתי באייבורי וביקשתי שירשמו בחשבונית כדי שישמר אצליהם את ה-O/N.
פורסם 2014 באוגוסט 2211 שנים בנאות מחשבים ובגלל זה לא תהיה בעיה. מה שכן, הצלחתם להלחיץ אותי כי את ה27 קניתי בKSP ולא שמרתי את הקופסא... אני מקווה שיהיה לי מזל כמו עם ה2407WFP שעד היום עובד מצויין...
פורסם 2014 באוגוסט 2211 שנים KSP זו בעיה, מה שכן, היה פה דיון על מישהו שלא קנה ב-TMS וקיריל עזר לו להתנהל מול DELL ולחלץ את ה-O/N.
פורסם 2014 באוגוסט 2211 שנים כל הסיפור נשמע לי הזוי לגמרי, אני חייב להודות. אם הם מצפים מהלקוח לשמור את המספר הזה איך הם לא מכריחים טת בעלי העסקים לרשום את זה בחשבונית וליידע את הלקוח? זה לא הגיוני כלל!
פורסם 2014 באוגוסט 2211 שנים הלכתי אחורה לכמה דיונים שהיו פה:http://hwzone.co.il/community/threads/478936-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%94-%D7%A2%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2209WA-DELL-%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%9C%D7%9E%D7%9E%D7%A9-%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%90%D7%99%D7%9A#.U_cJ3Pl_uldhttp://hwzone.co.il/community/threads/521552-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%94-%D7%91%D7%9E%D7%A1%D7%9A-DELL-%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%A9-%D7%9E%D7%A1%D7%A4%D7%A8-%D7%9E%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%97#.U_cJ8fl_ulchttp://hwzone.co.il/community/threads/516264-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-dell-u2312hm-%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%A8%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%9D-%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA#.U_cKxPl_ulc נערך 2014 באוגוסט 2211 שנים על-ידי idanmal
פורסם 2014 באוגוסט 2211 שנים ישן משהו... יכול להיות שהתחלפה מעבדת השרות/יבואן?לא ביקשו ממני כלום כשהחליפו את המסך. שלחתי תמונה של הבעיה וזהו.
פורסם 2014 באוגוסט 2211 שנים הU2412M לא עדיף משמעותית מהחדשים. היתרונות שלו הם רזולוציה גבוהה יותר - 1920X1200 לעומת 1920X1080זה לא בהכרח יתרון, זה גם יכול להיות חיסרון... תלוי איך מסתכלים על זה.שניהם 24" ופשוט היחס שונה, החדש הוא 16:9 והקודם 16:10, ודווקא 16:9 הוא היחס שנחשב "סטנדרטי" ולכן עברו אליו בדגם החדש.הם לא הולכים אחורה, ובהכללה אפשר להגיד שכמעט תמיד בכל מוצר הדגם החדש יותר הוא גם הטוב יותר.. יש יוצאי דופן כמובן מידי פעם אבל למיטב הבנתי זה לא המקרה.אפשר לטעון שהרזולוציה/יחס בדגם הקודם היא דווקא חיסרון, כי אם נניח תצפה בסרטון 16:9 אז יהיה לך פסים שחורים ולא תנצל את כל ה-24", לעומת בדגם החדש שכן תראה תמונה מלאה בגודל 24". אז נכון שהוא ביקש את זה לקריאת טקסטים וכו' ובשבילו זה אולי מתאים יותר (מצד שני, הוא תמיד יכול להשתמש במצב pivot.. ואם רוצים בכלל להקצין אז אפשר להגיד "שיחזור למסכי 4:3 וזהו"..), אבל נראה לי שחשוב להדגיש ש"רזולוציה גבוהה יותר" היא לא בהכרח תמיד יתרון אלא שצריך להסתכל על התמונה הגדולה (see what I did there?).
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.