פורסם 2013 במרץ 1812 שנים קניתי מסך 2311H לפני יותר משנה בפנדה, באר שבע וכמו שכולם יודעים הם פשטו רגל.המסך התקלקל, נדלק לשניה ונכבה, אתמול עוד הצלחתי להדליק אותו אבל היה זמזום מצד שמאל למעלה והוא הבהב לפעמים.התקשרתי לDELL ואמרו לי שבלי מספר משלוח אי אפשר לעזור לי ואת המספר משלוח אני יכול לקבל רק מפנדה.המספר משלוח אגב כתוב על החבילה ומתברר שהייתי אמור לשמור אותו.יש אפשרות לתקן אותו? או לעשות משהו חוץ מלקנות מסך חדש?
פורסם 2013 במרץ 1812 שנים זה קרה לי ;D עכשיו למה סמיילי? כי הוא לא התקלקל, בדר"כ זה חיבור החשמל, ש"מרגיש" בפנים, אבל אפשר לדחוף אותו עוד הרבה פנימה (ואז הוא נתפס). אחרי שהורדתי את המסך שלי, ראיתי שאני יכול לדחוף את הכבל יותר.אני מקוה שזה אותו העניין, כי הסימפטומים זהים (נדלק וכבה, זמזומים)
פורסם 2013 במרץ 1812 שנים מחבר הלוואי שזו הייתה הבעיה.החיבורים זה הדברים הראשונים שבדקתי.הזמזום בא מלמעלה בוודאות.עכשיו אני עם מסך 19" עם אותם כבלים אז הבעיה במסך.
פורסם 2013 במרץ 1812 שנים תעשה חיפוש, היה פוסט דומה כאן על מצב זהה לשלך (לא היה מספר משלוח, מסך של דל). לא זוכר איך זה נגמר...
פורסם 2013 במרץ 1812 שנים מחבר http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=513772.0החליפו לו בסוף, כנראה צריך לצעוק עליהם, התקשרתי פעמים ואמרו לי שאין להם איך לעזור לי.מחר ננסה שוב.
פורסם 2013 במרץ 1912 שנים יש לך את החשבונית המקורית מפנדה? המספר הסידורי של המסך צריך להיות רשום שם, כמו גם תאריך הקנייה, וזה יעזור לך בקייס מול DELL. אני יודע שקשה לעבוד מולם כי הם מתעקשים לעבוד לפי מספרי משלוח ולא לפי מספרים סידוריים (שרשומים על המסך עצמו), אבל עם התעקשות - תצליח.
פורסם 2013 במרץ 1912 שנים מחבר אני לא מוצא את החשבונית, כנראה זרקתי אותה בטעות.כתוב על המסך עצמו שהוא מיוצר בדצמבר 2010, לא עברו שלוש שנים מאז שהוא יוצר אפילו.
פורסם 2013 במרץ 1912 שנים יהיה לך יותר קשה להתווכח איתם רק על סמך זה. תאריך ייצור של מסך לא קובע אחריות בפועל, כי הרי מסכים מוחלפים במהלך שלוש שנות האחריות במסכים חדשים, מן הסתם שיוצרו מאוחר יותר, והמסך החלופי לא מקבל אחריות כמו מסך חדש.צריך משהו שיוכיח שאת היחידה הספציפית הזו קנית חדשה בתאריך הזה והזה. עם זה לא מתווכחים. בלי זה אתה תלוי ברשומות שלהם שצריך להיות כתוב בהם שהמספר עם המסך הסידורי הזה נכלל במשלוח מסוים בתאריך מסוים ללקוח מסוים. סביר להניח שזה רשום איפשהו, אבל לך תשכנע אותם לעשות את העבודה בשבילך.עוד משהו שיכול אולי לעזור לך להוכיח רכישה זו חברת האשראי - אם שילמת באשראי. יכול להיות אפילו שהם יכולים לשחזר לך קבלה, אבל בספק אם יהיה שם הפירוט של החשבונית המקורית.בכל מקרה, בהצלחה.
פורסם 2013 במרץ 2112 שנים מחבר שילמתי במזומן.טוב ניסיתי, כנראה שאין באמת מה לעשות.תודה לכולם על העזרה
פורסם 2013 במרץ 2112 שנים מחבר מצאתי את הקבלה! במקום שהיא לא אמורה להיות בו. בכל מקרה התקשרתי ליבואן, הם הביאו לי מס הזמנה ודל אמורים לקבוע איתי טכנאי מהמעבדה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.