2414H - מומלץ? (או מסך 23/24" איכותי עד אלף ש"ח) - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

2414H - מומלץ? (או מסך 23/24" איכותי עד אלף ש"ח)


xtract1

Recommended Posts

אני מעוניין לקנות מסך שיתחבר למחשב הנייד (הישן יחסית שלי) דרך מתאם DVI- (במחשב יש רק HDMI) או דרך אם יהיה כזה למסך.

השימושים הם קריאה קריאה ושוב קריאה. אני סטודנט למשפטים (אומנם תכף מסיים אבל הקריאה לא תיגמר) ואני קורא וכותב המון במחשב. הגיע הזמן להיפרד ממסך ה-15.6 של הנייד (שלא יודע איך הצלחתי לשרוד איתו שלוש שנים) ולעבור למסך נורמאלי ונוח.

גם אני, כמו הרבה אנשים ראיתי את הדיונים על 2414H לעומת ה-2412M ואני בהתלבטות.

עשיתי חיפוש פה בפורום והדיון האחרון שראיתי הוא מלפני כחצי שנה ונראה לי שהוא הוכרע כי שניהם עלו אותו דבר. היום המצב קצת שונה :

2414H - עולה 870 ש"ח

2412 - עולה כ-1170 ש"ח

300 ש"ח הם הרבה כסף אומנם, אבל אם ה-2412 עדיף משמעותית, אולי שווה לי להשקיע. אשמח לחוות דעת מבוססות ממה שהתחדש פה בפורום ובכלל בפורומים בעולם במהלך החצי שנה האחרונה...

תודה

תיקון :

כנראה טעיתי. ה-2414H שעולה 870 ש"ח זה ה-E2414H שהוא עם פנאל TN לפי מה שראיתי, תקנו אותי אם אני טועה.

זה די הופך את כל העניין ללא רלוונטי, ההשוואה בינהם.

אשמח להצעות אחרות, או לדברים שפיספסתי בכל זאת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש כמה מסכים מסכים שמופיע בשם שלהם 2414H - הE2414H שהוא TN, ולכן נפסול אותו בדיון זה. בנוסף, יש P2414H וU2414H. שניהם , שניהם 1920X1080, רק שהU2414H הוא מעוצב יותר (מסגרת יותר דקה), מגיע עם יותר כניסות ורכזת USB3 לעומת USB2. הוא גם יקר יותר (יותר מהU2412M).

הU2412M לא עדיף משמעותית מהחדשים. היתרונות שלו הם רזולוציה גבוהה יותר - 1920X1200 לעומת 1920X1080 - ומיקום נוח יותר של כניסות הUSB (מתוך 4 כניסות 2 בצד לעומת כל הכניסות מאחורה / מלמטה).

את הP2414H ניתן להשיג ב930 שקלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן עשיתי קצת בלאגן.

אוקי, אז ברשותך אבדוק אם הבנתי - מבחינת ה-24" יש לנו את ה-P2414H שמתאים לי בתקציב, הוא חדש יחסית וה"חיסרון" שלו הוא רזו' נמוכה יותר (אבל עדיין FHD) ומיקום נוח של ה-USB (לא רלוונטי לי בכלל, לא מאמין שאשתמש בזה)

ה-U2412M הוא היותר וותיק בחבורה והיתרונות שלו הם כאמור ההפך מהחסרונות של ה-P - רזו' גבוהה יותר ומיקום נוח של USB.

אוכל לסכם שמאחר וזה לא רלוונטי לי, שווה לי ללכת על ה-P מאחר והוא זול יותר, הבנתי נכון/אני צודק? יש עוד משהו שחשוב לדעת מבחינתי עליו, על ה-P?

לגבי 23" - יש לי אפשרות לרכוש U2312HM ב-600 ש"ח (יד2) עם שנתיים אחריות, אשמח לחוות דעתך בעניין. מעולם לא קניתי מסך יד2 - טיפים יתקבלו בברכה. כעיקרון בעניין המסך עצמו, הוא גם עם אותה רזו' FHD ככה שכל ההבדל זה בעצם האינץ' אחד פחות הזה? יש עוד משהו שאני צריך לדעת?

* את שניהם, את ה-23" ואת ה-P 24" אאלץ לחבר עם מתאם ל-DVI נכון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, כל מסך תוכל לחבר עם מתאם HDMI לDVI.

אני לא מוצא עוד משהו להוסיף להתלבטות בין הU לP.

לגבי מסך יד שנייה, אין פה הרבה חכמות. אם אתה בודק את המסך והוא עובד, ללא נזקים פיזיים ויש לך הוכחת אחריות (חשבונית/קבלה), אין שום בעיה לקנות מסך כזה, אם המחיר מתאים לך וגם תקופת האחריות הקצרה יותר.

במסכים של - עדיף אם יש יכולת להשיג גם את מספר ההזמנה (work order) של המסך - זה מפשט משמעותית מימוש אחריות בעת הצורך. זה רשום על מדבקה על האריזה המקורית של המסך. זה לא סופר קריטי, אבל כדאי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי, אם כך ה-23" U נשמע מעניין בגדול...אנסה לראות אם יש את מספר ההזמנה.

הרוזולוציה שלו צריכה להיות בעיתית בצורה כלשהי בגלל שהוא 23?

בנוסף, ונראה לו שזה השאלה האחרונה להיום, אני זוכר בזמנו (ממש בזמנו) דיונים על כך שה-24" עדיף מה-23" לטקטס כי גודל הנק' שלו גדול /קטן יותר, משהו בסגנון. בטח התבלבלתי בעובדות אבל יש משהו בדברים הללו?

כאמור השימוש הוא אך ורק קריאה באתרי אינטרנט/וורד וכיו"ב. ואם כבר, אז שווה להשקיע בכלל בפנאל לשימוש הזה? יהיה הבדל משמעותי? כל החיים היתי עם מסכי TN פשוטים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק שים לב שההבדל ברזולוציה לא מתבטא בצפיפות פיקסלים גבוהה יותר (בשלושת המסכים גודל פיקסל בודד זהה), אם כי בכך שה U2412H גבוה יותר בכ- 5 ס"מ. אם אתה עסוק בקריאה מרובה, ההפרש הזה בגובה יכול להיות משמעותי עבורך. מבחינת השורה התחתונה לגבי שיקולייך, ה P2414H הזול בין ה 3, ה U2414 היפה שבחבורה, וה - U2412 גבוה מהשניים הקודמים ב כ 5 ס"מ, וממוקם באמצע מבחינת מחיר (ולטעמי גם הכי מכוער :) ).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה-U2412 לא ממש רלוונטי לאור מחירו הגבוה מהשניים האחרים וממגבלת התקציב שלי בכלל, לא באופן שלטמי מצדיק חריגה.

ההתלבטות כעיקרון היא בין ה-P2414H לבין ה-2312HM(יד2 בכ-600 ש"ח עם אחריות שנתיים). אני מן הסתם נוטה יותר לכיוון ה-23" מאחר וכולכם אומרים שאין הבדל גדול בשום דבר, ומבחינת גודל זה יותר ממספק אותי. מאחר וההתלבטות היא בין שניהם ולא בין ה-U2412 (הגבוה בחבורה) - מבחינת גובה שניהם אותו דבר בעצם, נכון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תתחדש,!! פרט לחשבונית, אתה תזדקק לסרביס טאג. במסכי , צירוף התווים מופיע על גבי קרטון המסך. אני רכשתי 2312 מTMS וזרקתי את הקרטון מבלי לדעת את מה שכתבתי פה. למזלי, בtms שומרים את הסרביס טאג של המוצרים של הלקוחות אצלם במחשב לעת צרה. התקשרתי ומסרו לי אותו. אני לא יודע מהיכן המוכר שממנו רכשת את המסך, רכש את המסך . מה שאתה צריך לעשות זה לדאוג לקבל את הסרביס טאג של המסך. אל תוותר. זו עצתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המוכר, שהוא איש צוות לשעבר פה בפורום, קנה את זה בחנות קטנה בקרית ביאליק (שם אני גר). אני מניח ומקווה שאולי גם הם שומרים את הסרביס טג. למרות שאני חייב לציין, שנשמע לי הזוי שאם אנשים זורקים את הקרטון (ורובם עושים את זה), זה מקשה על מימוש אחריות, הרי בישביל זה יש חשבונית לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...