גם לאסרוק מותר - חושפת לוחות X99 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

גם לאסרוק מותר - חושפת לוחות X99


djelectric

Recommended Posts

אחרי שראינו מה שיש לגיגהבייט ו- להציע בהשקה, חושפת גם אסרוק לוחות אם חדשים בתושבת האקסטרים

גם יצרנית לוחות האם אסרוק החליטה לקחת חלק בחגיגות שלפני השקת תושבת האקסטרים LGA2011-3 של . בשונה מפעמים קודמות בהן הוטל איסור פרסום כבד ודליפות נראו דרך מטושטשות בחדרי מלון ובמסיבות עיתונאים, נראה שהפעם החברות נותנות גז כבד בכל הקשור לפרסום ותצוגת מוצרים טרום-השקה.

נכון לעת זאת, ישנם לא פחות משלושה דגמים של לוחות אם חדשים מאסרוק אותם נראה בשבועות הקרובים בהשקה הנוצצת. כל אחד מיועד לקהל היעד שלו בין מחפשי הביצועים.

asrockx99ws.jpg

זה הוא ה-X99 WS של אסרוק. כפי ששמו מרמז (ר"ת Work Station) לוח האם הזה מיועד בעיקר ליוצרי התוכן, לתחנות העבודה הכבדות שעוסקות בפעילות מעבד אינטנסיבית, בשימוש אמצעי אחסון רבים ובכרטיסי הרחבה. בכל זאת, נראה שגם כאן לא פסחה אסרוק על תכונות נישה אותם מוצאים בלוחות אם שמיועדים לגיימרים. למשל, ניתן לראות כאן הטמעה של טכנולוגיית Purity Sound 2 המשתמשת בשבב קול של Realtek ומצמידה לו חיווי מתקדם להגברת איכות הקול ותאימות לאוזניות בעלות התנגדות גבוהה. בנוסף לכך, ישנם 10 יציאות SATA לאמצעי אחסון, ביוס כפול שיציל מפישול, ומערכת הספקת כח בעלת 12 שלבים. בנוסף לכל ישנם גם את שמונת ממשקי הזיכרון, לתמיכה בהשקה של עד 64 גיגה-בייט מסוג ובהמשך, כשטכנולוגיית הזיכרון תתפתח, תהיה גם תמיכה ב-128 גיגה-בייט עם 16 לכל סטיק.

asrockx99mkiller.jpg

תופעת מחשבי הגיימינג המכווצים ממשיכה להתפתח גם עם שוק האקסטרים. ה-X99M Killer של אסרוק מיועד לאלו שרוצים את כל היתרונות שבתושבת האקסטרים, על גבי לוח אם בתצורת MATX. לוח האם הזה מסדרת Killer מגיע עם בקר רשת מתקדם לניטור תעבורת , בקר קול בעל חיווי מתקדם, 10 ממשקי SATA3 ואותה מערכת הספקת כח בעלת 12 שלבים. בנוסף, בשל הגודל הקטן ישנה נוחכות של ארבעה חריצי בשונה משמונה בלוחות אם בגודל סטנדרטי. דבר זה יאפשר קיבולת של 32 גיגה-בייט בעת השקה או 64 גיגה-בייט בהמשך עם יציאתם של זיכרונות בקיבולת כפולה.

asrockx99xkiller.jpg

אלה שרוצים אקשן שחור-אדום בגודל מלא יוכלו לקבל אותו עם לוח האם X99X Killer של אסרוק. לוח האם הזה מכיל את כל התכונות שמכיל אחיו הקטן, בתוספת של ארבעה ממשקי זיכרון נוספים. בנוסף לכך, יש מרווח גדול בין ממשקי ה-PCI-Express להתקנה של שניים או שלושה כרטיסי מסך במערך. מבחינת יציאות מכיל גם לוח האם הזה 10 ממשקי SATA3, ממשק M.2 מהיר לכונני SSD ושתי יציאות USB 3.0 קדמיות למארז. גם כאן נמצא נוכחות של בקר רשת מתקדם ובקר קול בעל חיווי מתקדם לקול נקי.אין ספק שהשקת תושבת האקסטרים החדשה של אינטל הולכת להיות מעניינת עם מפלצות בתקציב גבוה. כאן ב-HWzone אנו מתכוננים להביא בפניכם כיסוי רחב של התושבת, המעבדים בה וזיכרונות ה- החדשים. שווה להשאר מעודכנים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...