HOT נקנסה ב-1.3 מיליון שקל על זמני המתנה - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

HOT נקנסה ב-1.3 מיליון שקל על זמני המתנה


nat64x

Recommended Posts

יש שם תגובה שמתארת יפה את מהות הבעיה.

הבעיה היא לא כמות הנציגים , לדעתי להוט יש מלא נציגים מפוזרים בארץ - הבעיה היא יותר במקצועיות שלהם - הנציגים לא מקצועיים - דבר שמאריך את זמן הטיפול , במקום שיחה של 3 דקות - שיחה נעשית 20 דקות - בתור אדם טכני מלא פעמים אמרתי לנציג מה הפתרון אבל הוא פשוט היה תקוע בסכמה שלו - ולאחר 40 דקות של בירורים(לא כולל גם התנתקויות פה ושם) מגיעים לאותה תוצאה שאמרתי בתחילת השיחה , תקימו מרכזי הדרכה מהקצת אנשי מקצוע שיש תנו הדרכה מקצועית - נציג שלא מתנהג כראוי הולך הביתה , ומרכזי ההדרכה שתקימו - יקדמו עובדים להיות יותר מקצועיים .

הוט החברה הגרועה בישראל מבחינת מתן שירות - אבל מאוד אטרקטיבית במחירים - וזה אולי למזלן של חברות האחרות שהיא כל כך גרועה בשירות שאפילו במחירים אטרקטיביים לא לוקחים אותם.

יש הרבה פוטנציאל שטמון ברקבון הזה שנקרא , חבל שהם מתנהלים כמו שמתנהלים .

אני צריך לזכור את כל התגיות בע"פ אז בעיה שלכם. אין לי סרגל כלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכלבים נובחים והשיירה עוברת...

לא למהר לקפוץ משמחה ששינוי כלשהו הולך לקרות שם.

מדובר כבר בקנס דיי גבוה.

מדובר בעוד 30 משכורות חודשיות של נציגים למשך שנה.

החיסכון מתחיל לעלות יקר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מדובר כבר בקנס דיי גבוה.

מדובר בעוד 30 משכורות חודשיות של נציגים למשך שנה.

החיסכון מתחיל לעלות יקר...

זה לא שהם חוסכים.

זה שהנציגים מראש מתוכנתים לבזבז את הזמן של כולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התערבות מפגרת של המדינה בשוק

אם זה היה לגבי ספקיות לדוגמה - מסכים אותך. כל אחד יכול להיות ספק ולכן יש המון כאלו. ואם אתה לא מרוצה אתה יכול לעזוב.

אבל בשוק תשתית שהם קיבלו מתנה מהמדינה, כאשר כרגע יש רק 2 מתחרים שמתנהגים כדאופול. - זהו לא שוק חופשי, והמדינה חייבת להתערב.

זה לא שהם חוסכים.

זה שהנציגים מראש מתוכנתים לבזבז את הזמן של כולם.

לא מסכים. הנציגים מתוכנתים לא להוציא כסף מהחברה (לא לתת זיכויים וכו') מה שמושך זמן. אבל מבחינת החברה כמה שהשיחה תסתיים יותר מהר - יותר טוב. זה גם אחד המדדים המרכזיים שבו הם מודדים את הנציגים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כנראה שאף פעם לא היה לך את העונג המפוקפק לדבר איתם חח

כל מה שהם עושים זה לזרוק אותך מנציג לנציג ולתת תשובות מטומטמות.

אתם יודעים מה כולם צריך לעשות? להתקשר ולהציף את מוקדי המכירות בבקשות שירות.

כששם לא יהיה מענה מיידי, אולי ירגישו את הצורך לטפל גם בלקוחות שכבר יש להם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לקוח שלהם זה 10 שנים. היה לא מעט את "העונג"

נו... מוכיח מה שאמרתי. רוב הנציגים מנסים לדאוג שזמני השיחה שלו יהיה קצרים, ולכן כאשר הוא חושב שזו הולכת להיות שיחה ארוכה/מסובכת, הוא מנסה לזרוק אחריות אל מישהו אחר.

מקרה קלאסי של "שקר סטטיסטי". חברות טובות יודעות להתמודד עם הנושא, בכך שנותנים יותר משקל למדדים אחרים. אבל בהוט.. אני בטוח שפרט לנציגים, המנהלים עצמם לא יודעים איך המוקד שלהם באמת עובד או לא רוצים לדעת.. כולם משקרים לעצמם וכולם מרוצים, חוץ מהלקוחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו... מוכיח מה שאמרתי. .

ההפך ממה שאמרת.

הבעיה היא לא הכמות, הבעיה היא היעילות.

גם אם יהיו להם עוד 100 נציגים, עדיין תמתין 40 דק' על הקו עד שיפתרו את הבעיה שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

40 דקות זה טוב. אני זוכר כשהייתה לי בעיה, ישבתי ימים על הטלפון שלהם. מה הבעיה? ראוטר לא מתאים לחבילת גלישה (אז כשעוד היו חבילות קטנות). אבל מה? עברנו על כל ספרי הדרכה וכל פעם שנציג הגיע לפרק הבא הוא אמר לי "תמתין בבקשה", ואני ממתקין כמו מפגר חמש דקות כל פעם שהוא צריך לקרוא את הפרק הבא של ההוראות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...