HOT נקנסה ב-1.3 מיליון שקל על זמני המתנה - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

HOT נקנסה ב-1.3 מיליון שקל על זמני המתנה


nat64x

Recommended Posts

5 שנים עבדתי באלביט מערכות, 5 שנים לא התחברתי לכולרות הללו למרות שיש להם הסדר עם אלביט, 5 שנים היה משעשע לראות עובדים מאיישים את קוי הטלפון של החברה בהמתנה אין סופית לנציג של , 5 שנים שמעתי תירוצים למה "הוט יותר טובים".

חרא חברה, חרא שירות, תוכניות תת רמה, שירות לקוחות גרוע, ציוד מסריח, איכות תמונה מסריחה, ממשק מעצבן ואיטי, זמני המתנה ארוכים לטכנאים ועוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברה של ערסים ואהבלות.

בסך הכל מדובר ב קנס ששווה לפחות או יותר חודש מנוי של 6500 לקוחות. זה הכל.

אני זוכר פעם שהתקשרו אלי מהוט להציע לי (עזבתי אותם מזמן כמובן)

דיברתי עם הבחורה ודי בקלות הפכתי אותה על עצמה . ניסתה כל מיני משפטי מכירה קלאסיים שעובדים על סבתות סניליות, לא הצליחה כלום פשוט צחקתי על החובבנות שלה במכירות.

התייאשה העבירה לי את המנהלת שלה, עוד שיחה, הפכתי גם אותה על עצמה, התחילה להסתבך בהסברים של עצמה.

עכשיו פה זה הפך מוזר ומפגר: המנהלת אומרת לי "טוב אני אחזיר אותך לנציגה" (יש שקט על הקו, שומעים ליחשושים) "שומע הנציגה לא רוצה לדבר איתך" (שוב שקט על הקו אף אחד לא אומר כלום). אז שאלתי אותה מה היא עוד רוצה הרי למכור היא לא הצליחה, היא עונה לי בטון תוקפני "כלום יאללה ביי".

2 פרחות הכי סתומות שדיברתי איתן איי פעם בכל שירות לקוחות בארץ, רק ב HOT.

היחידים שמתקרבים ברמת הפרחות הטיפשות במוקד שירות זה חברת פלאפון, אבל אין מה להשוות לHOT.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כתבה נוספת בנושא: http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/588/923.html?hp=16&cat=166&loc=4

עכשיו אני אגיד לכם לסוד... להוט אין נציגים. בכלל.

הוט משתמשת בחברת תקשוב כקבלן כוח אדם וכל המוקדים הטלפוניים, טכנאים וכיו"ב שבתוך מערך השירות שלהם זה עובדי קבלן דרך תקשוב.

עכשיו אתם שואלים את עצמכם האם עובדי קבלן חסרי ניסיון? כן הם חסרי ניסיון.

כשאתם מתקשרים לנציג של הוט אפילו אם הוא פרופסור ברגע שתגידו לו מה הבעיה הוא מעלה מערכת על המחשב עם רוטינה של פעולות שעליו לבצע... הוא חייב לבצע את סדר פעולות כפי שכתוב המחשב אחרת הוא יקבל על הראש. הרבה פעמים כתוב שם שטויות מוחלטות....

בעיקרון מי שעובד במאערך השירות זה אנשים רנדומליים שמקריאים לכם מהמסך של המחשב באותה מידה יכלו לתת לכם גישה לאתר עם פעולות נוספות ובמידה והן לא צלחו כפתור להזמנת טכנאי... חסכנו בזה את כל המוקד שירות.

בקשר להוט עצמה אני לקוח של המון שנים יש להם שתי בעיות עיקריות:

1. אין להם ציוד... בכלל. יש לי 6 ממירים בבית חוץ מאחד שהגיע חדש בקופסא כולם משופצים.

2. הטכנאים שלהם נוראיים... היה לי טכנאי אחד בבית שצרח כמו מפגר, אחר התפרץ לחדר שינה של אמא שלי כשהיא ישנה צהריים, אחר העיף לי דברי נוי מהשולחן לרצפה כמו זבל והשאיר אותם שם. אלה עוד הטכנאים הלא מזיקים.

יש טכנאים ממש מפגרים כאלה שחותכים כבלים עם Cutter בזמן שהם מחוברים לציוד שעובד ומחובר לחשמל, טכנאים שכדי לבטל רעש של ממיר שוברים את המאורר, טכנאים שעוזבים את הבית פתוח והולכים בלי להגיד שהם הלכו ואז אתה מוצא הומלסים בסלון שלך... מטריד.

עדיין זה בעיה כי זולים משמעותית אבל ברגע שיוצא Unlimited של חברת חשמל אני מעביר את האינטרנט ובהמשך נראה שמעתי שאורנג', סלקום ורמי לוי עושים ממירי גם כן נראה מה הם יציעו ואני מתפטר מהוט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

2 פרחות הכי סתומות שדיברתי איתן איי פעם בכל שירות לקוחות בארץ, רק ב HOT.

היחידים שמתקרבים ברמת הפרחות הטיפשות במוקד שירות זה חברת פלאפון, אבל אין מה להשוות לHOT.

אני לא סקסיסט, אבל בכל פעם שאני מקבל נציגה על הקו, במיוחד בשירות הטכני, אני מבקש לעבור לנציג אחר. חוסך לי זמן.

עדיין זה בעיה כי הוט זולים משמעותית אבל ברגע שיוצא Unlimited של חברת חשמל אני מעביר את האינטרנט ובהמשך נראה שמעתי שאורנג', סלקום ורמי לוי עושים ממירי טלוויזיה גם כן נראה מה הם יציעו ואני מתפטר מהוט.

אין צורך להמתין. פנה אלי בפרטי I'll hook you up.

Googleness

ואני שואל את עצמי, איך אחרי כל מה שתיארת (שזה לא פחות מזוועה בעיני) אתה ממשיך להיות לקוח של הוט?

גוגלנס אוהב להיות קצת תיאטרלי.

באותה מידה יכלו לתת לכם גישה לאתר עם פעולות נוספות ובמידה והן לא צלחו כפתור להזמנת טכנאי... חסכנו בזה את כל המוקד שירות.

+1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...