למה לחשוב פעמיים לפני קניית מחשב חדש מ TMS - עמוד 6 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה לחשוב פעמיים לפני קניית מחשב חדש מ TMS


Infarlock

Recommended Posts

החלפנו 5 חברות ב- 4 שנים. גם היקרות בינהם גרמו לנזקים.

ברגע שאנו שולחים משלוח הוא מבטוח. גם אם זה מוצר חדש או אחרי ביקור במעבד/החלפת מוצר במסגרת האחריות. ברגע שאנו אוספים מוצר מבית הלקוח,אין לנו שום אחריות לאריזה של מוצר.

כמובן אם מוצר היה ארוז באריזה מקורית או קרובה למקורית לא תהיה שום בעיה עם אחריות

רק אחר המקרים האחורנים נאסף מחשב עם . ברור שכרטיסים שברו בהובלה סלוטים של PCI-E. אך בגגל שמחשב היה ארוז באריזה מקורית לוח הוחלף ללקוח. הוא לא אשם שטכנאים לא בדקו את החשבונית וביקשו ממנו להוציא כרטיסים מסך ושלוח בנפרד

לא חסר מקרים - לא ספציפה הזה(פה הכל מגיע בארזיה מקורית) שכרטיס מסך ב2000+ מכיע בשקית נילון שחורה עטוף בבוקסר. או מחשב מורכב בשווי 5000+ ש"ח בקרטון ללא כל מיגון אחר.

ולגבי תלונה של פותח התרד - מחשב נבדק ולא נמצא שום תקלה,אך לבקשת הלקוח הוחלף כרטיס מסך לדגם אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 259
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני רוצה לציין שרכשתי מספר פעמים מ - TMS. פעמים רבות הכל היה חלק ובמקרים בהם היו בעיות - מעולם לא נתקלתי בחנות שעומדת ככה מאחורי המילה - אחריות.

פותח הדיון - עד כמה שהטענות שלך על קבלת מוצר פגום הינם נכונות - לדעתי אתה היית יכול להתחנן לקבל כזה יחס אילו היית רוכש בחנות מחשבים אחרת.. על מה בדיוק אתה מתלונן?

הרי אתה מקבל שירות ואחריות מלאה. אז התלונה היא על הזמן שלוקח להם לטפל לך בתקלה?

מנסיון שיש לי עם החנות אתה יכול להיות סמוך ובטוח בדבר אחד - מוצר תקין כפי שצריך אתה תקבל. 100%!. עכשיו זה רק עניין של כמה סבלנות/הבנה יש ללקוח למול כמה מהר החנות יכולה לספק את השירות.

אין לי ספק שמצבך מאד מתסכל (מנסיון - שבועות של תיקונים של מחשב למשל), אבל במקום להיות כזה עצבני וכוחני - תנסה להבין - שהאינטרס של החנות הוא שיהיה לך מוצר שעובד כפי שרכשת וזה מה שהם עושים. כל פעם שאתה מביא/שולח את אותו המחשב למעבדה שלהם - אתה חושב שהם אומרים לעצמם - "לא בא לי לתקן את זה?" הרי האינטרס שלהם זה "להעיף" אותו מהמעבדה תקין כמו שצריך פיקס והלאה למערכת הבאה.. ובטח ובטח שהם לא רוצים שיחזור אליהם עוד יומיים עם אותה תקלה.

ניחא - היה מדובר בחנות שמזלזלת בלקוחות ומחתימה על טפסי וויתור אחריות ככה שלעולם לא תוכל לבוא אליהם בטענה או חצי טענה, אבל כאן אפילו על פיפס קטן החנות מוכנה להחליף מוצר שלם לחדש (לפני חודש בערך החליפו לי שהתקלקל אחרי שנה שימוש - שאני הרכבתי בעצמי. חנות אחרת בכלל לא הייתה מסתכלת עלי - ובטח שלא מחליפה לי לחדש בידיעה שאני זה שהרכיב, וזכורה לי שיחה עם המנהל - שרמז בעדינות שהוא מודע לזה שהמערכת הורכבה אישית (נתן לי איזה ריג'קט שם.:) ).. וזה לא מנע ממנו לספק מוצר חדש ותקין במקום.

אז אני אישית לא מבין את הכוחנות הזאת והרצון ללכת ראש בראש אבל כנראה אנשים שונים זה מזה וצריך להתמודד גם במקרים כאלה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^

+1

אני עדיין לא מבין איפה TMS לא בסדר פה.

הבעיה שהוא נותן מוזרה וקשה לי להאמין שקשורה לחומרה, גם התיאור שלה לא מלא ו"דרופים" שהוא מתאר יכול להיות 1001 דברים.

לפרמט את המחשב, ניסית? (כמה טיפשי ובסיסי שזה נשמע)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא בטוח שפותח הדיון היה מתלונו על "דרופים" , אם המחשב שלו היה מגיע תקין מבחינת שאר הדברים.

ברגע שהמחשב הגיע שבור , אז הוא הוסיף לתלונה את העניין של הכרטיס מסך , שבמקרה שלו פתאום נראה חמור יותר ( המחשב ברור שנפל , אז אחד הדברים הרגישים ביותר במקרה של נפילה זה הכרטיס מסך).

דרך אגב , הפינים של המעבדים מוגנים הרבה יותר מבעבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באופן כללי, בלי קשר לחנות ולחברת משלוחים ספציפיות, ברגע שדברים עובדים על בסיס שילוחים, הזמינות, המהירות והיכולת להתגמש נפגעים אנושות.

ההמלצה הפשוטה בסיכומו של עניין, היא שמוצר שהוא בר ניוד כמו מחשב - שאתה עלול להזדקק לאחריות עליו - כמו מחשב, קונים במקום שבמידת הצורך הוא נגיש לך.

סוף מעשה במחשבה תחילה. גם אם זה היה עולה קצת יותר, זה שווה את כמות התסכול שזה היה חוסך. לפחות את הכיוון של בעיות משלוחים היית חוסך. היית משנע את המחשב של עצמך ושומר עליו מכל משמר. היית חוסך זמן בהמתנות ותיאום של משלוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

yz101

גם אם זה היה עולה קצת יותר, זה שווה את כמות התסכול שזה היה חוסך. לפחות את הכיוון של בעיות משלוחים היית חוסך. היית משנע את המחשב של עצמך ושומר עליו מכל משמר. היית חוסך זמן בהמתנות ותיאום של משלוח.

אין כלל ספק שמיקום חנות הוא פקטור ברכישה. אבל - בתור אחד שיש לו סניף מחשבים דקה הליכה מביתו - אני בוחר ליסוע בעצמי 20 דקות ברכב (דלק) ולשלם יותר על מנת לקבל את הוודאות שהחנות הזאת נותנת בגיבוי האחריות שלה.

כן - זה מסתכל.

כן - זה מעיק.

כן - זה לפעמים עולה יותר כסף. (לדעתי ב - Long run יש פה חסכון עצום)

אבל - אישית זה כדאי לי ומשתלם לי מתוך נסיון עם חנויות אחרות שבהן כשדברים לא הלכו טוב - הם פשוט לא פתרו כלום ועלו לי הרבה יותר ביוקר.

אני רק מדמיין איזה שרשור היה הולך פה אם הלקוח היה רוכש את המחשב בחנות אחרת ופתאום מגלה שהמוכר לא שם עליו וצועק עליו שהוא בכלל זה שהפיל את המחשב ושבר אותו ושאין מצב בעולם שהם עיקמו את זה, ושהוא פירק לבד את המחשב והוציא את המאוורר ולכן אין שום אחריות בעולם שהוא יכול לתת על המחשב. שמישהו פה בפורום יגיד לי שזה לא תסריט שיכול לקרות/כבר קרה בעבר עם חנויות אחרות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מתאר מצב שבו זו אופציה לנסוע. 20 דקות או שעה. כשהייתי ילד, ולא הבנתי מהחיים שלי, ההורים שלי קנו לי מחשב מותג של PACKARD BELL. מעבדת השירות הייתה בחולון, נסיעה של 25 דקות בכביש ריק ושעה במשך היום. כמו שרשמתי, הייתי ילד, מה שאומר שכל קלקול של המחשב הזה (והיו לא מעט) הצריך נסיעה לחולון, וזה אומר לתזמן את אמא שלי (שזה לא ממש בא לה בטוב) ולהתחיל להריץ לוגיסטי שלם בשביל להביא את המחשב לחולון וכעבור כמה ימים שוב לנסוע לשם כדי לאסוף אותו.

כשתמו ימיו של הפנטיום 2 הזה עברתי ללקנות את הציוד שלי בעיר שלי, או מקסימום בעיר השכנה. ככל שאתה יותר ובעל סדר יום גמיש יותר, ככה יותר חנויות נגישות לך.

לגבי חנויות אחרות, ראיתי גדולים נותנים אחריות יפה וראיתי גדולים מתחמקים בצורה עצובה וראיתי קטנים נותנים שירות יפה וקטנים נותנים שירות מזעזע. כל עוד לא קונים מחאפרים, בדרך כלל מקבלים שירות. ואם לא בצורה החלקה והנוחה ביותר, אז גם בדיוק כמו במקרה של פותח הת'רד, על ידי פניה מעלה בשרשרת הפיקוד.

אגב, מי אמר שתסריטים כאלו לא קנו גם עם החנות הספציפית למקרה הנוכחי?

כאמור, לכל חנות תמצא את מי שמכיר, אוהב וסבבה לו שם ואת מי שמוכן לשרוף את המקום ומאכל לכל עובדיו רק רע. זה מאד נסיבתי.

לעומת זאת, הסיכוי שייקח יותר זמן להביא מחשב שהתקלקל בבאר שבע לנתניה גבוה מהסיכוי שזה ייקח הרבה זמן להביא אותו לחנות בבאר שבע. ולא רק בזמן הנסיעה עצמו, אלא בזמן התכנון של הנסיעה והתזמון שלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגידו אתם שומעים את עצמכם? לקוח מקבל מחשב שבור פיזית לא פעם אחת אלא פעמיים, ואתם מסבירים לו איזה שירות מדהים הוא מקבל, ושהוא צריך לאתר תקלות במחשב בכוחות עצמו?

אני הזמנתי מ-TMS 2 מחשבים, קיבלתי אותם מהר, לא היו לי בעיות, וכשהייתה לי בקשה מיוחדת הם נענו בחיוב למרות שלא היו חייבים. אבל - למרות החוויה החיובית שלי איתם, צריך להיות הוגנים ולהבין שקרתה כאן תקלה, בין אם שלהם ובין אם של חברת השילוח. בדיוק כאן הייתי מצפה מהם להתנהג באצילות ולהגיד ללקוח - מתנצלים, קרתה תקלה שהייתה או לא הייתה בשליטתנו, שלח לנו את המחשב ואנו נטפל בבעיה אחת ולתמיד. בטח שמדובר בחנות עם מוניטין שכזה, בטח שמדובר בלקוח שקנה מחשב חדש בסכום לא מבוטל ונאלץ לשלוח אותו פעמיים לתיקון וגם אז לא קיבל מחשב תקין.

נכון, פותח הדיון לא מדבר בצורה נקייה. רואים שהגיל הצעיר משפיע, אני בטוח (גם מבלי שהיה אומר) שהוא התלהם וצעק על הנציג שענה לו, אבל תמיד יהיו כאלה. חנות לא יכולה לסנן את הלקוחות שלה לפי איי.קיו הליכות ונימוסים. בולעים את הגלולה המרה, אומרים "סליחה, הטעות היא שלנו (כשהטעות היא באמת שלהם ולא בכל מקרה כמובן), נטפל בבעיה", ומטפלים בה באופן הכי יסודי שיכול להיות תוך כדי הבנה שנגרמה עוגמת נפש ללקוח. ונגרמה.

ומקיריל, שעזר לי בעבר ואני בהחלט שמח על הניסיון שלי איתו אישית ועם TMS, ציפיתי לתגובה קצת יותר בוגרת, רצינית ומלאה, ולא חלקי תשובה מוצפנים כל כמה שעות. הרי ברור לי שהתשובות הן תוצאה ישירה של המילים הבוטות של הלקוח בפורום ובטלפון, אבל אני מצפה לקצת בגרות ואצילות ממי שמנהל את החנות שנחשבת הכי טובה בארץ.

אני עדיין מצפה מקיריל לתשובה מסודרת שתאשר שהלקוח יטופל בצורה יסודית ומלאה, שהחלקים התקולים יוחלפו במלואם (אני גם בטוח שבמידה והיה מגיב כך הלקוח לא היה רוצה את כספו חזרה והיה נותן לתיקון עוד הזדמנות), ולתגובת פותח הדיון - שהכל הסתדר (או לחילופין שקיבל את כספו חזרה ללא תקלות ועיכובים). ומי יודע, אולי בעתיד הוא גם יידע לשמור על איפוק גם אם הוא צודק, וגם אם נגרם לו עוול.

אין סיבה שדברים יתנהלו אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממש מבאס בשבילך :angry: .

כל המפרטים שהם נותנים הם של TMS..

לא קראתי את התגובות רק את האשכול עצמו ובגלל זה יש העדפה של קרוב לבית וחבל שלא הלכת על זה עד הסוף.אבל, מה אתה תעשה עכשיו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא אכנס לנושא אם החנות פעלה כמו שצריך או לא...

הבחור קנה מחשב ובמשך חודשיים הוא חווה בעיות ללא הפסקה, אם זה בגלל השליחים או החנות זו כלל לא בעיה שלו.

רק בעקבות עוגמת הנפש שהוא חווה הם צריכים לפצות אותו.

אני בטוח שאם מצב זה היה מתרחש אצלכם לא הייתם כל כך סלחנים כלפי החנות.

אני אישית ולא יכול לחשוב בכלל על שבוע שלם ללא מחשב- הוא עבר את זה חודשיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגידו אתם שומעים את עצמכם? לקוח מקבל מחשב שבור פיזית לא פעם אחת אלא פעמיים, ואתם מסבירים לו איזה שירות מדהים הוא מקבל, ושהוא צריך לאתר תקלות במחשב בכוחות עצמו?

גם אני לא כלכך מבין את התגובות פה.

זה נכון שהיה יכול להיות גרוע יותר, אבל עם כל הכבוד אני לא מצליח להבין איך אפשר לקחת את הסיפור הזה ולהפוך אותו ל - ואני מצטט - " :xyxthumbs: כל הכבוד על הטיפול הראוי".

הטיפול במקרה הזה הוא לכל היותר סביר (אפשר להתווכח גם על זה, אם אני הייתי קונה מחשב חדש, שולח אותו לתיקון והוא היה חוזר שבור במשלוח, ואז הייתי שולח אותו בפעם השניה והוא היה מגיע שוב שבור אפילו יותר - אני לא חושב שהייתי קורה להצעה לשלוח אותו בפעם השלישית "טיפול ראוי". אבל אולי זה רק אני), לדעתי בשום מצב אין פה סיטואציה שראויה לציון לשבח.... לכל היותר יש פה "התחמקות בשיניים" ברגע האחרון לציון לגינוי... גם אם זה לא באשמת החנות אלא באשמת חברת השליחויות, ללקוח זה לא רלוונטי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

אורח
דיון זה נעול לתגובות חדשות.

×
  • צור חדש...